Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

WEBINAR: Επικοινωνία με τον ξένο διαφορετικής κουλτούρας τουρίστα-πελάτη

04 Μάρτιος 2022, 10:16

Ο απώτερος στόχος του διαδραστικού αυτού σεμιναρίου, που οργανώνεται από το TravelDailyNews, είναι η εκμάθηση του τρόπου της επικοινωνίας με τους διαφορετικής πολιτισμικής προέλευσης τουρίστες-πελάτες μας. Ένα λάθος στην επικοινωνία που βασίζεται στην άγνοια της κουλτούρας του επισκέπτη στο ξενοδοχείο μας μπορεί να αποβεί μοιραίο και αν όχι καταστρέψει τις σχέσεις μας μαζί του, να τις φέρει σε δύσκολη κατάσταση. Από την άλλη πλευρά, μια χειρονομία ή μια ένδειξη της γνώσης της κουλτούρας του μπορεί να ‘σπάσει’ τον πάγο ή και να μας ανοίξει την πόρτα στην ανάπτυξη καλών σχέσεων μαζί τους.

 

Το TravelDailyNews παρουσιάζει ένα ακόμα πρωτοποριακό σεμινάριο που διεξάγεται στις 22 και 23 Μαρτίου 2022.
 
TravelDailyNews Hospitality Webinars
Επικοινωνία με τον ξένο διαφορετικής κουλτούρας τουρίστα-πελάτη
 
22 και 23 Μαρτίου 2022 (16:00 - 20:00)
 
“Ο μεγαλύτερος εχθρός της γνώσης δεν είναι η άγνοια αλλά η ψευδαίσθηση της γνώσης” St.Hawking
 
Εισηγητής
Δρ Γιάννης Κριτσωτάκις
Διδάκτωρ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Βιέννης, εκπαιδευτής στελεχών επιχειρήσεων και συγγραφέας
 
 
Με δεδομένα ότι:
 
- Ιδία πράγματα επικοινωνούνται λεκτικά και εξωλεκτικά με διαφορετικό τρόπο ανάλογα με την εθνική ιδιοσυγκρασία του εκάστοτε τουρίστα-πελάτη
 
- Η ευγένεια και καλή γνώση μιας ξένης γλώσσας δεν φτάνουν από μόνα τους για να κερδηθεί η αποδοχή και η συμπάθεια του ξένου πελάτη σας, ο οποίος σκέφτεται μιλά και συμπεριφέρεται ανάλογα με τις αξίες, τις αρχές, τη θρησκεία και, τις παραδόσεις του.
 
- Στην πρώτη σας συνάντηση με τον τουρίστα πελάτη τα πρώτα 7” (the magical 7) αποφασίζουν για την αποδοχή ή την απόρριψη σας γιατί είσαι ό,τι φαίνεσαι
 
- Στην επικοινωνία σας με τον τουρίστα πελάτη σας σπάνια μέχρι ποτέ έχετε μια δεύτερη ευκαιρία για να τον κερδίσετε (You never get a second chance to make a first impresion)
 
- Οι αντιρρήσεις, οι διαμαρτυρίες και τα παράπονα των πελατών σας εννέα στις δέκα φορές έχουν τη ρίζα τους στην αδυναμία σας να προσαρμόσετε την επικοινωνιακή σας συμπεριφορά στην κουλτούρα της πελατείας σας
 
Το webinar στοχεύει να δώσει στους συμμετέχοντες τις γνώσεις εκείνες που θα τους επιτρέψουν:
  • Να απαλλαγούν από εθνοκεντρικά σύνδρομα, προκαταλήψεις και στερεότυπα
  • Να προσαρμόζουν κάθε φορά τη συμπεριφορά τους λεκτική και εξωλεκτική, στην κουλτούρα του εκάστοτε τουρίστα-πελάτη
  • Να σέβονται τις αρχές και το πρωτόκολλο του τουρίστα-πελάτη ανάλογα με τα ισχύοντα στη χώρα του
 Σε ποιούς απευθύνεται

Το webinar απευθύνεται σε:

  • Όσους εργάζονται σε ξενοδοχεία η επισιτιστικές επιχειρήσεις και έρχονται άμεσα ή έμμεσα σε επαφή με τον επισκέπτη-τουρίστα
  • Φοιτητές ξενοδοχειακών-επισιτιστικών τμημάτων, που επιθυμούν να εργαστούν σε τμήματα υποδοχής ξενοδοχείων ή τουριστικών καταλυμάτων.
  • Σε ιδιοκτήτες μικρών ξενοδοχείων που θέλουν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους σε θέματα διαπολιτισμικής επικοινωνίας
  • Τουριστικά γραφεία
  • Διερμηνείς / ξεναγούς
  • Εμπόρους - καταστηματάρχες τουριστικών ειδών 
Ενότητες σεμιναρίου
 
1η μέρα
1. Παράμετροι της ανθρωπινης επικοινωνίας με ειδική αναφορά στη συνέργεια του λεκτικού και του εξωλεκτικού (γλώσσα σώματος) τρόπου επικοινωνίας ανάλογα με την πολιτισμική προέλευση του πελάτη
2. Έννοια και ρόλος της κουλτούρας στην επικοινωνία με άτομα διαφορετικού νοητικού λογισμικού
3. Ανάπτυξη δεξιοτήτων στη διαχείριση της διαφορετικότητας του τουρίστα ανάλογα με την κουλτούρα του ήτοι:
  • Τουρίστες “Γραμμικής Κουλτούρας” (Β. Ευρωπαίοι και Β. Αμερικάνοι)
  • Τουρίστες “Πολυδραστήριας Κουλτούρας” (Μεσογειακοί, Άραβες, Ν. Αμερικάνοι)
  • Τουρίστες “Αντιδραστικής Κουλτούρας” (Ασιάτες)
2η Μέρα
4. Ανάπτυξη δεξιοτήτων στο διαπολιτισμικό τρόπο επικοινωνίας όσον αφορά:
  • Στην υποδοχή
  • Στο άνοιγμα της συζήτησης (small talk)
  • Στον τρόπο έκφρασής (άμεσος ή έμμεσος)
  • Tαμπούς
  • Τις διατροφικές συνθήκες
  • Την φιλοξενία
  • Τον ενδυματολογικό κώδικα
5. Ανάλυση συμπεριφοράς λαών με ριζικά διαφορετική κουλτούρα
  • Γερμανία (Γραμμική)
  • Κίνα (Αντιδραστική)
  • Αραβικές Χώρες (Πολυδραστήρια)
  • Ρωσία (Πολυδραστήρια, Γραμμική)

Ο εισηγητής

ο Δρ Γιάννης Κριτσωτάκις είναι Διδάκτωρ Εμπορικών Επιστημών του Οικονομικού Πανεπιστημίου Βιέννης, εκπαιδευτής και συγγραφέας των βιβλίων: ”Οι πελάτες φέρνουν τα κέρδη”, “Το τηλέφωνο φέρνει κέρδη”, “Επειδή ποτέ δεν θα έχετε μια δεύτερη ευκαιρία”, “Διαπολιτισμική επικοινωνία”, “Νικητές, οι πωλητές που αγαπούν οι πελάτες”, “Εμπορικές εκθέσεις, ο δρόμος για την επιτυχία”, και “Πώς να επικοινωνείτε με άτομα διαφορετικής κουλτούρας”.
 
Υποστήριξη προγράμματος
 
Το σεμινάριο υποστηρίζεται από την 334 σελίδων, μοναδική στη χώρα, έκδοση του εισηγητή “Διαπολιτισμική Επικοινωνία“ στην οποία αναπτύσσονται διεξοδικά ο ρόλος της κουλτούρας και η επιρροή της στην επικοινωνιακή συμπεριφορά του ατόμου.
 
Ένα βιβλίο εργαλείο για:
  • Απασχολουμένους στην τουριστική βιομηχανία
  • Επιχειρηματίες εμπόρους
  • Επισκέπτες ταξιδιώτες ξένων χωρών
απαραίτητο για την κατανόηση, του πώς ίδια πράγματα επικοινωνούνται με διαφορετικό τρόπο ανάλογα με την κουλτούρα κάθε λαού
 
με ειδική αναφορά στις πολιτισμικού χαρακτήρα ιδιαιτερότητες και, το Επιχειρηματικό Πρωτόκολλο (Businnes Etiquette) στις χώρες:
  • Αζερμπαϊτζάν
  • Αίγυπτο
  • Αραβικά Κράτη του Κόλπου
  • Αυστραλία
  • Βέλγιο Λουξεμβούργο
  • Βουλγαρία
  • Βραζιλία-Αργεντινή
  • Γαλλία
  • Γερμανία
  • Ηνωμένο Βασίλειο
  • ΗΠΑ
  • Ιαπωνία-Ν. Κορέα
  • Ινδία
  • Ιράν
  • Ισπανία-Πορτογαλία
  • Ιταλία Καναδά
  • Κίνα-Βιετνάμ, Μαλαισία
  • Ολλανδία
  • Πολωνία
  • Ρουμανία Αλβανία
  • Ρωσία
  • Σκανδιναβικές Χώρες
  • Τουρκία
Συμβολική τιμή 12 ευρώ επιπλέον στην τιμή του σεμιναρίου.
 
Χρόνος διεξαγωγής του webinar
 
Ημερομηνία διεξαγωγής: 22 και 23 Μαρτίου 2022
Ώρα έναρξης: 16:00
Ώρα λήξης: 20:00
Πλατφόρμα παρακολούθησης: Microsoft Teams
 
Κόστος συμμετοχής
 
Εγγραφή 70,00 Ευρώ 
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο  60,00 Ευρώ 
Φοιτητές - Άνεργοι  60,00 Ευρώ 
 
Ειδική προσφορά για όσους παρακολούθησαν στο παρελθόν σεμινάριο του TravelDailyNews με το παρακάτω κόστος συμμετοχής.
 
Εγγραφή 60,00 Ευρώ 
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο  50,00 Ευρώ 
Φοιτητές - Άνεργοι  50,00 Ευρώ 
 
Στους συμμετέχοντες θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης. Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την Travel Media Applications: Τηλ: 210 9374050, Email: [email protected]
 
 

 

 

 

 

 

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top