Ο Δημήτρης Μπούχαλης, καθηγητής Τουρισμού στο Bournemouth University της Βρετανίας και διευθυντής του e-tourism Lab και ο κ. Δημοσθένης Μπρούσαλης, γενικός διευθυντής DASC Branding, αναλύουν στο TravelDailyNews την πρωτοβουλία 'World, this is our Greece' και τη σημασία του branding γενικά και ειδικά, όπως στη μετά COVID-19 εποχή.
Ο καθηγητής Τουρισμού στο Bournemouth University της Βρετανίας και διευθυντής του e-tourism Lab Δημήτρης Μπούχαλης και ο γενικός διευθυντής DASC Branding, κ. Δημοσθένης Μπρούσαλης, απαντούν στις ακόλουθες ερωτήσεις:
- Πείτε μας τι είναι η πρωτοβουλία “World, this is our Greece”... - Ποια ήταν η απήχηση που είχε; - Πώς αυτές οι δράσεις συμπληρώνουν (ή όχι) τις επίσημες δράσεις προβολής του κάθε προορισμού; - Θεωρείτε ότι αυτήν τη συγκεκριμένη στιγμή έχει νόημα η προβολή και η διαφήμιση;