Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

WEBINAR: Πως να επανεκκινήσετε το ξενοδοχείο σας

02 Απρίλιος 2021, 15:32

Οι ιδιαίτερες συνθήκες και οι νέες ανάγκες της ξενοδοχειακής αγοράς που έχει διαμορφώσει ο Covid-19, υποχρεώνει στελέχη και ιδιοκτήτες ξενοδοχείων να προσαρμοστούν και να αναπτύξουν νέες στρατηγικές και ένα εξειδικευμένο πακέτο υπηρεσιών πωλήσεων, οργάνωσης και λειτουργίας των επιμέρους τμημάτων, με στόχο την αποτελεσματική επανεκκίνηση του ξενοδοχείου και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς του.


Το TravelDailyNews παρουσιάζει ένα νέο webinar που διεξάγεται στις 10 και 11 Μαΐου 2021.

 
TravelDailyNews Hospitality Webinars
“Πως να επανεκκινήσετε το ξενοδοχείο σας”
 
10 και 11 Μαΐου 2021 (15:00 - 21:00)
 
Εισηγητές:
Δημήτριος Λαλούμης, Ειδικός Σύμβουλος Διοίκησης Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων, Πανεπιστημιακός
 
Κωνσταντίνος Μαρινάκος, Ειδικός Σύμβουλος Στρατηγικής Ανάπτυξης Ξενοδοχείων, Πανεπιστημιακός 
 
Γιώργος Παπαδογούλας, Ειδικός Σύμβουλος Food & Beverage, Πανεπιστημιακός
 
Κωνσταντίνος Σεργόπουλος, Ειδικός Σύμβουλος Πωλήσεων Ξενοδοχείων,  Πανεπιστημιακός

 
 
Οι ιδιαίτερες συνθήκες και οι νέες ανάγκες της ξενοδοχειακής αγοράς που έχει διαμορφώσει ο Covid-19, υποχρεώνει στελέχη και ιδιοκτήτες ξενοδοχείων να προσαρμοστούν και να αναπτύξουν νέες στρατηγικές και ένα εξειδικευμένο πακέτο υπηρεσιών πωλήσεων, οργάνωσης και λειτουργίας των επιμέρους τμημάτων, με στόχο την αποτελεσματική επανεκκίνηση του ξενοδοχείου και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς του.  
 
Έχοντας, πλέον, μια σχετικά καθαρή εικόνα για τις ανάγκες της ξενοδοχειακής αγοράς αλλά και τις εξελίξεις που έχει φέρει η συνθήκη του Covid-19, τα ξενοδοχεία καλούνται να προσαρμόσουν τις υπηρεσίες τους στα νέα δεδομένα, εφαρμόζοντας νέες στρατηγικές, υψηλή οργάνωση των επιμέρους τμημάτων και τεχνικές πωλήσεων με την βοήθεια της τεχνογνωσίας και με στόχο την επίλυση των νέων προκλήσεων που αναμένεται να κληθεί να αντιμετωπίσει ο ξενοδόχος.
 
Με βάση αυτή τη διαπίστωση, το παρόν σεμινάριο απευθύνεται σε ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, σε διευθυντές και ανώτερα στελέχη ξενοδοχειακών επιχειρήσεων και σε φοιτητές που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των ξενοδοχείων, που επιθυμούν να αναπτύξουν εξοικείωση με τις νέες στρατηγικές, τις νέες ευκαιρίες κέρδους και πωλήσεων, αλλά και τη συνολική αναβάθμιση και οργάνωση του ξενοδοχείου σύμφωνα με τις νέες απαιτήσεις. 
 
Στη διάρκεια του σεμιναρίου θα αναλυθούν οι ενότητες:
 
Τι είδους στρατηγικές να ακολουθήσουμε για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς μας; 
• Οι νέες τάσεις του ταξιδιού και η προσαρμογή των ξενοδοχείων 
• Οι συνθήκες ασφάλειας, υγιεινής και τεχνολογικής καινοτομίας βασικά κριτήρια υψηλής ανταγωνιστικότητας 
• Η εφαρμογή στρατηγικών απόκτησης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος (ηγεσίας κόστους, εστίασης σε τμήματα της αγοράς και διαφοροποίησης) με βάση τα νέα δεδομένα της τουριστικής αγοράς 
• Αξιολόγηση στρατηγικών (επιχειρηματικός καμβάς, αξιολόγηση προϊοντικού χαρτοφυλακίου BCG κ.α.)
• Τρέχοντα χρηματοδοτικά “εργαλεία” υποστήριξης στρατηγικών ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
 
Πως να επανασχεδιάσουμε τις λειτουργίες του F&B; 
• Απογραφές – Food and Beverage Cost
• Προτάσεις για καταλόγους
• Η πρόκληση της λειτουργίας του Buffet
• Προτυποιημένα προϊόντα Ευκαιρία ή Απειλή;
• Στροφή στο Room Service;
• Ηλεκτρονικοί κατάλογοι-Apps-Beacons-QR codes
• All inclusive η ευκαιρία του a la carte
 
Πως να αυξήσετε τις απευθείας κρατήσεις (Direct Reservations) στο ξενοδοχείο σας
Η αύξηση των εσόδων είναι πρωταρχικός στόχος κάθε ξενοδοχειακής επιχείρησης. Το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων προκύπτει από τις κρατήσεις δωματίων. Παρατηρείται το φαινόμενο ότι ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των κρατήσεων προέρχονται από OTAs με αποτέλεσμα να υπάρχει ανισορροπία μεταξύ των απ’ ευθείας κρατήσεων και των κρατήσεων μέσω OTAs. Με δεδομένο ότι οι απ΄ευθείας κρατήσεις απαλλάσσουν το ξενοδοχείο από την καταβολή προμήθειας, συνεπώς είναι πιο κερδοφόρες, κρίνεται εξαιρετικά σημαντικό τα ξενοδοχεία να καταβάλλουν προσπάθεια ώστε να αυξήσουν  το ποσοστό των κρατήσεων αυτών (Direct Reservations).
 
• Booking engine - Website.
• Προτάσεις για ευέλικτες προσφορές
• Η σημασία των Metasearch Engines
• Σχεδιασμός “Loyalty Program”
• Τηλεφωνική κράτηση: μία ευκαιρία για κράτηση που δεν πρέπει να χάνεται.
• Διαχείριση Σχέσεων με τους Πελάτες -σχόλια και κριτικές: ένα εξαιρετικό εργαλείο για την δημιουργία φήμης του ξενοδοχείου 
 
5 δυναμικοί  τρόποι για να αυξήσει την κερδοφορία του ένα ξενοδοχείο
• Γιατί το ξενοδοχείο είναι δύσκολη επιχείρηση
• Το κέρδος στο μικροσκόπιο
• Το κτίσιμο πελατείας 
• Ξενοδοχειακό προϊόν: Υπηρεσίες κι εγκαταστάσεις
• Η ξενοδοχειακή ποιότητα και ο νόμος της σχετικότητας
• Τα 5 επίπεδα του ξενοδοχειακού προϊόντος
• Η ενσυναίσθηση ως εργαλείο management
• Η πανδημία δεν είναι περίοδος υπομονής, είναι περίοδος δράσης
 
Παρακολούθηση του webinar
 
Η παρακολούθηση του σεμιναρίου θα γίνει μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας Microsoft Teams. Όσοι εγγραφούν στο σεμινάριο θα λάβουν σχετικό σύνδεσμο για την εύκολη σύνδεσή τους. Επειδή η παρουσίαση των εισηγητών περιλαμβάνει πολλές εικόνες, προτείνεται η παρακολούθηση του σεμιναρίου σε μεγάλη οθόνη.
 
Χρόνος διεξαγωγής του webinar
 
Ημερομηνία διεξαγωγής: 10 και 11 Μαΐου 2021 (διήμερο)
Ώρα έναρξης: 15:00
Ώρα λήξης: 21:00
Πλατφόρμα παρακολούθησης: Microsoft Teams
 
Κόστος συμμετοχής
 
Εγγραφή 100,00 Ευρώ 
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο  80,00 Ευρώ 
Φοιτητές - Άνεργοι  70,00 Ευρώ 
 
Ειδική προσφορά για όσους παρακολούθησαν στο παρελθόν σεμινάριο του TravelDailyNews με το παρακάτω κόστος συμμετοχής.
 
Εγγραφή 90,00 Ευρώ 
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο  70,00 Ευρώ 
Φοιτητές - Άνεργοι  60,00 Ευρώ 
 
Στους συμμετέχοντες θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης. Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την Travel Media Applications: Τηλ: 210 9374050, 698 0263310, Email: [email protected]
 
Για να δηλώσετε συμμετοχή, παρακαλώ συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα.
 







Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top