Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςFocus σε ένα ΘέμαΤι πρέπει να γνωρίζετε όταν ταξιδεύετε με το τρένο

Τι πρέπει να γνωρίζετε όταν ταξιδεύετε με το τρένο

Οι προϋποθέσεις και οι όροι που διέπουν τη μεταφορά επιβατών από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, καθώς και οι προϋποθέσεις χορήγησης των εκάστοτε εκπτώσεων και προσφορών ορίζονται αναλυτικά στο τεύχος του Τιμολογίου για τις επιβατικές μεταφορές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών επισημαίνει τι πρέπει να γνωρίζουμε για τα ταξίδια μας με τρένο.
 
Η μεταφορά επιβατών, αποσκευών και συνοδευόμενων αυτοκινήτων πραγματοποιείται με τα τακτικά και έκτακτα δρομολόγια, τα οποία ανακοινώνονται, από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στο επιβατικό κοινό. 
 
Η σύμβαση μεταφοράς, την οποία συνάπτει ο επιβάτης με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κατά το χρόνο αγοράς του τίτλου μεταφοράς του, αποδεικνύεται με έναν, ή περισσότερους τίτλους μεταφοράς (στη μορφή που έχει εκάστοτε εγκρίνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ), οι οποίοι παραδίδονται στον επιβάτη. 
 
Οι τίτλοι μεταφοράς των επιβατών με τις αμαξοστοιχίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ διατίθενται στο επιβατικό κοινό, είτε μέσω φυσικών σημείων πώλησης εισιτηρίων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (σταθμοί, γραφεία ταξιδιών, συμβεβλημένα Πρακτορεία και σημεία πώλησης και σε ορισμένες περιπτώσεις μηχανήματα αυτόματης έκδοσης εισιτηρίων), είτε μέσω διαδικτύου. 
 
Σε περίπτωση που αναφέρονται συνοπτικά όροι μεταφοράς στους τίτλους μεταφοράς τότε υπερισχύουν ως νεότεροι οι παρόντες όροι. Αντίστοιχα υπερισχύουν οι όροι που ευρίσκονται εκτυπωμένοι στην εμπρόσθια σελίδα των τίτλων μεταφοράς (ως νεότεροι και ειδικότεροι-και-επί του τίτλου) από τους τυχόν όρους που ευρίσκονται στην οπίσθια σελίδα των τίτλων μεταφοράς. 
 
Για την καλύτερη δυνατή ανταπόκριση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στις απαιτήσεις της αγοράς παρέχονται στα πλαίσια της τιμολογιακής της πολιτικής, μεταξύ άλλων και εκπτώσεις και προσφορές στο επιβατικό κοινό. Οι προϋποθέσεις και οι όροι που διέπουν τη μεταφορά επιβατών από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, καθώς και οι προϋποθέσεις χορήγησης των εκάστοτε εκπτώσεων και προσφορών ορίζονται αναλυτικά στο τεύχος του Τιμολογίου για τις επιβατικές μεταφορές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. 
 
Επειδή οι όροι μεταφοράς, από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ διαφέρουν, ανάλογα με τον τρόπο έκδοσης του εισιτηρίου, ανάλογα με τη διαδρομή, ανάλογα με τις αιτίες αλλαγής, η ακύρωσης του ταξιδιού, ανάλογα με τη χρονική διάρκεια της καθυστέρησης και ανάλογα με την ομάδα, στην οποία ανήκει ο επιβάτης (ηλικία, ΑΜΕΑ κ.λπ.), το ΚΕ.Π.ΚΑ. συστήνει, στους καταναλωτές, ΠΡΙΝ αγοράσουν εισιτήριο, να διαβάσουν προσεκτικά τους όρους μεταφοράς της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που υπάρχουν στο σύστημα ηλεκτρονικής αγοράς εισιτηρίου https://tickets.trainose.gr/dromologia/. Το ΚΕ.Π.ΚΑ. εύχεται οι καταναλωτές να μπορέσουν να καταλάβουν τους όρους μεταφοράς!
 
Κορωνοϊός – Έκτακτα μέτρα
Προκειμένου να διατηρηθεί ένα ασφαλές περιβάλλον και να αντιμετωπιστούν οι εύλογες απορίες των επιβατών σχετικά με την κατάσταση με τον κορωνοϊό, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει λάβει τα ακόλουθα μέτρα:
  1. Έχουν αναρτηθεί αφίσες με τα μέτρα υγιεινής στους συρμούς.
  2. Έχουν τοποθετηθεί αντισηπτικά στους συρμούς.
  3. Έχει γίνει αραίωση των θέσεων, ώστε να μην υπάρχει συνωστισμός στα τραίνα (μείωση χωρητικότητας στο 65%).
  4. Προωθείται η on line έκδοση εισιτηρίων προς αποφυγή συνωστισμού στα εκδοτήρια.
  5. Προωθείται η χρήση κάρτας (πιστωτικής/χρεωστικής) αντί μετρητών στα εκδοτήρια.
 
Ταξίδια και κορωνοϊός
Πριν ξεκινήσουμε για τις διακοπές μας, είτε εντός, είτε εκτός Ελλάδος, είτε εντός, είτε εκτός Ε.Ε., πρέπει να ενημερωνόμαστε, για τα μέτρα προστασίας από τον κορωνοϊό, που ισχύουν στον τόπο προορισμού μας. Πρέπει να έχουμε υπόψη ότι τα μέτρα αλλάζουν πολύ συχνά και νέα έκτακτα μέτρα επιβάλλονται. Επίσης, να ενημερωνόμαστε, ενώ είμαστε σε διακοπές, για τα μέτρα που ισχύουν για την επιστροφή μας, στον τόπο κατοικίας μας.
 
Άτομα μειωμένης κινητικότητας – Δικαιώματα
Τα άτομα με μειωμένη κινητικότητα έχουν το δικαίωμα να ταξιδεύουν με τρένο, όπως κάθε άλλος, και να ενημερώνονται από τη σιδηροδρομική εταιρεία σχετικά με τη δυνατότητα πρόσβασης στο τρένο. Δικαιούνται επίσης δωρεάν βοήθεια κατά την επιβίβαση και αποβίβαση από το τρένο, την αλλαγή τρένου, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, καθώς και στο σταθμό πριν και μετά το ταξίδι. Θα πρέπει να επικοινωνούν με τη σιδηροδρομική εταιρεία, το πρακτορείο έκδοσης εισιτηρίων ή το ταξιδιωτικό γραφείο τουλάχιστον 48 ώρες πριν από το ταξίδι τους και να εξηγούν τι είδους βοήθεια χρειάζονται. Δεν επιτρέπεται άρνηση επιβίβασης για λόγους μειωμένης κινητικότητας, εκτός αν αυτό είναι απολύτως αναγκαίο για λόγους συμμόρφωσης με τους κανόνες της εταιρείας όσον αφορά την ασφάλεια.
Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024