Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

36η Philoxenia 2021 (12-14 Νοεμβρίου 2021)

Βίκυ Καραντζαβέλου - 16 Νοέμβριος 2021, 13:15

Επιχειρηματίες του τουρισμού (τουριστικά γραφεία και μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες), εκθέτες από τουριστικούς προορισμούς (Περιφέρειες, Δήμοι), hosted buyers από 28 χώρες, αλλά και απλοί επισκέπτες που αναζητούν πληροφορίες για την επόμενη ταξιδιωτική τους απόδραση ανασυναντήθηκαν στη 36η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Philoxenia.



Το σήμα “Bike Friendly” βρέθηκε στην έκθεση, με τη γενική διευθύντρια της NatTour κα Βίκυ Καραντζαβέλου να παραχωρεί συνέντευξη στο Skiathos life. Το Bike Friendly είναι μία πρωτοβουλία της ΝatTour, η οποία, σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρεία Προστασίας της Φύσης, έχει ως σκοπό την προώθηση της αειφορίας στον τουρισμό και στην κινητικότητα τουριστών-πολιτών, καθώς και την ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού, δίνοντας προτεραιότητα στη χρήση του ποδηλάτου και στον ποδηλατικό τουρισμό. Σ‘αυτό το πλαίσιο, η NatTour από το 2016, έχει συμβάλλει στη διαμόρφωση και προβολή ενός bike friendly δικτύου προορισμών και επιχειρήσεων (8 δήμοι και 130 ξενοδοχεία συμμετέχουν έως σήμερα) στην Ελλάδα.




H αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Περιφέρειας Πελοποννήσου κα Άννα Καλογεροπούλου, κατά την παρουσίαση της Πελοποννήσου, με τίτλο “Peloponnese, Greece Beyond the Obvious”.




Στη Philoxenia, ο Δήμος Βοΐου παρουσίασε το Σάββατο 13 Νοεμβρίου (Open Stage, Περίπτερο 13) τη νέα του τουριστική ταυτότητα με τις ανεξερεύνητες ομορφιές και τις πολλαπλές εκπλήξεις που προσφέρει ο δήμος. Την παρουσίαση έκανε ο δήμαρχος Βοΐου κ. Χρήστος Ζευκλής.




Η παρουσία του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής στο Περίπτερο 15 έδωσε έμφαση στις 4 εποχές που μπορείς να επισκεφθεί κανείς τη Χαλκιδική μέσω των βιωματικών εμπειριών, όπως επισκέψιμα οινοποιεία, τοπικούς παραγωγούς κ.ά. Τα στελέχη του Τ.Ο.Χ. πραγματοποίησαν πάνω από 30 προγραμματισμένα ραντεβού με επαγγελματίες του τουρισμού από 10 διαφορετικές χώρες (Ρωσία, Ουγγαρία, Πολωνία, Ιταλία, Γαλλία, Ουκρανία, Τουρκία κ.λπ.) στο διευρυμένο διήμερο πρόγραμμα Β2Β συναντήσεων με τους Hosted Buyers.




Ο Δήμος Έδεσσας είναι ο πρώτος πιστοποιημένος Δήμος στην Ελλάδα ως Bike Friendly. Στη φετινή “Philoxenia” έφερε και τα κοινόχρηστα ποδήλατα που διαθέτει ο δήμος στους επισκέπτες του. Στην φωτογραφία η κα Βίκυ Καραντζαβέλου από την εταιρεία ΝatTour και ο κ. Βαγγέλης Κυριακού, Cultural Tourism & Environment Manager του Δήμου Έδεσσας.




Στιγμιότυπο από το Περίπτερο της Θάσου: Στη μέση διακρίνεται ο δήμαρχος Θάσου κ. Λευτέρης Κυριακίδης με τους συνεργάτες του, και τον πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Θάσου, κ. Πάρης Παρασχούδης.





Από την ομιλία της δρος Μαριάννας Σιγάλα, καθηγήτριας Μάρκετινγκ του Πανεπιστημίου Πειραιώς, στο συνέδριο “Τουρισμός Εμπειρίας. Αναζητώντας την Αυθεντικότητα” το Σάββατο 13 Νοεμβρίου. Η δρ. Σιγάλα είναι έχει θητεύσει σε καθηγητικές θέσεις στο Πανεπιστήμιο της Νότιας Αυστραλίας, στο Πανεπιστήμιο του Αιγαίου, και σε άλλα ελληνικά και ευρωπαϊκά πανεπιστημιακά ιδρύματα (Πανεπιστήμιο του Surrey, Πανεπιστήμιο του Westminster και Πανεπιστήμιο του Strathclyde), ενώ έχει επίσης διατελέσει διευθύντρια του Κέντρου Διαχείρισης Τουρισμού και Αναψυχής (CTLM) στο UniSA Business, University of South Australia.




Το Περίπτερο της People of the World κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης που οργανώθηκε για την ανακοίνωση της συνεργασίας της με το Grefis, ως αποκλειστικού αντιπρόσωπού της για τη Β. Ελλάδα. Η People of the World διαθέτει την πλαρφόρμα για τους τουριστικούς πράκτορες People B2B. Στη φωτογραφία διακρίνεται ο κ. Σίμος Παπαηλίας, CEO του Grefis, η κα Ζωή Κυριάκη, ιδιοκτήτρια της People of the World, o κ. Αλέξανδρος Κατσόπουλος CEO της People of the World, ο κ. Φίλιππος Παπαηλίας, ιδιοκτήτης της Grefis, ο κ. Σπύρος Πετρόγιαννης, διευθυντής Πωλήσεων Νοτίου Ελλάδας της People of the World, και η ομάδα τους. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης η εταιρεία ενημέρωνε την τουριστική αγορά και για την πλατφόρμα που διαθέτει για τους τουριστικούς πράκτορες People B2B.




Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συμμετείχε και φέτος με δικό της πολυθεματικό περίπτερο, προωθώντας τον πολυδιάστατο τουριστικό χαρακτήρα των επτά Περιφερειακών της Ενοτήτων για όλες τις εποχές του χρόνου, καθώς και τα τοπικά προϊόντα. Kατά τη διάρκεια της έκθεσης πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση της νέας τουριστικής καμπάνιας “Do Something Great”, καθώς και του νέου video προβολής της Κεντρικής Μακεδονίας, το οποίο επιλέχθηκε από τον ΕΟΤ για να εκπροσωπήσει τη χώρα μας στη διαγωνιστική διαδικασία οπτικοακουστικών μέσων προβολής του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού, κατά τη διάρκεια του ετήσιου συνεδρίου του.




Στιγμιότυπο από την παρουσίαση του Σήματος Πιστοποίησης “Bike Friendly” στον open space χώρο της έκθεσης, που λειτούργησε φέτος στο Περίπτερο 13, με πολύ μεγάλη επιτυχία. Το σήμα βρίσκεται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και του Υπουργείου Περιβάλλοντος και πιστοποιεί ξενοδοχεία και Δήμους ότι είναι φιλικοί προς το ποδήλατο, καθώς και εταιρείες που προσφέρουν υπηρεσίες στους ποδηλάτες.




Στιγμιότυπο από το περίπτερο της αλυσίδας Acrotel. Στη φωτογραφία ο CEO της εταιρείας κ. Χάρης Πουρνάρης. Η αλυσίδα διαθέτει δύο πεντάστερα ξενοδοχεία, το Athena Pallas και το Athena Residence, το τετράστερο Elea Beach, το Lily Ann Beach, το Lily Ann Village, τις βίλες Athena Villas και  Porto Brava Luxury Villas και έναν ξενώνα (”Ο Ξενώνας της Σοφίας”).




Δυναμική παρουσία του Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου (ΤΟΠ) στην 36η Philoxenia. Σύσσωμο το ΔΣ του ΤΟΠ φιλοξενήθηκε στο Περίπτερο της Περιφέρειας Πελοποννήσου, η οποία συνεχίζει τις προσπάθειές της για την προβολή της Πελοποννήσου και την καθιέρωσή της σε ένα διαρκή ελκυστικό προορισμό 365 ημερών. Ξεχωριστή ήταν η παρουσία του Δήμου Γορτυνίας, ενώ εξαιρετικές ήταν οι εντυπώσεις και από το stand του Δήμου Επιδαύρου, που ήταν και τιμώμενος Δήμος τη φετινή χρονιά στα πλαίσια της έκθεσης.





Ο Όμιλος Jενοδοχείων Acrotel έδωσε δυναμικό “παρών” για άλλη μια χρονιά στην Διεθνή έκθεση Τουρισμού Θεσσαλονίκης, Philoxenia. Με ένα σταντ που κέντρισε τον ενδιαφέρον των επισκεπτών και συνεργατών, υποδέχθηκε τόσο τους hosted buyers και συνεργάτες του, όσο και τους πελάτες, αλλά και το προσωπικό του. Ο όμιλος της Acrotel προχώρησε σε δύο νέες επενδυτικές κινήσεις (ριζική ανακαίνιση του Acrotel Lilyann Boutique και απόκτηση του Acrotel Porto Brava Luxury Villas) και μια τρίτη έχει ήδη ξεκινήσει (αναβάθμιση του Acrotel Lily Ann village).





Δυναμικά και φέτος το Υφυπουργείο Τουρισμού Κύπρου συμμετείχε στην 36η Philoxenia, με στόχο την ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος της Κύπρου και με φόντο τα φωτεινά χρώματα του νέου λογοτύπου, Love Cyprus. Το σταντ επισκέφθηκαν ο υπουργός Τουρισμού της Ελλάδας, κ. Βασίλης Κικίλιας, ο υφυπουργός Εσωτερικών – Μακεδονίας Θράκης, κ. Σταύρος Καλαφάτης, η αντιπεριφερειάρχης Μ.Ε. Θεσσαλονίκης, κα Βούλα Πατουλίδου, ο πρόξενος της Κυπριακής Δημοκρατίας στη Θεσσαλονίκη, κ. Σπύρος Μιλτιάδους, όπως και άλλοι εκπρόσωποι του πολιτειακού και πολιτικού χώρου.




Το καινοτόμο και πρωτοποριακό περίπτερο του νέου ξενοδοχείου της Θεσσαλονίκης “Onoma”. Το ξενοδοχείο διέθετε ναυαγοσώστρια στον συνεδριακό του χώρο, μια πισίνα γεμάτη μπαλάκια, έτσι ώστε όταν “πνιγείτε” από τις ιδέες σας και το brain storming να σας… σώσει! Το ξενοδοχείο είναι γεμάτο ηλεκτρονικές, και όχι μόνο, καινοτομίες και εκπλήξεις, και πλέον αποτελεί το “must” στην πόλη της Θεσσαλονίκης.




Οι άνθρωποι του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης πρόβαλαν στοχευμένα τη Θεσσαλονίκη στους Hosted Buyers σε προγραμματισμένα B2B ραντεβού, καθώς επίσης, οργάνωσαν για αυτούς ξενάγηση στην πόλη, σε συνεργασία με την διοίκηση της HELEXPO. Ακόμη, ο ΟΤΘ, μαζί με το Διεθνές Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, συνδιοργάνωσε την ημερίδα “Πολιτιστικός τουρισμός και πολιτισμός: Tο μέλλον του παρελθόντος”. Στο χώρο του περιπτέρου εκπρόσωπος του Ινστιτούτου Μεταφορών ενημέρωσε τους επισκέπτες για το SUSTOURISMO app, μια εφαρμογή που προσφέρει μία μοναδική εμπειρία περιήγησης στην πόλη, με φιλικά προς το περιβάλλον μέσα μετακίνησης.




Στιγμιότυπο από το περίπτερο του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας και της πρωτοβουλίας Capsule T που έχει ως όραμα να “χτίσει” ένα καινοτόμο οικοσύστημα στον τουριστικό κλάδο προσφέροντας ευκαιρίες δημιουργίας και ανάπτυξης νεοφυών επιχειρήσεων με παγκόσμια προοπτική και αντίκτυπο.




Στο περίπτερο του Δήμου Έδεσσας εκπρόσωποι από το Δήμο μαζί με εκπροσώπους από την πρεσβεία του Βιετνάμ. Ο Δήμος Έδεσσας εδώ και αρκετά χρόνια, προβάλει τα βήματα του Χο Τσι Μινχ, του ήρωα του Βιετνάμ, που πέρασε κάποιο μικρό χρονικό διάστημα της ζωής του στην περιοχή της Έδεσσας. Στη φωτογραφία είναι ο κ. Βαγγέλης Κυριακού, Cultural Tourism & Environment Manager στο Δήμο Έδεσσας και ο κ. Γιάννης Βαλαχής, ειδικός συνεργάτης Τμήματος Τουρισμού του Δήμου Βέροιας, μαζί με συνεργάτες τους, που πλαισίωναν το περίπτερο στη φετινή “Philoxenia”.



Δυναμική παρουσία του Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου (ΤΟΠ) στην 36η Philoxenia. Σύσσωμο το ΔΣ του ΤΟΠ φιλοξενήθηκε στο Περίπτερο της Περιφέρειας Πελοποννήσου, η οποία συνεχίζει τις προσπάθειές της για την προβολή της Πελοποννήσου και την καθιέρωσή της σε ένα διαρκή ελκυστικό προορισμό 365 ημερών. Ξεχωριστή ήταν η παρουσία του Δήμου Γορτυνίας, ενώ εξαιρετικές ήταν οι εντυπώσεις και από το stand του Δήμου Επιδαύρου, που ήταν και τιμώμενος Δήμος τη φετινή χρονιά στα πλαίσια της έκθεσης.

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top