Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Δ. Μπούχαλης - Δημ. Μπρούσαλης: 'Η προβολή ενός προορισμού έχει νόημα σε κάθε περίπτωση και περίοδο'

Βίκυ Καραντζαβέλου - 19 Ιούνιος 2020, 15:03

Ο Δημήτρης Μπούχαλης, καθηγητής Τουρισμού στο Bournemouth University της Βρετανίας και διευθυντής του e-tourism Lab και ο κ. Δημοσθένης Μπρούσαλης, γενικός διευθυντής DASC Branding, αναλύουν στο TravelDailyNews την πρωτοβουλία 'World, this is our Greece' και τη σημασία του branding γενικά και ειδικά, όπως στη μετά COVID-19 εποχή.


Ο καθηγητής Τουρισμού στο Bournemouth University της Βρετανίας και διευθυντής του e-tourism Lab Δημήτρης Μπούχαλης και ο γενικός διευθυντής DASC Branding, κ. Δημοσθένης Μπρούσαλης, απαντούν στις ακόλουθες ερωτήσεις:
 

- Πείτε μας τι είναι η πρωτοβουλία “World, this is our Greece”...
- Ποια ήταν η απήχηση που είχε;
- Πώς αυτές οι δράσεις συμπληρώνουν (ή όχι) τις επίσημες δράσεις προβολής του κάθε προορισμού;
- Θεωρείτε ότι αυτήν τη συγκεκριμένη στιγμή έχει νόημα η προβολή και η διαφήμιση;




Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top