Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Kαραμάνογλου Γιάννης
Γενικός Διευθυντής της ΜetaByte Software
"Σύντομα θα μιλάμε για πλήρως μηχανογραφημένα τουριστικά γραφεία"

11 March 2004, 00:00

Kαραμάνογλου Γιάννης
Γενικός Διευθυντής της ΜetaByte Software
"Σύντομα θα μιλάμε για πλήρως μηχανογραφημένα τουριστικά γραφεία"

TravelDailyNews:   Πως ανταποκρίνεται ο έλληνας τουριστικός πράκτορας στις εξελίξεις της τεχνολογίας; Είναι ενημερωμένος;

 

Kαραμάνογλου Γιάννης: Οι τουριστικοί πράκτορες, νωρίτερα από άλλους κλάδους, εξοικειώθηκαν με την τεχνολογία της πληροφορικής, κυρίως με τη χρήση των CRS συστημάτων και του Internet, τα οποία αποτέλεσαν και αποτελούν αναπόσπαστα εργαλείο για τη εργασία τους.  Ο τουριστικός κλάδος ήταν από τους πρώτους που χρησιμοποίησαν ενεργά τις νέες μορφές επικοινωνίας όπως τα emails, με τις οποίες μείωσαν σημαντικά εκ των πραγμάτων ένα από τα σημαντικότερα κόστη λειτουργίας τους, το κόστος επικοινωνίας. Θεωρούμε λοιπόν ότι είναι αρκετά ενημερωμένοι πάνω στις εξελίξεις της τεχνολογίας. Βέβαια, σχετικά με τη πλήρη μηχανογράφηση τους, θα μπορούσαμε να πούμε ότι βρίσκονται σε αρχικά στάδια ακόμη, ίσως λόγω της πολυπλοκότητας και της φύσης του αντικειμένου τους. Πιστεύουμε όμως ότι πολύ σύντομα θα μιλάμε για πλήρως μηχανογραφημένα τουριστικά γραφεία.

TDN: Πιστεύετε ότι ακόμα και ένα μικρό τουριστικό γραφείο έχει οφέλη από την εγκατάσταση ηλεκτρονικών προγραμμάτων;

 

Κ.Γ.: Φυσικά. Με τη χρήση εξειδικευμένου προγράμματος πληροφορικής, ο επιχειρηματίας ενός μικρού τουριστικού γραφείου έχει τη δυνατότητα της άμεσης ενημέρωσης σχετικά με την οικονομική κατάσταση της επιχείρησής του ενώ παράλληλα η καθημερινή εργασία του γίνεται γρήγορα, εύκολα και με ασφάλεια. Επιπλέον είναι σε θέση να γνωρίζει ποιες υπηρεσίες του αποδίδουν ή όχι κερδοφορία, έτσι ώστε να καθορίσει σωστά τις κατευθύνσεις ανάπτυξής του.

H ΜetaByte Software, με γνώμονα το σκεπτικό αυτό και επιθυμώντας να εντάξει μικρά τουριστικά γραφεία στη χρήση εξειδικευμένων προγραμμάτων, προχώρησε στη υλοποίηση και διάθεση της εφαρμογής Travellight, η οποία δίνει στον μικρό Τουριστικό Πράκτορα τη δυνατότητα της μηχανογράφησης, σε  ιδιαίτερα χαμηλό κόστος δαπάνης

TDN: Τι πρέπει να προσέχει ένας τουριστικός πράκτορας πριν αγοράσει ένα πρόγραμμα;

 

Κ.Γ.:Θα πρέπει πρώτα να εξετάσει ότι το πρόγραμμα καλύπτει τις πραγματικές του ανάγκες αλλά και τις ανάγκες που μπορούν να δημιουργηθούν σε πιθανή ανάπτυξη της εταιρείας του, σε μέγεθος αλλά και σε δυναμική. Ακόμη, πρέπει να ερευνήσει κατά πόσο το πρόγραμμα εξελίσσεται σε σχέση πάντα με τις νέες απαιτήσεις της σύγχρονης τουριστικής αγοράς και της ανάπτυξης νέων μορφών τεχνολογίας και επικοινωνίας. Τέλος, ο τουριστικός πράκτορας  θα πρέπει να προσέξει τις δυνατότητες υποστήριξης μετά την πώληση που παρέχει η εταιρεία πληροφορικής.

TDN: Ποια είναι τα οφέλη από την πιθανή σύνδεση ενός τουριστικού γραφείου με ένα tour operator. Παρακαλώ ενημερώστε μας για τα οφέλη και των δύο πλευρών.

 

Κ.Γ.:Ο Tour Operator έχει τη δυνατότητα της διεύρυνσης του δικτύου πωλήσεών του, της καλύτερης και ταχύτατης εξυπηρέτησης των συνεργαζόμενων τουριστικών γραφείων, χωρίς να ανεβαίνει δυσανάλογα το κόστος διαχείρισης των κρατήσεων και γενικότερα της οργάνωσης του γραφείου. Παράλληλα η μαζικοποίηση των πωλήσεων μπορεί να δημιουργήσει οικονομίες όγκου από όπου μπορεί να επωφεληθεί ο ίδιος και ο τελικός καταναλωτής. Τέλος, ο Tour Operator μπορεί σιγά σιγά να βγει από το δίλημμα της επέκτασής του στη λιανική πώληση, η οποία συνεπάγεται περαιτέρω επενδύσεις και επιχειρηματικό ρίσκο, δημιουργώντας στενές συνεργασίες εμπιστοσύνης βασισμένες στην ομαλή και εύρυθμη λειτουργία των συμβαλλομένων μελών.

Από την άλλη πλευρά, ο συνεργαζόμενος πράκτορας έχει άμεση ενημέρωση διαθεσιμότητας των προϊόντων και υπηρεσιών του Tour Operator, βελτιώνοντας και αναβαθμίζοντας έτσι τις προσφερόμενες υπηρεσίες προς τους πελάτες του. Με την πραγματοποίηση  ΟΝ Line κρατήσεων δίνεται η δυνατότητα της ασφαλής και άμεσης συνεργασίας, με το πλεονέκτημα της  σημαντικής μείωσης του κόστους επικοινωνίας και γενικότερα της λειτουργίας του γραφείου.

TDN: Τι δυνατότητες υποστήριξης μετά την πώληση υπάρχουν;

 

Κ.Γ.:Υπάρχει η δυνατότητα της ένταξης του πελάτη σε προγράμματα υποστήριξης, τα οποία παρέχουν μία σειρά από πλεονεκτήματα όπως δωρεάν νέες εκδόσεις αναβάθμισης των εφαρμογών, πλήρης τηλεφωνική εξυπηρέτηση (help desk), προτεραιότητα σε επίλυση θεμάτων και ειδικές εκπτώσεις σε πακέτα εκπαίδευσης, σε αγορές νέων θέσεων εργασίας ή άλλων εφαρμογών. Επιπλέον, προσφέρονται ειδικές συμβουλευτικές υπηρεσίες πάνω σε θέματα μηχανογράφησης και γενικότερα της πληροφορικής.

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top