Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

WEBINAR: Διαχείριση διαδικτυακών κριτικών - Πώς να απαντήσετε σωστά στις κριτικές των επισκεπτών

20 Σεπτέμβριος 2021, 15:05

Σε αυτό το webinar μέσα από μια σειρά ασκήσεων, παραδειγμάτων και case studies, οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να απαντούν σε μία κριτική, ώστε να ενισχύσουν την εταιρική φήμη και εν τέλει να διευρύνουν την πελατεία τους.


Το TravelDailyNews ξεκινάει τον κύκλο των webinars με το πρώτο από αυτά να διεξάγεται στις 4 Οκτωβρίου 2021.
 
TravelDailyNews Hospitality Webinars
Διαχείριση διαδικτυακών κριτικών - Πώς να απαντήσετε σωστά στις κριτικές των επισκεπτών
 
4 Οκτωβρίου 2021 (14:00 - 20:00)
 
Εισηγητής:
Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης
Συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων
 
 
Το webinar με τίτλο «Διαχείριση Διαδικτυακών Κριτικών» αποσκοπεί να μυήσει τους συμμετέχοντες στην υιοθέτηση ορθών πρακτικών για τη διαχείριση των διαδικτυακών κριτικών (reviews). Μέσα από μια σειρά ασκήσεων, παραδειγμάτων και case studies, οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να απαντούν σε μία κριτική, ώστε να ενισχύσουν την εταιρική φήμη και εν τέλει να διευρύνουν την πελατεία τους.
 
Σε ποιους απευθύνεται
 
Το webinar απευθύνεται σε ιδιοκτήτες και στελέχη που εργάζονται σε ξενοδοχεία ή επισιτιστικές επιχειρήσεις και οι οποίοι διαχειρίζονται τις κριτικές. 
 
Ενότητες σεμιναρίου
 
• Η Αξία των Διαδικτυακών Κριτικών
• Γιατί Ορισμένοι Παραπονούνται Γραπτώς
• Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης
• Σε Ποιες Κριτικές Απαντάμε
• Η Αρχή FEARS
• Γιατί πρέπει να Απαντάμε στις Κριτικές
• Διαχείριση «Ξεχασμένων» Κριτικών
• Διαχείριση Αρνητικών Κριτικών
• 6 DON’Ts & DOs
• The Streisand Εffect
• Απαντήσεις σε Συγκεκριμένες Κριτικές
• Διαχείριση Θετικών Κριτικών
• Διαχείριση Μέτριων Κριτικών
• Διαχείριση «Ύποπτων» και Παράλογων Κριτικών
• Εντοπισμός Fake Κριτικών
• 7 Πιο Δημοφιλή Λάθη στο TripAdvisor
• Τρόποι Ενθάρρυνσης Κριτικών
 
Ο εισηγητής
 
Ο Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University.
 
Εχει συγγράψει 18 τίτλους, μεταξύ των οποίων τα: “Παράπονα Πελατών. Μπελάς ή Ευκαιρία”, ”Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών. 60 τρόποι για να δημιουργήσετε πιστούς πελάτες”, “Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Εφαρμογή στον Τουρισμό”, “Airbnb. Πώς να διαπρέψεις ως οικοδεσπότης” και “Γνωστά Ονόματα, Άγνωστες Ιστορίες 1,2,3”.
 
Αποσπάσματα από τα βιβλία, καθώς και συνεντεύξεις, έχουν δημοσιευτεί σε έγκυρες εφημερίδες και περιοδικά, ραδιοφωνικούς σταθμούς καθώς και στην τηλεόραση, ενώ έχει προσκληθεί ως ομιλητής από διάφορες οργανώσεις και φορείς όπως Palso, Σχολείο Τουρισμού Καλαμάτας, ΕΕΔΕ, Forum.
 
Είναι διαχειριστής του μπλογκ marketing-tips.gr, έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και -από το 2000 έως σήμερα- ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, στην τουριστική σχολή Le Monde.
 
Αρθρογραφεί στο epixeiro.gr και σε διάφορα έντυπα περιοδικά, ενώ έχει διατελέσει σύμβουλος μάρκετινγκ και προώθησης για το ιστορικό ξενοδοχείο “Το Σπίτι του Καπετάνιου” στην Πρέβεζα, το “Tesoro Hotel” στη Λευκάδα, το κατάστημα εστίασης “FoodLab» στη Χίο και το “Κτήμα Υδρούσα” στην Ανδρο.
 
Είπαν για το συγκεκριμένο σεμινάριο του κου Πρωτοπαπαδάκη:
 
Καταπληκτικό σεμινάριο, με φοβερά εκπληκτική παρουσίαση
Βασίλης Χριστόπουλος, Hotel Manager, Domotel Olympia-Θεσσαλονίκη
 
Το προτείνω ανεπιφύλακτα!!! Ο καθηγητής είναι άψογος, μεταδοτικός, ευγενικός, ευχάριστος και η θεματολογία είναι πολύ καλή και βοηθητική για τη δουλειά σου!
Δανάη Ιωαννίδου, CEO, Athens Tours Greece
 
Έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος με τη θεματολόγια του σεμιναρίου και ο εισηγητής κος Πρωτοπαπαδάκης ενημερωμένος και με άριστη μεταδοτικότητα.
Βασίλης Κατακουζηνός, Charter Department, Kiriacoulis Mediterranean
 
Οργάνωση και επαγγελματικότητα που φαίνεται. Σας ευχαριστούμε!
Χατίτζε Κόρτασαν, Front Office Manager, Astir Odysseus Kos Resort & Spa
 
Βαθμός αξιολόγησης σεμιναρίου από 47 συμμετέχοντες: 4,7/5
 
Χρόνος διεξαγωγής του webinar
 
Ημερομηνία διεξαγωγής: 4 Οκτωβρίου 2021
Ώρα έναρξης: 14:00
Ώρα λήξης: 20:00
Πλατφόρμα παρακολούθησης: Microsoft Teams
 
Κόστος συμμετοχής
 
Εγγραφή 65,00 Ευρώ 
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο  55,00 Ευρώ 
Φοιτητές - Άνεργοι  55,00 Ευρώ 
 
Ειδική προσφορά για όσους παρακολούθησαν στο παρελθόν σεμινάριο του TravelDailyNews με το παρακάτω κόστος συμμετοχής.
 
Εγγραφή 55,00 Ευρώ 
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο  45,00 Ευρώ 
Φοιτητές - Άνεργοι  45,00 Ευρώ 
 
Στους συμμετέχοντες θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης. Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την Travel Media Applications: Τηλ: 210 9374050, 698 0263310, Email: [email protected]
 
Για να δηλώσετε συμμετοχή, παρακαλώ συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα.
 










Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top