Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΆρθραΗ σωστή τιμή πωλήσεων

Η σωστή τιμή πωλήσεων

Η πώληση ενός ποιοτικού αγαθού ή υπηρεσίας είναι μια επιλογή διαχείρισης. Η ποιότητα είναι ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Ωστόσο, ο διαχειριστής της εταιρείας δεν μπορεί να έχει χαμηλότερες τιμές από εκείνες των ανταγωνιστών του πουλώντας προϊόντα υψηλής ποιότητας και να δημιουργεί υψηλά περιθώρια κέρδους.

Η σχέση τιμής και ποιότητας
Η ποιότητα έχει μια τιμή, αλλά ο καταναλωτής πρέπει να το αντιληφθεί. Οι αποφάσεις διαχείρισης της εταιρείας, είτε από την άποψη της τιμής, της πολιτικής ποιότητας, έχουν επομένως αντίκτυπο στους εμπορικούς αλλά και οικονομικούς στόχους, επειδή η ποιότητα έχει ένα κόστος που πρέπει να υπολογιστεί.
Η τιμή μπορεί να αναλυθεί ως μια οικονομική θυσία για τον καταναλωτή. Με την αγορά ενός προϊόντος, παραιτείται από την κατανάλωση άλλων αγαθών. Συνεπώς, για να εκτιμήσει μια τιμή, ο καταναλωτής θα συγκρίνει την τιμή αυτή με τα λειτουργικά χαρακτηριστικά του αγαθού, αλλά και με την αντιληπτή αξία του προϊόντος. Ως εκ τούτου, η τιμή “δίκαιη” ή αποδεκτή από τον καταναλωτή καθορίζεται από διάφορους παράγοντες.
Η αντιληπτή τιμή
Είναι το αποτέλεσμα 4 συστατικών:
– της εικόνας των ανταγωνιστικών προϊόντων
– της τιμής του προϊόντος
– της εικόνας του προϊόντος
– της τιμής των ανταγωνιστικών προϊόντων
Η αντιληπτή τιμή στη συνέχεια περνά μέσα από το στρεβλωτικό πρίσμα της ψυχολογίας του ατόμου που κατά συνέπεια θα έχει μια απόφαση αγοράς ή μη αγοράς.
Η ψυχολογική τιμή
Η ψυχολογική τιμή προκύπτει από την αρχή του ότι ο καταναλωτής χρησιμοποιεί την τιμή για να κατανοήσει την ποιότητα του προϊόντος. Η τιμή ενός προϊόντος σχετίζεται με την αντίληψη που έχουν αυτοί οι αγοραστές για την ποιότητα του προϊόντος, την απόδοσή του, τη χρησιμότητά του και την εικόνα του. Κατά την εξέταση της αγοράς ενός προϊόντος, ο καταναλωτής κρίνει την τιμή του σύμφωνα με ένα αποδεκτό εύρος τιμών: μια ελάχιστη τιμή, χαμηλότερη από την οποία θεωρεί ότι το προϊόν είναι ανεπαρκούς ποιότητας μία μέγιστη τιμή από την οποία το προϊόν θα θεωρηθεί υπερβολικά ακριβό.
Η ψυχολογική τιμή είναι η βέλτιστη τιμή αποδοχής που χορηγείται για την αγορά ενός συγκεκριμένου προϊόντος από τον μεγαλύτερο αριθμό καταναλωτών. Αυτή είναι η τιμή για την οποία ο μέγιστος αριθμός καταναλωτών πιστεύει ότι η τιμή δεν είναι ούτε πολύ υψηλή ούτε πολύ χαμηλή.
Η τιμή αναφοράς
Με βάση τη γνώση της αγοράς και των ανταγωνιστών τιμών.
Πώς καθορίζονται οι τιμές στις εμπορικές επιχειρήσεις
Για τις εμπορικές επιχειρήσεις, το κόστος που χρησιμοποιείται για τον καθορισμό της τιμής πώλησης είναι το κόστος αγοράς, στο οποίο η επιχείρηση προσθέτει ένα περιθώριο επαρκές για να καλύψει άλλες δαπάνες και να επιτρέψει στην επιχείρηση να αποκομίσει κέρδος.
Ο αντίκτυπος στην απόδοση της απόφασης τιμολόγησης από την εταιρεία.Το κόστος εξαρτάται από την ποιότητα
Γενικά, το κόστος αυξάνεται με την ποιότητα του προϊόντος ή της υπηρεσίας που πωλείται. Για παράδειγμα, η τιμή των πρώτων υλών είναι υψηλότερη, τα φινιρίσματα είναι πιο δουλευμένα (που απαιτεί περισσότερο χρόνο εργασίας), τα υλικά που χρησιμοποιούνται μπορεί να είναι πιο ακριβά κ.λπ. Έτσι, μπορούμε να πούμε απλοποιώντας: Ποιότητα = Κόστος.
Αποφάσεις διαχείρισης και διαιτησίες
Η πώληση ενός ποιοτικού αγαθού ή υπηρεσίας είναι μια επιλογή διαχείρισης. Η ποιότητα είναι ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Ωστόσο, ο διαχειριστής της εταιρείας δεν μπορεί να έχει χαμηλότερες τιμές από εκείνες των ανταγωνιστών του πουλώντας προϊόντα υψηλής ποιότητας και να δημιουργεί υψηλά περιθώρια κέρδους.
Πριν από οποιαδήποτε απόφαση διαχείρισης, ο υπεύθυνος πρέπει να προσπαθήσει να προβλέψει τις επιπτώσεις που θα μπορούσε να έχει στην απόδοση του οργανισμού. Πρέπει να συνειδητοποιήσει τις υποθέσεις, να φανταστεί σενάρια. Από τα αποτελέσματα αυτών των προσομοιώσεων, θα πρέπει να διαιτητεύσει ή να κάνει επιλογές σύμφωνα με τις προτεραιότητες που έχει ορίσει.

Για να ορίσετε όμως τις τιμές σας ο λογιστής σας δεν φτάνει γιατί δεν έχει μια ολοκληρωμένη εικόνα της αγοράς. Ξεκινώντας όμως από τα δεδομένα που θα σας δώσει και μόνο βάση αυτών, επεκτείνοντας την ανάλυση στους ανταγωνιστές (τοπικούς αλλά και διεθνείς στον τουρισμό) θα μπορέσετε να “χτίσετε” μια αληθινή και δυναμική πολιτική τιμών.

CEO & Founder - Melior Tempus | + Άρθρα

Είναι παγκόσμιος πολίτης εδώ και 44 χρόνια, καθιερώνοντας μια διεθνή καριέρα στην Ευρώπη αναπτύσσοντας επιχειρήσεις για ιδιωτικές πολυεθνικές εταιρείες και υλοποιώντας αποτελεσματικές στρατηγικές οικονομικής ανάπτυξης για κυβερνητικούς οργανισμούς.

Έχει σπουδάσει στο Λονδίνο και στη Γαλλία και έχει κατέχει εκτελεστικές θέσεις στο τμήμα διαφήμισης της Christian Dior, στο μάρκετινγκ της Essilor International, στην προώθηση της Disneyland Paris, στη διαχείριση του ραδιοφωνικού σταθμού Europe 2, στην διοίκηση του Συνεδριακού και Εκθεσιακού Κέντρου της Νίκαιας και στη γενική διεύθυνση του Φεστιβάλ Τζαζ της Νίκαιας.

Πολλοί γαλλικοί υπουργοί και βουλευτές έχουν ζητήσει τη συμβουλή του σχετικά με τον πολιτικό μάρκετινγκ και τις επικοινωνίες, και ήταν επίσης διευθυντής στο πολιτικό γραφείο της Μητροπολιτικής Νίκαιας και Γενικός Γραμματέας του οργανισμού Euromed Cities.

Είναι επιχειρηματίας από φύση και έχει ιδρύσει και διαχειρίζεται ένα δίκτυο γραφείων μάρκετινγκ και branding σε Παρίσι, Νίκαια, Άμστερνταμ, Λονδίνο και Νυρεμβέργη.

Αναγνωρίζεται ως ειδικός στο μάρκετινγκ και το branding, στις εκκινήσεις προϊόντων (π.χ. Fahrenheit, Poison, Varilux), στο μάρκετινγκ ξενοδοχείων (π.χ. Le Mas Candille, Hotel Ellington, Le Cavendish) και στην οργάνωση εταιρειών.

Έχει αφιερώσει τα τελευταία 20 χρόνια στη διαχείριση προορισμών και στην ανάπτυξη τουριστικού κλάδου, ιδρύοντας τοπικά εμπορικά σήματα όπως "Cote d'Azur" και "Authentic Normandy" και διαχειρίζοντας και αναδιαμορφώνοντας DMOs.

Ξεκίνησε το Melior Tempus, έναν ευρωπαϊκό οργανισμό συμβουλευτικής ανάπτυξης, το 2016.

15/03/2024
14/03/2024
13/03/2024
12/03/2024
11/03/2024
08/03/2024