Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΜελέτες και ΈρευνεςΟι ταξιδιώτες στρέφονται σε λιγότερο δημοφιλείς και περισσότερο βιώσιμους προορισμούς

Οι ταξιδιώτες στρέφονται σε λιγότερο δημοφιλείς και περισσότερο βιώσιμους προορισμούς

Οι διεθνείς δαπάνες αναμένεται να αυξηθούν κατά 94% το 2022. Οκτώ στους 10 ταξιδιώτες θα θέσουν τα βιώσιμα ταξίδια ως προτεραιότητά τους στο μέλλον.

Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Ταξιδιών και Τουρισμού (WTTC) και ο όμιλος Trip.com κυκλοφόρησαν τη μελέτη “Trending in Travel”, η οποία παρέχει προβλέψεις για τις αλλαγές στη συμπεριφορά των ταξιδιωτών και τις μελλοντικές τάσεις κρατήσεων στον απόηχο του COVID-19.

Το WTTC, το οποίο αντιπροσωπεύει τον παγκόσμιο ιδιωτικό τομέα Ταξιδιών & Τουρισμού, ένωσε τις δυνάμεις του με τον κορυφαίο παγκόσμιο πάροχο ταξιδιωτικών υπηρεσιών, Trip.com, και τις κύριες καταναλωτικές του μάρκες -συμπεριλαμβανομένων των Trip.com, Ctrip και Skyscanner- για να αναλύσει τις τάσεις των καταναλωτών που διαμορφώνουν την ανάκαμψη του κλάδου Ταξιδιών και Τουρισμού.

Οι τελευταίες προβλέψεις του WTTC δείχνουν ισχυρή ανάπτυξη στις διεθνείς δαπάνες για το 2022 και μετά, που αναμένεται να ξεπεράσει τις εγχώριες δαπάνες το 2022, καθώς όλο και περισσότεροι προορισμοί σε όλο τον κόσμο χαλαρώνουν τους περιορισμούς και τα ποσοστά εμβολιασμού συνεχίζουν να αυξάνονται.

Μετά από μια μείωση 69,4% το 2020, οι παγκόσμιες διεθνείς δαπάνες αναμένεται να αυξηθούν κατά 9,3% το 2021 και κατά 93,8% το 2022.

Η έκθεση αποκαλύπτει επίσης πόσο οι αυστηροί και ασυνεπείς ταξιδιωτικοί περιορισμοί σε όλο τον κόσμο έχουν οδηγήσει σε σημαντική άνοδο του εγχώριου τουρισμού, με άνοδο στις κρατήσεις των εγχώριων ξενοδοχείων κατά περισσότερο από 200% στην πλατφόρμα του Trip.com φέτος σε σύγκριση με το 2019.

Από την αρχή της πανδημίας, οι συνεχείς περιορισμοί κινητικότητας παρεμπόδισαν τα διεθνή ταξίδια και, αν και τα εσωτερικά ταξίδια θα δώσουν την απαραίτητη ώθηση στον κλάδο, το WTTC λέει ότι η επιστροφή των διεθνών ταξιδιών είναι κρίσιμη για την επανεκκίνηση της παγκόσμιας οικονομίας.

Η αναφορά δείχνει πως ο COVID-19 άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο ταξιδεύουν οι άνθρωποι, από τις νεότερες γενιές που επέστρεψαν πρώτες στα ταξίδια, στην αυξημένη ζήτηση για μεγαλύτερες διαμονές, τη σημασία των ακυρώσεων χωρίς χρέωση και τα ενισχυμένα πρωτόκολλα υγείας και ασφάλειας.

Λόγω των συνεχιζόμενων ταξιδιωτικών περιορισμών, οι ταξιδιώτες αναζητούν ολοένα και περισσότερο “δευτερεύοντες” προορισμούς ως προορισμό της επιλογής τους. Σύμφωνα με τα στοιχεία κρατήσεων  του Trip.com, το Άμπου Ντάμπι (ΗΑΕ), το Τσιάνγκ Μάι (Ταϊλάνδη), η Ντόχα (Κατάρ), η Φλωρεντία (Ιταλία) και η Φρανκφούρτη (Γερμανία) ήταν οι πιο δημοφιλείς “δευτερεύοντες” προορισμοί στις αντίστοιχες χώρες τους το 2021.

Η αναφορά συνεχίζει να δείχνει ότι, σύμφωνα με τα στοιχεία του Ctrip, βραχυπρόθεσμα και μεσοπρόθεσμα θα κυριαρχούν οι κρατήσεις για τους εξωτερικούς χώρους, για παράδειγμα στην Κίνα – μια από τις μεγαλύτερες ταξιδιωτικές αγορές στον κόσμο – οι κρατήσεις για αξιοθέατα που σχετίζονται με τη φύση έχουν αυξηθεί κατά 265% το α’ εξάμηνο του τρέχοντος έτους σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

Η παύση στα ταξίδια έχει επίσης αυξήσει την προθυμία των καταναλωτών να ταξιδεύουν πιο βιώσιμα, με περισσότερους από οκτώ στους 10 (83%) των ταξιδιωτών παγκοσμίως να δηλώνουν ότι θα θέτουν τα βιώσιμα ταξίδια ως προτεραιότητα στο μέλλον. Ενισχύοντας αυτή τη μακροπρόθεσμη τάση, από την έναρξή της το 2019, η αναφορά δείχνει ότι 68 εκατ. ταξιδιώτες επέλεξαν να κάνουν κράτηση για πτήση με την ένδειξη “Greener Choice” στο Skyscanner, μια επιλογή πτήσης με συγκριτικά χαμηλές εκπομπές άνθρακα.

Σύμφωνα με την έκθεση, το 70% των ταξιδιωτών σε πολλές μεγάλες χώρες όπως οι ΗΠΑ, η Ισπανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, ο Καναδάς και η Ιαπωνία σχεδιάζουν να ξοδέψουν περισσότερα για ταξίδια το 2022 από ό,τι τα τελευταία πέντε χρόνια, συμπεριλαμβανομένου του 2019 – μια από τις καλύτερες χρονιές σε ρεκόρ για Ταξίδια και Τουρισμό.

Η τελευταία έρευνα του WTTC δείχνει ότι η παγκόσμια ανάκαμψη του τομέα Ταξιδιών και Τουρισμού επιταχύνεται με τη συμβολή του κλάδου στο παγκόσμιο ΑΕΠ που προβλέπεται να αυξηθεί κατά 30,7% το 2021 και 31,7% το 2022.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

15/03/2024
14/03/2024
13/03/2024
12/03/2024
11/03/2024
08/03/2024