Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΜελέτες και ΈρευνεςΗ εμπιστοσύνη στα ταξίδια παραμένει εύθραυστη, η επιθυμία όμως πολύ έντονη

Η εμπιστοσύνη στα ταξίδια παραμένει εύθραυστη, η επιθυμία όμως πολύ έντονη

Τα 2/3 των ερωτηθέντων καταναλωτών (65%) σεκοινή έρευνα των Tripadvisor και Phocuswright δηλώνουν ότι η ικανότητα αποφυγής πολυσύχναστων χώρων όταν ταξιδεύουν είναι πλέον πιο σημαντικός παράγοντας στην επιλογή προορισμού από ό,τι ήταν πριν από την πανδημία.

Οι Tripadvisor και Phocuswright δημοσίευσαν από κοινού τα ευρήματα μιας νέας έκθεσης σχετικά με τις μεταβαλλόμενες τάσεις στην παγκόσμια ταξιδιωτική ζήτηση και τις συμπεριφορές των ταξιδιωτών, καταγράφοντας την πορεία της ανάκαμψης της τουριστικής βιομηχανίας μετά την τρέχουσα πανδημία.

Τα βασικά ευρήματα περιλαμβάνουν:

  • Μετά από θετικά σημάδια ανάκαμψης στα εγχώρια ταξίδια αναψυχής κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, η ζήτηση για διαμονή μειώνεται πλέον σε ορισμένες αγορές, καθώς τα ποσοστά μόλυνσης από τον COVID-19 αυξάνονται
    – Η Ευρώπη γνώρισε την ισχυρότερη ανάκαμψη ταξιδιών αναψυχής κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, με τον αριθμό των ταξιδιωτών που αναζήτησαν εγχώριες ξενοδοχειακή διαμονή να φτάνει τα επίπεδα ζήτησης του 2019 για μια συνεχόμενη περίοδο από τα τέλη Ιουλίου και Αυγούστου. Ωστόσο, η πρόσφατη επανεισαγωγή περιορισμών lockdown σε χώρες όπως η Γαλλία, η Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο προκάλεσε την πτώση της ζήτησης για δωμάτια.
    – Στις ΗΠΑ, η ανάκαμψη των ξενοδοχείων εντός της χώρας ήταν πιο αργή αλλά πιο σταθερή από τις μεγάλες αγορές στην Ευρώπη. Μέχρι την πρώτη εβδομάδα του Σεπτεμβρίου, οι Αμερικανοί που αναζήτησαν ξενοδοχεία online στις ΗΠΑ -πιθανότατα οι περισσότεροι ήταν από ταξιδιώτες αναψυχής- ξεπέρασαν εκείνους της ίδιας εβδομάδας το 2019.
    – Τα σημάδια ανάκαμψης στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού ήταν λιγότερο εμφανή σε ολόκληρη την περιοχή το διάστημα Ιουνίου – Οκτωβρίου 2020, αν και ορισμένες αγορές, όπως η Σιγκαπούρη, είδαν αύξηση της ζήτησης για εγχώριες διαμονές
  • Η εμπιστοσύνη στα ταξίδια παραμένει εύθραυστη, αλλά με μεγάλες διαφορές ανά αγορά
    – Από τους καταναλωτές που ρωτήθηκαν σε έξι αγορές, η εμπιστοσύνη στα ταξίδια ήταν υψηλότερη μεταξύ των ερωτηθέντων στις ΗΠΑ (48%0, που δήλωσαν ότι αισθάνονται πιο σίγουροι ότι θα ήταν ασφαλές να ταξιδέψουν του επόμενο τρίμηνο σε σύγκριση με τους προηγούμενους τρεις μήνες και χαμηλότερη μεταξύ των ερωτηθέντων στην Ιταλία (μόλις 12%).
  • Οι ταξιδιώτες επανεκτιμούν το είδος των ταξιδιών που θέλουν να κάνουν
    – Τα 2/3 των ερωτηθέντων καταναλωτών (65%) δηλώνουν ότι η ικανότητα αποφυγής πολυσύχναστων χώρων όταν ταξιδεύουν είναι πλέον πιο σημαντικός παράγοντας στην επιλογή προορισμού από ό,τι ήταν πριν από την πανδημία και περισσότεροι από τους μισούς (52%) λένε ότι είναι πιο πιθανό να κάνουν ένα ταξίδι σε εξωτερικούς χώρους / φύση από ό,τι πριν.
    – Μεταξύ Μαΐου και Σεπτεμβρίου, οι υπαίθριες δραστηριότητες, η φύση και τα πάρκα αντιπροσώπευαν το 34% του συνόλου των προβολών που αναζητήθηκαν στο Tripadvisor, από 25% το 2019.
  • Η επιλογή προορισμού αλλάζει
    – Κοιτάζοντας τα δεδομένα σε ετήσια βάση κατά την περίοδο του Οκτωβρίου, τα χιονοδρομικά και παραθαλάσσια θέρετρα, καθώς και άλλοι υπαίθριοι προορισμοί, κυριάρχησαν στη λίστα με τους ευρωπαϊκούς προορισμούς που ανακάμπτουν ταχύτερα, για αναζητήσεις καταλυμάτων στο Tripadvisor.
    – Κατά την ίδια περίοδο, προορισμοί στις ΗΠΑ όπως το Key West, το Myrtle Beach και η Sedona ανέκαμψαν γρηγορότερα από  μεγαλύτερους προορισμούς όπως η Νέα Υόρκη και το Λας Βέγκας στις ΗΠΑ, με βάση την ετήσια ζήτηση για εγχώριες αναζητήσεις διαμονής.
  • Παρά τη συνεχιζόμενη αβεβαιότητα των καταναλωτών, η επιθυμία για ταξίδι παραμένει πολύ έντονη
    – Σχεδόν τα 2/3 (65%) των ερωτηθέντων εξακολουθούν να σκέφτονται πού θα ταξιδέψουν στο μέλλον.
Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024