WEBINAR: Silver tourism - Ο τουρισμός του 2021
24 Δεκέμβριος 2020, 15:14
Ο στόχος θα είναι να μπορούν να συνθέσουν οι πάροχοι τη προσφορά τους με γνώση και ασφάλεια σύμφωνα με τις προδιαγραφές της ΚΥΑ περί ευπαθών ομάδων στις οποίες εμπίπτει η πλειοψηφία των τουριστών 55+ με τουλάχιστον ένα υποκείμενο νόσημα.
Το TravelDailyNews παρουσιάζει ένα ακόμα webinar που διεξάγεται στις 18 Ιανουαρίου 2021.
TravelDailyNews Hospitality Webinars
Silver tourism: Ο τουρισμός του 2021
18 Ιανουαρίου 2021 (15:00 - 19:00)
Εισηγήτρια:
Στέλλα Ι. Τσαρτσαρά
Γεροντολόγος, ειδικός Silver Tourism, International Donors/EU Programs’ Development expert
1.Πώς διαμορφώνει το εμβόλιο τον τουρισμό το 2021 - ποιοί θα ταξιδέψουν
• Ποια είναι τα εμβόλια, διαθεσιμότητα, παγκόσμιες ροές εμβολίων και μέχρι πότε θα έχουν εμβολιαστεί τα πρώτα segments τουριστών.
• Τι σημαίνει αυτό για τις κρατήσεις.
• Ποιους τύπους ξενοδοχείων θα προτιμήσουν τα διαφορετικά segment 55+, 65+, 75+
• Ποιο είναι το segment 55+, κίνητρα ταξιδιού, τι αναζητούν, τι προτιμήσεις και τι ιδιαιτερότητες έχουν.
• Ποιο είναι το segment 65+, κίνητρα ταξιδιού, τι αναζητούν, τι προτιμήσεις και τι ιδιαιτερότητες έχουν.
• Ποιο είναι το segment 75+, κίνητρα ταξιδιού, τι αναζητούν τι προτιμήσεις και τι ιδιαιτερότητες έχουν.
• Ποιος είναι ο Γηριατρικός Τουρίστας και ποια είναι τα χαρακτηριστικά του
• H ανάγκη για ευεξία στο ταξίδι 2021 και πώς διαφοροποιείται από άλλα είδη τουρισμού υγείας, Γηριατρικού τουρισμού και Αργυρού Τουρισμού
2. Οροι και ορισμοί
• Οροι και ορισμοί Γηριατρικού και Αργυρού Τουρισμού. Ποιές είναι οι διαφορές στα είδη τουρισμού 55+, Γηριατρικού, Ιατρικού, Ιαματικού και τι προϊόντα μπορεί να διαλέξει ο ξενοδόχος για τους ταξιδιώτες του 2021.
• Ποια η διαφορά μεταξύ τουρισμού Ευζωΐας και τουρισμού Ευεξίας
3. Φυσιολογία της Γήρανσης και πώς διαμορφώνεται η προσφορά του Ξενοδοχείου για τον τουρίστα 55+, 65+, 75+
Ο στόχος θα είναι να μπορούν να συνθέσουν οι πάροχοι τη προσφορά τους με γνώση και ασφάλεια σύμφωνα με τις προδιαγραφές της ΚΥΑ περί ευπαθών ομάδων στις οποίες εμπίπτει η πλειοψηφία των τουριστών 55+ με τουλάχιστον ένα υποκείμενο νόσημα (διαβήτης τύπου ΙΙ, πίεση, παχυσαρκία, καρδιαγγειακά, ανοσοκατασταλμένοι, κλπ).
Η εκπαίδευση θα βασιστεί στο υλικό εκπαίδευσης για τη Ξενοδοχία από το ΕΚΠΑ και το Παν/μιο Κρήτης για τα Υγειονομικά Πρωτόκολλα.
• προσαρμογές στην ξενοδοχειακή και δημοτική υποδομή
• Παραδείγματα από ξενοδοχεία από όλο το κόσμο
4. Silver Marketing
• τι είναι το Αργυρό Μάρκετινγκ και σε ποιους απευθύνεται, πώς θα χειριστείτε το μάρκετινγκ του προϊόντος σας στον Ασημένιο και Γηριατρικό Τουρισμό.
• Το ξενοδοχείο σας πρέπει να προτείνει ένα κύμα προβολής «ξεκινάμε από εκεί που σταματήσαμε» ξεχνώντας το πρόσφατο βεβαρημένο παρελθόν και δημιουργώντας ένα νέο μέλλον. Η εκστρατεία πρέπει να εμπνευστεί από τον τρόπο με τον οποίο η Ελλάδα ξεπέρασε τις αποτυχίες όπως η οικονομική ύφεση 2010-18 για να διαβεβαιώσει τους καταναλωτές ότι η χώρα δεν έσκυψε ποτέ και είναι ψυχικά εξοπλισμένη για να αναδυθεί στην κορυφή των προκλήσεων που αντιμετωπίζει, συμπεριλαμβανομένου του COVID-19, αποκαθιστώντας ταυτόχρονα τη θετικότητα
• Ανάλυση των αναγκών παροχής σύμφωνα με το Silver Marketing προσαρμοσμένο στις ανάγκες της πανδημίας 2021.
5. Υγειονομικά πρωτοκολλα Ξενοδοχίας για το 2021 για τις ευπαθείς ομαδες
• Ορισμός Ευπαθών Ομάδων σύμφωνα με την Αριθμ. ΔΙΔΑΔ/Φ. 4/346/9011 ΚΥΑ, “Καθορισμός ομάδων αυξημένου κινδύνου για σοβαρή λοίμωξη COVID 19”
• Συγκεκριμένες Οδηγίες για την κάθε ευπαθή ομάδα, για κάθε παροχή του ξενοδοχείου και της εστίασης.
Η εισηγήτρια
Η Στέλλα Ι. Τσαρτσαρά ασχολείται ως Γεροντολόγος με τη Μακροχρόνια Μέριμνα Ευπαθών Ομάδων χρονίων νοσημάτων και ταυτόχρονα είναι ειδικός Αργυρού Τουρισμού 55+. Εργάστηκε ως ειδικός σύνταξης του Προγράμματος Συμπληρωματικής εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (E-Learning), για τις ευπαθείς ομάδες των Υγειονομικών Πρωτόκολλων του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, με τίτλο “Υγιεινή & Πρόληψη Μετάδοσης Λοιμώξεων στον Ξενοδοχειακό Κλάδο – Οδηγίες Προστασίας έναντι της Νόσου Covid-19“ συμβεβλημένη από το Ευρωμεσογειακό Ινστιτούτο Ποιότητας & Ασφάλειας στις Υπηρεσίες Υγείας για αυτό, πριν βγουν τα πρωτόκολλα. Τη δουλειά της αυτή την ενέκρινε ο ΕΟΔΥ.
Έχει αναπτύξει Σχέδια Μάρκετινγκ και Branding του Τόπου και Γηριατρικό Τουρισμό για πολλά ξενοδοχεία και προορισμούς (Δήμους, Περιφέρειες) στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, δουλεύοντας ως σύμβουλος και δωρητών όπως η ΕΕ, η Παγκόσμια Τράπεζα, η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων κλπ.
Χρόνος διεξαγωγής του webinar
Ημερομηνία διεξαγωγής: 18 Ιανουαρίου 2021
Ώρα έναρξης: 15:00
Ώρα λήξης: 19:00
Πλατφόρμα παρακολούθησης: Microsoft Teams
Κόστος συμμετοχής
Εγγραφή |
40,00 Ευρώ |
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο |
35,00 Ευρώ |
Φοιτητές - Άνεργοι |
35,00 Ευρώ |
Ειδική προσφορά για όσους παρακολούθησαν στο παρελθόν σεμινάριο του TravelDailyNews με το παρακάτω κόστος συμμετοχής.
Εγγραφή |
35,00 Ευρώ |
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο |
30,00 Ευρώ |
Φοιτητές - Άνεργοι |
30,00 Ευρώ |
Στους συμμετέχοντες θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης. Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την
Travel Media Applications: Τηλ: 210 9374050, Email:
[email protected]
24 Δεκέμβριος 2020, 15:14