Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

WEBINAR: Hotel Management: Πώς να βελτιωθείς και να διακριθείς στην εποχή της αβεβαιότητας

15 Οκτώβριος 2020, 11:53

Το webinar "Hotel Management: Πώς να βελτιωθείς και να διακριθείς στην εποχή της αβεβαιότητας" έχει ως στόχο να λάβουν ευρύτερη γνώση οι συμμετέχοντες στις δεξιότητες που χρειάζονται ώστε να πετύχουν το στόχο τους και να φτάσουν στη κορυφή ως ηγέτες.


Το TravelDailyNews παρουσιάζει ένα ακόμα webinar που διεξάγεται στις 27 Οκτωβρίου 2020.

 
TravelDailyNews Hospitality Webinars
«Hotel Management: Πώς να βελτιωθείς και να διακριθείς στην εποχή της αβεβαιότητας»
 
Τρίτη, 27 Οκτωβρίου 2020 (10:00 - 14:00)
 
Εισηγήτρια:
Ευαγγελία Καρινοπούλου
Στέλεχος σε 5* ξενοδοχείο της Αθήνας με πολυετή εμπειρία στο hotel operation και management, στην εκπαίδευση κι ενδυνάμωση προσωπικού, στην οργάνωση και λειτουργία νέου ξενοδοχείου. Εισηγήτρια σε σεμινάριο πάνω στη λειτουργία και την οργάνωση του τμήματος του Housekeeping.
 
 
Το webinar “Hotel Management: Πώς να βελτιωθείς και να διακριθείς στην εποχή της αβεβαιότητας” έχει ως στόχο να λάβουν ευρύτερη γνώση οι συμμετέχοντες στις δεξιότητες που χρειάζονται ώστε να πετύχουν το στόχο τους και να φτάσουν στη κορυφή ως ηγέτες. 
 
Να είναι ικανοί, γνώστες του προιόντος, επικοινωνιακοί, να διαχειρίζονται το χρόνο τους εποικοδομητικά, να λειτουργούν με προνοητικότητα και να λαμβάνουν αποφάσεις επικερδείς για την επιχείρηση. Να εμπνέουν την ομάδα τους και να δημιουργούν ένα περιβάλλον στο οποίο όλα τα μέλη ενεργούν ώστε να ξεπεράσουν τις προσδοκίες των πελατών. 
 
Η διαχείριση της αλλαγής, η αντιμετώπιση κρίσεων αποτελούν προσκλήσεις για τους manager οι οποίοι καλούνται να προβούν σε τακτικές ομαλής μετάβασης προς μέγιστα αποτελέσματα σε βάθος χρόνου για την επιχείρηση.
 
Όταν μάλιστα η αβεβαιότητα κλονίζει το ηθικό της ομάδας, ο manager οφείλει να καθοδηγεί αποφασιστικά αλλά και καθησυχαστικά την ομάδα ώστε να ενεργεί για τη διατήρηση ασφάλειας των ίδιων και των πελατών.
 
Ενότητες webinar: 
 
• Γνώση του προιόντος
• Διαχείριση χρόνου
• Προνοητική Συμπεριφορά
• Προνοητικό Management
• Εμπόδια που έχει να αντιμετωπίσει ένας ηγέτης
• Υποδειγματική Ηγεσία
• Πολιτική “ανοιχτής πόρτας”
• Αποτελεσματική Επικοινωνία
• Εκπαίδευση και Ανάπτυξη
• Παρακίνηση και Επιβράβευση
• Οικονομική Διαχείριση  – πρακτικές εξοικονόμησης πόρων – διαχείριση ανθρώπινων πόρων 
• Υποδειγματική Εξυπηρέτηση πελατών – how to WOW your guest - άριστες πρακτικές
• Χειρισμός Παραπόνων
• Πρωτοποριακές ιδέες
• Διαχείριση Αλλαγής
• Αντιμετώπιση Κρίσεων – πρόληψη – διαχείριση
• Αντιμετώπιση Αβεβαιότητας – πώς να επιστρέψει ο πελάτης με ασφάλεια στη μετα – Covid19 – εποχή
• Περιβαλλοντική Ευαισθητοποίηση και Κοινωνικός Αντίκτυπος
 
Σε ποιους απευθύνεται
 
Το webinar απευθύνεται σε:
- Όσους εργάζονται σε ξενοδοχεία σε επίπεδο middle Management κι έχουν ως στόχο να αναρριχηθούν. Μέσα από το σεμινάριο αυτό θα ανακαλύψουν σε ποιες δεξιότητες θα πρέπει να εμβαθύνουν και να βελτιωθούν, ώστε να επιφέρουν τα μέγιστα αποτελέσματα στην ομάδα τους και επομένως στην επιχείρηση. 
- Φοιτητές Hotel Management, που επιθυμούν να αποκτήσουν μια σφαιρική γνώση πάνω στις δεξιότητες που κάνουν έναν ηγέτη να διαπρέπει και να ξεχωρίζει.
- Ιδιοκτήτες μικρών μονάδων - ξενοδοχείων οι οποίοι επιθυμούν να γνωρίζουν τι ψάχνουν στα υποψήφια στελέχη τους: ανθρώπους ικανούς που διοικούν υποδειγματικά, δημιουργούν υγιές και ασφαλές περιβάλλον για την ομάδα και τους πελάτες, βλέπουν στο μέλλον και προνοούν με υπεθυνότητα σε καταστάσεις πριν αυτές παρουσιαστούν.
 
Η εισηγήτρια:
 
Η Ευαγγελία Καρινοπούλου κατέχει Δίπλωμα στο Hotel Management. Έχει εργαστεί σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις 4* και 5* εντός Ελλάδας αλλά και στην Ευρώπη (Γερμανία, Αυστρία κι Ελβετία) για πάνω από 25 έτη.
 
Τα τελευταία 13 χρόνια εργάζεται ως Ass. Exec. Housekeeper στο Χίλτον Αθηνών κι έχει αναλάβει τη προεδρία της ομάδος του ξενοδοχείου για τις κοινωνικές δράσεις εθελοντισμού και περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης.
 
Έχει συμμετάσχει η ίδια σε αρκετά σεμινάρια προσωπικής και επαγγελματικής ενδυνάμωσης. Έχει παρουσιάσει ως εισηγήτρια διήμερο σεμινάριο με τίτλο Housekeeping Operations and Management σε αλυσίδα ξενοδοχείων 5* στην Ουκρανία.
 
Έχει διακριθεί στο The Hague Intermediate Housekeeping Management Online Course του Hotelschool The Hague με βαθμό 94.5%, τον υψηλότερο βαθμό σε HILTON WORLDWIDE – EUROPE, MIDDLE & EAST AFRICA.
 
Έχει πάρει μέρος στην οργάνωση και λειτουργία σε νέο άνοιγμα ξενοδοχείων 4* και 5* στην Αυστρία και στη Ρόδο αντίστοιχα.
 
Έχει συμβάλλει στη διάκριση της ομάδας της για πρωτότυπες ιδέες όπως σχετικά με βέλτιστες πρακτικές εξυπηρέτησης πελατών, αλλά και για ομαδικές δράσεις προσφοράς στο κοινωνικό σύνολο, που αγκάλιασαν θερμά και τα υπόλοιπα μέλη του ξενοδοχείου.
 
Είπαν για τα σεμινάρια του TravelDailyNews:
 
Προτείνω στο TravelDailyNews να συνεχίσει τα χρηστικά και απαραίτητα σεμινάρια με ξενοδοχειακή θεματολογία” 
Γιώργος Μιχάλης, Director of Sales & Marketing, Spyrou Hotels
 
Η παρακολούθηση του σεμιναρίου μου έδωσε πολλά ερεθίσματα και ιδέες για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του ξενοδοχείου μου, προκειμένου να παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες στους Έλληνες και ξένους πελάτες μας.
Δημήτρης Λιανός, ιδιοκτήτης, Hotel Grotta, Νάξος
 
Το σεμινάριο ήταν ιδιαίτερα ενημερωτικό, εύστοχο δείχνοντας τις απαιτήσεις και τις ιδιομορφίες του σύγχρονου ταξιδιώτη. Παράλληλα προτάθηκαν πολλές πρακτικές οι οποίες θα πρέπει να υιοθετηθούν από τους επιχειρηματίες και τα στελέχη στον τομέα του τουρισμού, ώστε να κατορθώσουμε να έχουμε όσο το δυνατόν πιο ευχαριστημένους πελάτες.
Γεώργιος Ματσίγκος, γενικός διευθυντής, Atrium Hotels, Ρόδος
 
Ενδιαφέρον σεμινάριο με παρουσίαση πλούσιου υλικού από αξιόλογους και έμπειρους επαγγελματίες
Δήμητρα Δολιανίτη, στέλεχος Marketing, Κρατήσεων & Πωλήσεων, Coral Hotel, Αθήνα
 
Τα σεμινάρια του TravelDailyNews είναι πάντα επίκαιρα, με έμπειρους εισηγητές μέσα από τον τομέα μας που γνωρίζουν πολύ καλά το αντικείμενο
Βάσω Μίντζα, Sales & Marketing Manager, AKS Hotels
 
Στοχευμένο, χρήσιμο σεμινάριο-εργαλείο για κάθε σύγχρονο ξενοδόχο
Μαρία Πασλή, E-market, Zafolia Hotel
 
Χρήσιμο, πλούσιο και ουσιαστικό για κάθε ιδιοκτήτη και στέλεχος ξενοδοχείου
Στέλιος Ζαχαρουδάκης, ιδιοκτήτης, Latania Hotel
 
Χρόνος διεξαγωγής του webinar
 
Ημερομηνία διεξαγωγής: Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2020
Ώρα έναρξης: 10:00
Ώρα λήξης: 14:00
 
Κόστος συμμετοχής
 
Εγγραφή 40,00 Ευρώ 
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο  30,00 Ευρώ 
Φοιτητές - Άνεργοι  30,00 Ευρώ 
 
Ειδική προσφορά για όσους παρακολούθησαν στο παρελθόν σεμινάριο του TravelDailyNews με το παρακάτω κόστος συμμετοχής.
 
Εγγραφή 30,00 Ευρώ 
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο  25,00 Ευρώ 
Φοιτητές - Άνεργοι  25,00 Ευρώ 
 
Στους συμμετέχοντες θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης. Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την Travel Media Applications: Τηλ: 210 9374050, Email: [email protected]
 
Για να δηλώσετε συμμετοχή, παρακαλώ συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα.
 




Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top