Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

WEBINAR: Tips επανεκκίνησης στην εστίαση

01 Απρίλιος 2021, 14:21

Συμβουλές μάρκετινγκ και σωστής εξυπηρέτησης του πελάτη για να ξεχωρίσετε από τη μάζα.


Το TravelDailyNews παρουσιάζει ένα νέο webinar που διεξάγεται στις 4 και 5 Μαΐου 2021.

 
TravelDailyNews Hospitality Webinars
“Tips επανεκκίνησης στην εστίαση”
 
4 και 5 Μαΐου 2021 (15:30 - 19:30)
 
Εισηγητής:
Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης
Συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων
 
 
Το webinar με τίτλο «Tips επανεκκίνησης στην εστίαση» αποσκοπεί να προσδώσει στους συμμετέχοντες πολύτιμες συμβουλές μάρκετινγκ και εξυπηρέτησης του πελάτη, προκειμένου να αποκτήσουν τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες και να σταθούν με αξιώσεις σε μία άκρως ανταγωνιστική αγορά. 
 
Σε ποιους απευθύνεται
 
Το webinar απευθύνεται σε ιδιοκτήτες ή στελέχη που εργάζονται (ή επιθυμούν να εργαστούν) στον χώρο της εστίασης.
 
Ενότητες σεμιναρίου
 
1η μέρα:
• Μύθοι γύρω από το μάρκετινγκ
• Τι είναι μάρκετινγκ. Τα 7 P’s
• Πώς λειτουργεί το Servuction System
• Πώς μας επηρεάζει το εξωτερικό περιβάλλον
• Τρόποι συλλογής πληροφοριών
• Η ερώτηση που δεν πρέπει να κάνετε
• Ποια η διαδικασία λήψης αποφάσεων και που εστιάζουν οι επισκέπτες
• Ποια τα 7 μοιραία λάθη
• Τι είναι το εσωτερικό μάρκετινγκ
• Πώς να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό
• Μάρκετινγκ tips
• Customer service tips
• 10 πιο συχνά λάθη στο μάρκετινγκ
• 10 πιο συχνά λάθη στην εξυπηρέτηση
• Τα 4 P’s του μάρκετινγκ
• Πώς αντιδρούν οι δυσαρεστημένοι πελάτες
• Η αρχή LEARN για την αντιμετώπιση των παραπόνων
 
2η μέρα:
• Τι είναι το Service Recovery Paradox
• 6 pricing tips
• Πώς μπορείτε να προβάλετε αποτελεσματικά το εστιατόριό σας
• Τι είναι το viral marketing
• Πώς να αξιοποιήσετε το menu engineering
• Στέλνετε newsletters;
• 10 πιο συχνά λάθη στα social media
• Πώς να αξιοποιήσετε Facebook και Instagram
• 10 πιο συχνά λάθη στην ιστοσελίδα εστιατορίου
• Πώς να ανεβείτε ψηλά στην Google
• Τι content να ανεβάσετε
• Πώς να διαφημιστείτε μέσα από τα Google Ads
• Πώς να ανεβείτε στο TripAdvisor
• Πώς να απαντήσετε στα reviews
 
Ο εισηγητής
 
Ο Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University.
 
Εχει συγγράψει 18 τίτλους, μεταξύ των οποίων τα: “Παράπονα Πελατών. Μπελάς ή Ευκαιρία”, ”Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών. 60 τρόποι για να δημιουργήσετε πιστούς πελάτες”, “Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Εφαρμογή στον Τουρισμό”, “Airbnb. Πώς να διαπρέψεις ως οικοδεσπότης” και “Γνωστά Ονόματα, Άγνωστες Ιστορίες 1,2,3”.
 
Αποσπάσματα από τα βιβλία, καθώς και συνεντεύξεις, έχουν δημοσιευτεί σε έγκυρες εφημερίδες και περιοδικά, ραδιοφωνικούς σταθμούς καθώς και στην τηλεόραση, ενώ έχει προσκληθεί ως ομιλητής από διάφορες οργανώσεις και φορείς όπως Palso, Σχολείο Τουρισμού Καλαμάτας, ΕΕΔΕ, Forum.
 
Είναι διαχειριστής του μπλογκ protopapadakis.blogspot.com, έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και -από το 2000 έως σήμερα- ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, στην τουριστική σχολή Le Monde.
 
Αρθρογραφεί στο epixeiro.gr και σε διάφορα έντυπα περιοδικά, ενώ έχει διατελέσει σύμβουλος μάρκετινγκ και προώθησης για το ιστορικό ξενοδοχείο “Το Σπίτι του Καπετάνιου” στην Πρέβεζα, το “Tesoro Hotel” στη Λευκάδα, το κατάστημα εστίασης “FoodLab» στη Χίο και το “Κτήμα Υδρούσα” στην Ανδρο.
 
Είπαν για τα σεμινάρια του κου Πρωτοπαπαδάκη:
 
Πάρα πολύ ενδιαφέρον σεμινάριο και άκρως επεξηγηματικό!
Δημήτριος Κοράνης, Υπεύθυνος εστιατορίου, Roca Cookery Mykonos
 
Εάν ασχολείστε με τον τομέα επικοινωνίας πελατών, αξίζει να παρακολουθήσετε το σεμινάριο, διότι θα βελτιώσετε τον τρόπο που επικοινωνείτε! Θα δείτε τα παράπονα με άλλο μάτι.”
Σοφία Αλεξάνδρου, Κρατήσεις-Υποδοχή, Lakki Village Family Beach Hotel-Αμοργός
 
Πολύ ενδιαφέρον. Οι πάντες στον τουρισμό έχουν λόγους να το παρακολουθήσουν.
Αγησίλαος Παπαδημητρίου, Διευθ. Πωλήσεων, Dream Yacht Charter
 
Ένα απαραίτητο σεμινάριο για όλους όσους ασχολούνται με τον τουριστικό κλάδο και τη συναναστροφή με πελάτες.
Μουλλά Μπεσνίκ, Α’ Σερβιτόρος, SeaSpice Bar Restaurant-Γλυφάδα
 
Δε νομίζω ότι μόνο με ένα σεμινάριο θα μπορούσαμε ποτέ να φτάσουμε το επίπεδο του κου Πρωτοπαπαδάκη. Θέλουμε επαναληπτικό. Θερμά συγχαρητήρια.
Εύα Κωσταρέλου, Γεν. Διευθύντρια, Alkinoi Resort & Spa-Μονεμβασιά
 
Πολύ χρήσιμο σεμινάριο
Επαμεινώνδας Σταμάτης, Ιδιοκτήτης, Αγνάντι Studios-Κύθηρα
 
Πολύ ενδιαφέρον σεμινάριο, χρήσιμο για την προσέγγιση μίας κριτικής.
Σοφία Καζάλα, Reservation Manager, Monemvasia Group
 
Χρόνος διεξαγωγής του webinar
 
Ημερομηνία διεξαγωγής: 4 και 5 Μαΐου 2021
Ώρα έναρξης: 15:30
Ώρα λήξης: 19:30
Πλατφόρμα παρακολούθησης: Microsoft Teams
 
Κόστος συμμετοχής
 
Εγγραφή 50,00 Ευρώ 
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο  40,00 Ευρώ 
Φοιτητές - Άνεργοι  40,00 Ευρώ 
 
Ειδική προσφορά για όσους παρακολούθησαν στο παρελθόν σεμινάριο του TravelDailyNews με το παρακάτω κόστος συμμετοχής.
 
Εγγραφή 40,00 Ευρώ 
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο  35,00 Ευρώ 
Φοιτητές - Άνεργοι  35,00 Ευρώ 
 
Στους συμμετέχοντες θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης. Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την Travel Media Applications: Τηλ: 210 9374050, 698 0263310, Email: [email protected]
 
Για να δηλώσετε συμμετοχή, παρακαλώ συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα.
 










Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top