Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΠαρουσίαση Προϊόντος'Διαπολιτισμική Επικοινωνία', η 2η έκδοση του βιβλίου, του Γιάννη Κριτσωτάκι

'Διαπολιτισμική Επικοινωνία', η 2η έκδοση του βιβλίου, του Γιάννη Κριτσωτάκι

Το βιβλίο αποτελεί ένα βιβλιοεργαλείο για την βαθύτερη κατανόηση της κουλτούρας άλλων χωρών.

Μετά το πρώτο βιβλίο του Γιάννη Κριτσωτάκι, συγγραφέα και διδάκτωρ των Εμπορικών και Επιστημών του Οικονομικού Πανεπιστημίου Βιέννης, εκδόθηκε το δέυτερο βιβλίο με τίτλο “Διαπολιτισμική Επικοινωνία“. Μέσα απο τις 334 σελίδες του βιβλίου, ο κ. Κριτσωτάκις, παρουσιάζει διεξοδικά, τον ρόλο της κουλτούρας και την επιρροή της στην επικοινωνιακή συμπεριφορά του ατόμου, κάνοντας επίσης ειδική αναφορά στις πολιτισμικού χαρακτήρα ιδιαιτερότητες και το Επιχειρηματικό Πρωτόκολλο διάφορων χωρών του κόσμου.
 
Όπως αναφέρει ο ίδιος, η αδυναμία απάντησης κάποιων ερωτημάτων του, τον οδήγησε στην συγγραφή του συγκεκριμένου βιβλίου. Συγκεκριμένα, τα ερωτήματα του κ. Κριτσωτάκι αφορούσαν το “Γιατί τα εκπαιδευτικά μας ιδρύματα, τα επιμελητήρια και οι αρμόδιοι φορείς αποφεύγουν να επενδύσουν στο πεδίο της Διαπολιτισμικής Επικοινωνίας” και “Γιατί οι επιχειρήσεις μας παραγνωρίζουν την επιστημονικά τεκμηριωμένη άποψη ότι τα γλωσσσικά και πολιτισμικά πολύγλωσσα στελέχη αποτελούν πρωτότυπης σκέψης με κορυφαία εκείνη της καινοτομίας“.

Ο στόχος της έκδοσης του βιβλίου, όπως αναφέρει ο Γιάννης Κριτσωτάκις, είναι να αποδείξει πως υπάρχουν άτομα που διαθέτουν το χάρισμα της επικοινωνίας με ανθρώπους διαφορετικής πολιτισμικής προέλευσης περισσότερο από κάποιους άλλους. Ωστόσο, και με δεδομένο ότι δεν πρόκειται για γενετικό χαρακτηριστικό, με κατάλληλη εκπαίδευση ο καθένας μπορεί να αποκτήσει απαραίτητες δεξιότητες.

Το ‘Διαπολιτισμική Επικοινωνία’ αποτελεί ένα βιβλίοεργαλείο, για επιχειρηματίες και στελέχη του εξωτερικού εμπορίου, για απασχολούμενους στην τουριστκή βιομηχανία, εκπαρτιζόμενα στελέχη επιχειρήσεων, νέους επιστήμονες, καθώς και επισκέπτες και ταξιδιώτες ξένων χωρών. Μέσω του βιβλίου αυτού, αποκαλύπτεται το γεγονός πως “Τα ίδια πράγματα, επικοινωνούνται με διαφορετικό τρόπο, ανάλογα με την κουλτούρα του κάθε λαού“, όπως αναφέρει και ο κ. Κριτσωτάκις.

Το βιβλίο αποτελείται από τρία μέρη, με το πρώτο να είναι αφιερωμένο στο νέο πρόσωπο της αγοράς και το δεύτερο μέρος στην έννοια και τον ρόλο της κουλτούρας στο πεδίο της ανθρώπινης επικοινωνίας. Πιο συγκεκριμένα, μερικά ενδιαφέροντα περιεχόμενα αφορούν την κουλτούρα ως έννοια, αξία και την σύνδεσή της με τις διαπραγματευτικές δεξιότητες. Το τρίτο μέρος, περιλαμβάνει μια σειρά από χώρες και την απόσταση που μας χωρίζει από την αντίθετη κουλτούρα τους. Στο βιβλίο, αναφέρεται πλήθος χωρών για τις επικοινωνικές διαφορές και ιδιαιτερότητες τους. Μερικές από τις χώρες αποτελούν η Αίγυπτος, η Ιαπωνία, οι ΗΠΑ, η Ινδία, ο Καναδάς, η Ρωσία, καθώς και ακόμη περισσότερες χώρες όλων των ηπείρων της γής.
 
Όλα αυτά ορίζουν το συγκεκριμένο βιβλίο ένα απαραίτητο ‘εργαλείο’ για όσους ενδιαφέρονται για την βαθύτερη κατανόηση της κουλτούρας άλλων χωρών.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

15/03/2024
14/03/2024
13/03/2024
12/03/2024
11/03/2024
08/03/2024