Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

The Hotel Strategy Masterclass Webinar Edition: Στρατηγικός σχεδιασμός για ένα κερδοφόρο ξενοδοχείο

23 Οκτώβριος 2020, 09:19

Αυτό το άκρως εξειδικευμένο webinar της σειράς «TravelDailyNews Masterclass Series» είναι το μόνο σεμινάριο που εστιάζει στις μεγάλες και κρίσιμες αποφάσεις που καλείται να πάρει μια ξενοδοχειακή επιχείρηση.


Το TravelDailyNews παρουσιάζει ένα webinar της σειράς Masterclass που διοργανώνεται στις 29 και 30 Οκτωβρίου 2020.

 
The Hotel Strategy Masterclass Webinar Edition
Στρατηγικός σχεδιασμός για ένα κερδοφόρο ξενοδοχείο
 
29 και 30 Οκτωβρίου 2020
Ώρα έναρξης και τις δύο ημέρες του webinar στις 15:30 (ώρα λήξης περίπου στις 19:30)
 
Εισηγητής:
Δρ. Δημήτρης Κούτουλας
Σύμβουλος Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών • Πανεπιστημιακός
 
 
Δωρεάν εγγραφή στον ακόλουθο σύνδεσμο:
https://us02web.zoom.us/webinar/register/WN_n89v33ieSpWIUkcmvXTLhg

 

 
Αυτό το άκρως εξειδικευμένο webinar της σειράς «TravelDailyNews Masterclass Series» είναι το μόνο σεμινάριο που εστιάζει στις μεγάλες και κρίσιμες αποφάσεις που καλείται να πάρει μια ξενοδοχειακή επιχείρηση. Το σεμινάριο θα φανεί ιδιαίτερα χρήσιμο σε ξενοδόχους που ετοιμάζονται για μεγάλη αλλαγή ή επανεκκίνηση της μονάδας τους καθώς και σε επιχειρηματίες που αντιμετωπίζουν προβλήματα προσανατολισμού ή ζημιογόνου λειτουργίας. Επίσης θα φανεί χρήσιμο σε ιδιοκτήτες τουριστικών καταλυμάτων άλλης μορφής (βίλες, διαμερίσματα κοκ.)
 
Στο webinar θα συζητηθούν κρίσιμα για κάθε επιχείρηση θέματα όπως:
 
• Επιλογή concept για νέο ξενοδοχείο ή ριζική αλλαγή του concept σε υφιστάμενο ξενοδοχείο
• Αλλαγή πορείας για ξενοδοχεία με οικονομικές δυσκολίες, απώλεια πελατείας, προβληματική φήμη, μειονεκτική τοποθεσία, προβληματική κτιριακή υποδομή ή με άλλου είδους περιορισμούς
• Συνεργασία του ξενοδοχείου με τους tour operators και αντιμετώπιση των προβλημάτων που συχνά υπάρχει σε αυτήν τη συνεργασία
• Απόκτηση ξεκάθαρου προσανατολισμού ως προς τις αγορές και τα κανάλια που μπορεί – ή συμφέρει – ένα ξενοδοχείο να προσεγγίσει ή να αφήσει
• Ένταξη του ξενοδοχείου σε ελληνική ή διεθνή αλυσίδα
• Παραχώρηση του management του ξενοδοχείου σε ειδική εταιρία διαχείρισης
• Η σημασία απόκτησης ενός πιο «πράσινου» και βιώσιμου χαρακτήρα από πλευράς των ξενοδοχείων
• Παράδοση της διοίκησης του ξενοδοχείου από τους νυν ιδιοκτήτες στη νεώτερη γενιά 
 
Στο Hotel Strategy Masterclass θα αναλυθούν οι αποτελεσματικότεροι  τρόποι αντιμετώπισης αυτών των προκλήσεων και προβλημάτων. 
 
Μεγάλη έμφαση θα δοθεί στην κατάλληλη στρατηγική που πρέπει να αποκτήσει κάθε ξενοδοχείο προκειμένου να επιτύχει τα καλύτερα δυνατά οικονομικά αποτελέσματα και να διασφαλιστεί η βιωσιμότητα και κερδοφορία του. Με πρακτικό πνεύμα θα εξηγηθούν οι τεχνικές του στρατηγικού σχεδιασμού και η εύκολη ένταξή τους στη διοίκηση μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης.
 
Η παρουσίαση του σεμιναρίου θα γίνει με άκρως πρακτικό τρόπο περιλαμβάνοντας πολλές δεκάδες παραδείγματα και βέλτιστες πρακτικές τόσο από ελληνικά ξενοδοχεία όσο και από επιχειρήσεις του εξωτερικού.
 
Όσοι ενδιαφέρονται μπορούν να υποβάλουν την περίπτωση του δικού τους ξενοδοχείου προς ανάλυση και συζήτηση με τη μορφή ενός case study (εάν επιθυμούν μπορεί να αναλυθεί η περίπτωση του ξενοδοχείου τους ανωνύμως).
 
Tο σεμινάριο εντάσσεται στη σειρά των Masterclasses που διοργανώνονται από το TravelDailyNews και τον Δρα. Δημήτρη Κούτουλα και απευθύνονται σε στελέχη τουριστικών επιχειρήσεων. Σε κάθε Masterclass διδάσκουν ιδιαίτερα έμπειροι επαγγελματίες με τρόπο ζωντανό και διαδραστικό, εμβαθύνοντας σε εξειδικευμένα και επίκαιρα θέματα του τουρισμού και του ξενοδοχειακού κλάδου.
 
Το σεμινάριο εντάσσεται σε μια σειρά από webinars με κύριο εισηγητή τον κ. Κούτουλα. Συγκεκριμένα, το προσεχές δίμηνο θα υλοποιηθούν τα ακόλουθα Masterclasses (για τη συμμετοχή σε δύο ή περισσότερα σεμινάρια έχει προβλεφθεί ειδική έκπτωση):
 
• 29-30 Οκτωβρίου 2020: Hotel Strategy Masterclass (με δωρεάν εγγραφή)
• 18-19 Νοεμβρίου 2020: Hotel Design Masterclass 
• 25-26 Νοεμβρίου: Hotel Marketing Masterclass 
• 9-10 Δεκεμβρίου: Hotel Quality Masterclass
• 16-17 Δεκεμβρίου: Hotel Spa Masterclass
 
Ενότητες σεμιναρίου
 
Κατά τη διάρκεια του Hotel Strategy Masterclass θα καλυφθεί η εξής θεματολογία:
 
• Η χρησιμότητα και οι τεχνικές του στρατηγικού σχεδιασμού για ξενοδοχεία
• Αλλαγή πορείας από πλευράς ξενοδοχείων που αντιμετωπίζουν σημαντικά προβλήματα ή περιορισμούς
• Concept development: Ανάπτυξη του κατάλληλου ξενοδοχειακού concept
• Περιβαλλοντική και κοινωνική ευθύνη των ξενοδοχείων και η σημασία της για την καλή πορεία κάθε επιχείρησης
• Λήψη αποφάσεων ως προς τις αγορές-στόχους και τα κανάλια διανομής
• Συνεργασία με tour operators και αντιμετώπιση των προβλημάτων που αυτή συχνά προκαλεί
• Ένταξη ξενοδοχείου σε αλυσίδα ή παραχώρηση της διαχείρισης σε εταιρία hotel management
• Προετοιμασία της διαδοχής στις οικογενειακές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
 
Σε ποιους απευθύνεται το σεμινάριο
 
Το Hotel Strategy Masterclass απευθύνεται πρωτίστως:
 
• σε ιδιοκτήτες ξενοδοχείων και τουριστικών καταλυμάτων άλλης μορφής
• στη μελλοντική γενιά ξενοδόχων
• σε όσους έχουν επενδύσει ή ενδιαφέρονται να δραστηριοποιηθούν επιχειρηματικά στον ξενοδοχειακό κλάδο
• σε διευθυντές και ανώτερα στελέχη ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.
 
Οφέλη από την παρακολούθηση του σεμιναρίου
 
Όσοι θα παρακολουθήσουν το Hotel Strategy Masterclass:
 
• θα εξοικειωθούν με τις τεχνικές διάγνωσης ως προς την υφιστάμενη κατάσταση μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης, τη θέση της έναντι των ανταγωνιστών και τις διαγραφόμενες στο ορατό μέλλον προοπτικές της 
• θα κατανοήσουν πώς μπορούν να εφαρμόσουν και να εντάξουν στη δουλειά τους τις τεχνικές του στρατηγικού σχεδιασμού
• θα μάθουν με πρακτικό τρόπο να σχεδιάσουν βήμα-βήμα ένα ολοκληρωμένο στρατηγικό σχέδιο για το ξενοδοχείο τους
• θα λάβουν πληθώρα ερεθισμάτων και παραδειγμάτων για το πώς μπορούν να χειριστούν τα μεγάλα προβλήματα μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης με τον καλύτερο δυνατό τρόπο
• θα λάβουν πρακτικές συμβουλές για κρίσιμα θέματα όπως λ.χ. την ανάπτυξη του κατάλληλου ξενοδοχειακού concept, την αλλαγή ταυτότητας του ξενοδοχείου (rebranding), την ένταξή του σε αλυσίδα και την παραχώρηση του management σε ειδική εταιρία διαχείρισης ξενοδοχείων
• θα μετάσχουν στον προβληματισμό για την εύρεση της σωστής ισορροπίας κατά τη συνεργασία με τους tour operators και τα άλλα κανάλια διανομής
• θα πάρουν χρήσιμες ιδέες για την καλύτερη δυνατή προετοιμασία της νεώτερης γενιάς να αναλάβει τα ηνία της οικογενειακής επιχείρησης
• θα μπορέσουν να θέσουν προς συζήτηση την περίπτωση του δικού τους ξενοδοχείου (επώνυμα ή ανώνυμα).
 
Ο εισηγητής
 
Ο Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, με πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και διδακτορική διατριβή στο Τουριστικό Μάρκετινγκ, εργάζεται από το 1990 ως σύμβουλος και ως project manager σε θέματα τουρισμού, ξενοδοχείων, γαστρονομίας, πολιτισμού και μάρκετινγκ επιχειρήσεων και χωρών. Έχει υλοποιήσει έργα μάρκετινγκ, σχεδιασμού τουριστικής πολιτικής και επικοινωνιακές ενέργειες παγκόσμιας εμβέλειας σε συνολικά 32 χώρες.
 
Ειδικότερα στον ξενοδοχειακό κλάδο ο Δ. Κούτουλας καλύπτει ένα ευρύ πελατολόγιο αποτελούμενο από ξενοδοχειακούς ομίλους, οικογενειακές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, αστικά και παραθεριστικά ξενοδοχεία, boutique hotels κοκ., συμβουλεύοντας και υποστηρίζοντάς τα σε θέματα στρατηγικού σχεδιασμού, concept development, ανακαίνισης, μάρκετινγκ, branding, αύξησης πωλήσεων ανά τμήμα (F&B, spa κοκ.), οργανογράμματος και στελέχωσης, εκπαίδευσης προσωπικού, ποιοτικού ελέγχου, αναβάθμισης της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και χειρισμού των κριτικών στο TripAdvisor.
 
Από το 2014 ο Δ. Κούτουλας εργάζεται ως Επίκουρος Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Πατρών, όπου διδάσκει τα μαθήματα Διοίκηση Ξενοδοχείων, Διοίκηση Τουριστικών Οργανισμών, Τουριστικό Μάρκετινγκ και Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Έχει επίσης διδάξει σε πανεπιστήμια της Ελλάδας, της Αυστρίας, της Γερμανίας, της Κύπρου και της Νότιας Αφρικής, ενώ διενεργεί σεμινάρια για διευθυντικά και ανώτερα στελέχη ξενοδοχείων καθώς και τουριστικών και δημοσίων οργανισμών. Έχει προσκληθεί ως ομιλητής σε εκατοντάδες επιχειρηματικά και τουριστικά συνέδρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό. 
 
Είπαν για τα σεμινάρια της σειράς Masterclass:
 
Η μεστή παρουσίαση του κ.Κούτουλα μου πρόσθεσε νέες γνώσεις, ήταν αφορμή για θετικούς προβληματισμούς και μου έδειξε νέους δρόμους για την επιχείρηση
Γεώργιος Λοχαϊτης, πρόεδρος Δ.Σ., KANALES S.A.
 
Πιστεύω ότι είναι ενα χρήσιμο σεμινάριο για όσους θέλουν να ασχοληθούν επαγγελματικά με το online marketing του ξενοδοχείου, αλλά και για όσους έχουν ήδη γνώσεις του αντικειμένου, είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να φρεσκάρουν τις γνώσεις τους
Χρήστος Λουράντος, γενικός διευθυντής, Civitel Hotels
 
Η παρακολούθηση του σεμιναρίου μου έδωσε πολλά ερεθίσματα και ιδέες για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του ξενοδοχείου μου, προκειμένου να παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες στους Έλληνες και ξένους πελάτες μας.
Δημήτρης Λιανός, ιδιοκτήτης, Hotel Grotta, Νάξος 
 
Πολύ σημαντική παρουσίαση συμπυκνωμένης πολυετούς εμπειρίας από έναν πολύ αξιόλογο εισηγητή για το πιο σημαντικό θέμα που αφορά την ποιότητα που παρέχει ένα ξενοδοχείο.” 
Εμμανουήλ Χρυσουλάκης, γενικός διευθυντής, Astir Beach Hotel, Κρήτη
 
Καλός γνώστης των βέλτιστων πρακτικών από την Ελλάδα και το εξωτερικό, ο κ. Κούτουλας ανέπτυξε με πολύ αναλυτικό τρόπο πώς μπορούμε να βελτιώσουμε τις ξενοδοχειακές μας μονάδες με απλές και προσιτές κινήσεις. Πολύτιμη μετάδοση τεχνογνωσίας στην ποιοτική αξιολόγηση ξενοδοχειακών μονάδων χρήσιμη για κάθε υψηλόβαθμο στέλεχος ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.” 
Γιώργος Τσέλιος, γενικός διευθυντής, Sun Beach Resort / Harmony Resorts, Ρόδος
 
Το σεμινάριο ήταν ιδιαίτερα ενημερωτικό, εύστοχο δείχνοντας τις απαιτήσεις και τις ιδιομορφίες του σύγχρονου ταξιδιώτη. Παράλληλα προτάθηκαν πολλές πρακτικές οι οποίες θα πρέπει να υιοθετηθούν από τους επιχειρηματίες και τα στελέχη στον τομέα του τουρισμού, ώστε να κατορθώσουμε να έχουμε όσο το δυνατόν πιο ευχαριστημένους πελάτες.”
Γεώργιος Ματσίγκος, γενικός διευθυντής, Atrium Hotels, Ρόδος
 
Ο κ. Κούτουλας εστιάζοντας σε ουσιώδη ζητήματα του hotel operations μας θύμισε πως είναι σημαντικό να ξεκινάμε από τα βασικά και να επιδιώκουμε τη λεπτομέρεια. Εξαιρετικό σεμινάριο!
Βασίλης Λαπαναΐτης, γενικός διευθυντής, Lagos Mare Hotel, Νάξος
 
Χρόνος διεξαγωγής του webinar
 
Ημερομηνίες διεξαγωγής: 29 και 30 Οκτωβρίου 2020 (διήμερο)
Ώρα έναρξης: 15:30
Ώρα λήξης: περίπου στις 19:30
 
Εγγραφή
 
Δωρεάν εγγραφή στον ακόλουθο σύνδεσμο:
https://us02web.zoom.us/webinar/register/WN_n89v33ieSpWIUkcmvXTLhg 
 
Παρακολούθηση του σεμιναρίου
 
Η παρακολούθηση του webinar θα γίνει μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας Zoom. Όσοι εγγραφούν στο σεμινάριο θα λάβουν σχετικό σύνδεσμο για την εύκολη σύνδεσή τους με τον εισηγητή. Επειδή η παρουσίαση του εισηγητή περιλαμβάνει πολλές εικόνες, προτείνεται η παρακολούθηση του webinar σε μεγάλη οθόνη.
 
Πληροφορίες
 
Για επιπλέον πληροφορίες παρακαλώ επικοινωνήστε με την Travel Media Applications στον αριθμό τηλεφώνου (+30) 210 9374050 και στο email [email protected].







Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top