Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

The Hotel Quality Masterclass Webinar Edition: Η ποιότητα των ξενοδοχειακών υπηρεσιών στην εποχή του TripAdvisor

23 Οκτώβριος 2020, 13:10

Στο κρίσιμο ζήτημα της ποιότητας των ξενοδοχειακών υπηρεσιών καθώς και των πρακτικών τρόπων για την αναβάθμισή της θα εστιάσει το διαδικτυακό σεμινάριο με τίτλο «Hotel Quality Masterclass: Η ποιότητα των ξενοδοχειακών υπηρεσιών στην εποχή του TripAdvisor».


Το TravelDailyNews παρουσιάζει ένα webinar της σειράς Masterclass που διοργανώνεται στις 9 και 10 Δεκεμβρίου 2020.

 
The Hotel Quality Masterclass Webinar Edition
Η ποιότητα των ξενοδοχειακών υπηρεσιών στην εποχή του TripAdvisor
 
9 και 10 Δεκεμβρίου 2020
Ώρα έναρξης και τις δύο ημέρες του webinar στις 15:30 (ώρα λήξης περίπου στις 19:30)
 
Εισηγητής:
Δρ. Δημήτρης Κούτουλας
Σύμβουλος Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών • Πανεπιστημιακός
 
 
Εγγραφή στον ακόλουθο σύνδεσμο:
https://us02web.zoom.us/webinar/register/WN_iFvOJtLcRRSMWf6PqS51hw 
 
 
Στο κρίσιμο ζήτημα της ποιότητας των ξενοδοχειακών υπηρεσιών καθώς και των πρακτικών τρόπων για την αναβάθμισή της θα εστιάσει το διαδικτυακό σεμινάριο με τίτλο «Hotel Quality Masterclass: Η ποιότητα των ξενοδοχειακών υπηρεσιών στην εποχή του TripAdvisor». Κατά τη διάρκεια του Masterclass θα δοθεί πληθώρα πρακτικών συμβουλών για την βελτίωση της προσφερόμενης φιλοξενίας σε όλες τις επιμέρους πτυχές της ξενοδοχειακής εμπειρίας, θα παρουσιαστούν πολυάριθμες βέλτιστες αλλά και κακές πρακτικές από την Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ θα εξηγηθεί με ποιους τρόπους μπορούν να βελτιωθούν άμεσα οι κριτικές και η βαθμολογία ενός ξενοδοχείου στο TripAdvisor. 
 
Το webinar απευθύνεται κυρίως σε ξενοδόχους, σε διευθυντικά στελέχη ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, σε επιχειρηματίες ξενοδοχειακού εξοπλισμού καθώς και σε επαγγελματίες που σχετίζονται με την ανέγερση, ανακαίνιση και διακόσμηση ξενοδοχειακών μονάδων (αρχιτέκτονες, μηχανικοί, διακοσμητές κοκ.).
 
O εισηγητής του σεμιναρίου Δρ. Δημήτρης Κούτουλας διαθέτει μεγάλη εμπειρία στην ποιοτική αξιολόγηση ξενοδοχειακών μονάδων καθώς εργάστηκε ως «mystery guest» και έχει επιθεωρήσει και αξιολογήσει εκατοντάδες ξενοδοχεία σε οκτώ χώρες. Έχοντας ασχοληθεί επί πολλά χρόνια με θέματα ξενοδοχειακού μάνατζμεντ και επιμόρφωσης διευθυντικών στελεχών, θα προσεγγίσει το ζήτημα της ποιοτικής αναβάθμισης ξενοδοχείων με καθαρά πρακτικό πνεύμα και θα εστιάσει σε απλούς και προσιτούς τρόπους για τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών.
 
Tο σεμινάριο εντάσσεται στη σειρά των Masterclasses που συνδιοργανώνονται από το TravelDailyNews και τον Δρα. Δημήτρη Κούτουλα και απευθύνονται σε στελέχη τουριστικών επιχειρήσεων. Σε κάθε Masterclass διδάσκουν ιδιαίτερα έμπειροι επαγγελματίες με τρόπο ζωντανό και διαδραστικό, εμβαθύνοντας σε εξειδικευμένα και επίκαιρα θέματα του τουρισμού και του ξενοδοχειακού κλάδου.
 
Στους συμμετέχοντες θα χορηγηθεί βεβαίωση παρακολούθησης, ενώ όσοι ενδιαφέρονται μπορούν να υποβάλουν την περίπτωση του δικού τους ξενοδοχείου προς ανάλυση και συζήτηση με τη μορφή ενός case study
 
Το σεμινάριο εντάσσεται σε μια σειρά από webinars με κύριο εισηγητή τον κ. Κούτουλα. Συγκεκριμένα, το προσεχές δίμηνο θα υλοποιηθούν τα ακόλουθα Masterclasses (για τη συμμετοχή σε δύο ή περισσότερα σεμινάρια έχει προβλεφθεί ειδική έκπτωση):
 
• 29-30 Οκτωβρίου 2020: Hotel Strategy Masterclass (με δωρεάν εγγραφή)
• 18-19 Νοεμβρίου 2020: Hotel Design Masterclass 
• 25-26 Νοεμβρίου: Hotel Marketing Masterclass 
• 9-10 Δεκεμβρίου: Hotel Quality Masterclass
• 16-17 Δεκεμβρίου: Hotel Spa Masterclass
 
Ενότητες σεμιναρίου
 
Κατά τη διάρκεια του Hotel Quality Masterclass θα καλυφθεί η εξής θεματολογία:
 
• Η σημασία της ποιότητας για τη βιωσιμότητα και κερδοφορία των ξενοδοχείων
• Ανάλυση των ποιοτικών προδιαγραφών και των συνηθισμένων αδυναμιών στις ακόλουθες πτυχές μιας επίσκεψης σε ξενοδοχείο:
  o Διαδικασία κράτησης (διαδικτυακά, τηλεφωνικά)
  o Άφιξη στο ξενοδοχείο και Check-In
  o Δωμάτιο
  o Μπάνιο
  o Εστιατόριο
  o Πρωινό
  o Χώροι αναψυχής 
• Ανακαίνιση ξενοδοχείου: Συνήθεις αστοχίες κατά την ανέγερση νέων ή την ανακαίνιση παλιών ξενοδοχείων και τρόποι αποφυγής τους με την τήρηση της ξενοδοχειακής εργονομίας
• Διαχείριση προσδοκιών 
• Χειρισμός παραπόνων και σχολίων στο TripAdvisor 
 
Σε ποιους απευθύνεται το σεμινάριο
 
Το Hotel Quality Masterclass απευθύνεται πρωτίστως:
 
• σε ιδιοκτήτες ξενοδοχείων
• σε διευθυντές και ανώτερα στελέχη ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
• σε επαγγελματίες που ασχολούνται με την ανέγερση, ανακαίνιση και διακόσμηση ξενοδοχειακών μονάδων (αρχιτέκτονες, πολιτικούς μηχανικούς, διακοσμητές κοκ.)
• σε προμηθευτές ξενοδοχειακού εξοπλισμού
 
Οφέλη από την παρακολούθηση του σεμιναρίου
 
Όσοι θα παρακολουθήσουν το Hotel Quality Masterclass:
 
• θα κατανοήσουν πώς μπορούν να αυξήσουν τα έσοδα και την κερδοφορία της επιχείρησής τους 
• θα κατανοήσουν με ποιους τρόπους η υψηλή αισθητική δημιουργεί προστιθέμενη αξία σε μια ξενοδοχειακή επιχείρηση και της επιτρέπει να αυξήσει τα έσοδά της
• θα γνωρίσουν με ποιους τρόπους μπορεί να επιτευχθεί η αισθητική αναβάθμιση ενός ξενοδοχείου
• θα μάθουν για την πλαισίωση της υψηλής ξενοδοχειακής αισθητικής με υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών με σκοπό τη δημιουργία μοναδικών ξενοδοχειακών εμπειριών
• θα λάβουν πρακτικές συμβουλές για το πώς θα επενδύσουν στην αισθητική αναβάθμιση ενός ξενοδοχείου
• θα μπορέσουν να αποφύγουν αστοχίες και λάθη κατά την αισθητική αναβάθμιση ενός ξενοδοχείου
• θα πάρουν πληροφορίες χρήσιμες για την επιλογή των συνεργατών τους που θα χειριστούν την αισθητική αναβάθμιση ενός ξενοδοχείου
• θα μάθουν για το ενδεδειγμένο μάρκετινγκ ενός ξενοδοχείου που επένδυσε στην αισθητική του αναβάθμιση
• θα μπορέσουν να θέσουν προς συζήτηση την περίπτωση του δικού τους ξενοδοχείου
 
Ο εισηγητής
 
Ο Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, με πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και διδακτορική διατριβή στο Τουριστικό Μάρκετινγκ, εργάζεται από το 1990 ως σύμβουλος και ως project manager σε θέματα τουρισμού, ξενοδοχείων, γαστρονομίας, πολιτισμού και μάρκετινγκ επιχειρήσεων και χωρών. Έχει υλοποιήσει έργα μάρκετινγκ, σχεδιασμού τουριστικής πολιτικής και επικοινωνιακές ενέργειες παγκόσμιας εμβέλειας σε συνολικά 32 χώρες.
 
Ειδικότερα στον ξενοδοχειακό κλάδο ο Δ. Κούτουλας καλύπτει ένα ευρύ πελατολόγιο αποτελούμενο από ξενοδοχειακούς ομίλους, οικογενειακές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, αστικά και παραθεριστικά ξενοδοχεία, boutique hotels κοκ., συμβουλεύοντας και υποστηρίζοντάς τα σε θέματα στρατηγικού σχεδιασμού, concept development, ανακαίνισης, μάρκετινγκ, branding, αύξησης πωλήσεων ανά τμήμα (F&B, spa κοκ.), οργανογράμματος και στελέχωσης, εκπαίδευσης προσωπικού, ποιοτικού ελέγχου, αναβάθμισης της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και χειρισμού των κριτικών στο TripAdvisor.
 
Από το 2014 ο Δ. Κούτουλας εργάζεται ως Επίκουρος Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Πατρών, όπου διδάσκει τα μαθήματα Διοίκηση Ξενοδοχείων, Διοίκηση Τουριστικών Οργανισμών, Τουριστικό Μάρκετινγκ και Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Έχει επίσης διδάξει σε άλλα πανεπιστήμια της Ελλάδας, της Αυστρίας, της Γερμανίας, της Κύπρου και της Νότιας Αφρικής, ενώ έχει διενεργήσει σεμινάρια για διευθυντικά και ανώτερα στελέχη ξενοδοχείων καθώς και τουριστικών και δημοσίων οργανισμών σε επτά χώρες. Έχει προσκληθεί ως ομιλητής σε εκατοντάδες επιχειρηματικά και τουριστικά συνέδρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
 
Είπαν για τα σεμινάρια της σειράς Masterclass:
 
Η μεστή παρουσίαση του κ.Κούτουλα μου πρόσθεσε νέες γνώσεις, ήταν αφορμή για θετικούς προβληματισμούς και μου έδειξε νέους δρόμους για την επιχείρηση
Γεώργιος Λοχαϊτης, πρόεδρος Δ.Σ., KANALES S.A.
 
Πιστεύω ότι είναι ενα χρήσιμο σεμινάριο για όσους θέλουν να ασχοληθούν επαγγελματικά με το online marketing του ξενοδοχείου, αλλά και για όσους έχουν ήδη γνώσεις του αντικειμένου, είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να φρεσκάρουν τις γνώσεις τους
Χρήστος Λουράντος, γενικός διευθυντής, Civitel Hotels
 
Η παρακολούθηση του σεμιναρίου μου έδωσε πολλά ερεθίσματα και ιδέες για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του ξενοδοχείου μου, προκειμένου να παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες στους Έλληνες και ξένους πελάτες μας.
Δημήτρης Λιανός, ιδιοκτήτης, Hotel Grotta, Νάξος 
 
Πολύ σημαντική παρουσίαση συμπυκνωμένης πολυετούς εμπειρίας από έναν πολύ αξιόλογο εισηγητή για το πιο σημαντικό θέμα που αφορά την ποιότητα που παρέχει ένα ξενοδοχείο.” 
Εμμανουήλ Χρυσουλάκης, γενικός διευθυντής, Astir Beach Hotel, Κρήτη
 
Καλός γνώστης των βέλτιστων πρακτικών από την Ελλάδα και το εξωτερικό, ο κ. Κούτουλας ανέπτυξε με πολύ αναλυτικό τρόπο πώς μπορούμε να βελτιώσουμε τις ξενοδοχειακές μας μονάδες με απλές και προσιτές κινήσεις. Πολύτιμη μετάδοση τεχνογνωσίας στην ποιοτική αξιολόγηση ξενοδοχειακών μονάδων χρήσιμη για κάθε υψηλόβαθμο στέλεχος ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.” 
Γιώργος Τσέλιος, γενικός διευθυντής, Sun Beach Resort / Harmony Resorts, Ρόδος
 
Το σεμινάριο ήταν ιδιαίτερα ενημερωτικό, εύστοχο δείχνοντας τις απαιτήσεις και τις ιδιομορφίες του σύγχρονου ταξιδιώτη. Παράλληλα προτάθηκαν πολλές πρακτικές οι οποίες θα πρέπει να υιοθετηθούν από τους επιχειρηματίες και τα στελέχη στον τομέα του τουρισμού, ώστε να κατορθώσουμε να έχουμε όσο το δυνατόν πιο ευχαριστημένους πελάτες.
Γεώργιος Ματσίγκος, γενικός διευθυντής, Atrium Hotels, Ρόδος
 
Ο κ. Κούτουλας εστιάζοντας σε ουσιώδη ζητήματα του hotel operations μας θύμισε πως είναι σημαντικό να ξεκινάμε από τα βασικά και να επιδιώκουμε τη λεπτομέρεια. Εξαιρετικό σεμινάριο!
Βασίλης Λαπαναΐτης, γενικός διευθυντής, Lagos Mare Hotel, Νάξος
 
Χρόνος διεξαγωγής του webinar
 
Ημερομηνίες διεξαγωγής: 9 και 10 Δεκεμβρίου 2020 (διήμερο)
Ώρα έναρξης: 15:30
Ώρα λήξης: περίπου στις 19:30
 
Τρόπος εγγραφής
 
Η εγγραφή στο webinar γίνεται μέσα από τον ακόλουθο σύνδεσμο:
 
https://us02web.zoom.us/webinar/register/WN_iFvOJtLcRRSMWf6PqS51hw
 
Στους συμμετέχοντες θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης.
 
Παρακολούθηση του σεμιναρίου
 
Η παρακολούθηση του webinar θα γίνει μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας Zoom. Όσοι εγγραφούν στο σεμινάριο θα λάβουν σχετικό σύνδεσμο για την εύκολη σύνδεσή τους με τον εισηγητή. Επειδή η παρουσίαση του εισηγητή περιλαμβάνει πολλές εικόνες, προτείνεται η παρακολούθηση του webinar σε μεγάλη οθόνη.
 
Κόστος συμμετοχής
 
Κανονική εγγραφή €50,00 
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο  €30,00 
Φοιτητές - Άνεργοι  €30,00 
 
Ειδική προσφορά για όσους παρακολούθησαν στο παρελθόν σεμινάριο του TravelDailyNews με το ακόλουθο κόστος συμμετοχής:
 
Κανονική εγγραφή €40,00 
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο  €25,00 
Φοιτητές - Άνεργοι  €25,00 
 
Πληροφορίες
 
Για επιπλέον πληροφορίες παρακαλώ επικοινωνήστε με την Travel Media Applications στους αριθμούς τηλεφώνου (+30) 210 9374050, 698 0263310 και στο email [email protected].







Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top