Αξιόλογες ήταν οι συμμετοχές και στους “Οριζόντες 3”, που επικεντρώθηκαν στο Marketing Storytelling και το Branding. Το συντονισμό του πάνελ στην 3η κατά σειρά διαδικτυακή συζήτηση, στις 23 Ιανουαρίου, είχαν ο καθηγητής Δημήτρης Μπούχαλης και η κα Βίκυ Καραντζαβέλου. Οι συμμετέχοντες στη συζήτηση ανέλυσαν μια σειρά ζητημάτων αναφορικά με το Marketing Storytelling ικαι το Branding:
Οι “Ορίζοντες” αποτελούν μια πρωτοβουλία του καθηγητή Δημήτρη Μπούχαλη με το TravelDailyNews Network. Ο καθηγητής Δημήτριος Μπούχαλης είναι ειδικός στρατηγικής διοίκησης και μάρκετινγκ με εξειδίκευση στην εφαρμογή της τεχνολογίας πληροφοριών και επικοινωνιών στις βιομηχανίες τουρισμού, ταξιδίων, φιλοξενίας και αναψυχής. Είναι διευθυντής του εργαστηρίου ηλεκτρονικού τουρισμού (eTourism Lab) και αναπλ. διευθυντής του Διεθνούς Κέντρου για την Έρευνα Τουρισμού και Φιλοξενίας στο Πανεπιστήμιο Bournemouth της Αγγλίας. Το ερευνητικό του έργο είναι ευρέως γνωστό, με πάνω από 47.000 ετεροαναφορές παγκοσμίως, με H index 91. Βρίσκεται στην 1η θέση ετεροαναφορών για διοίκηση ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, 2η θέση για τουρισμό, 18η για στρατηγική και 30ή για μάρκετινγκ στο Google Scholar.