Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Δελαβίνιας Γαϊτάνος
Δυστυχώς η ολυμπιακή χρονιά δεν είναι αυτό που περιμέναμε

Βίκυ Καραντζαβέλου - 11 Μάιος 2004, 00:00

Δελαβίνιας Γαϊτάνος
Δυστυχώς η ολυμπιακή χρονιά δεν είναι αυτό που περιμέναμε

Ο κ. Δελαβίνιας Γαϊτάνος, διευθυντής του ξενοδοχείου Levendi Complex, σε συνέντευξή του στο TravelDailyNews αναλύει τις απόψεις του για την ελληνική ξενοδοχία, τους Ολυμπιακούς Αγώνες, και τονίζει την ανάγκη προβολής ολόκληρης της χώρας μας αλλά και των κατά τόπους περιοχών.

TravelDailyNews: Πως πιστεύετε θα εξελιχθεί η φετινή τουριστική περίοδος, που είναι μάλιστα και Ολυμπιακή;

Δελαβίνιας Γαϊτάνος: Δυστυχώς η ολυμπιακή χρονιά δεν είναι αυτό που περιμέναμε. Τα μηνύματα από παντού είναι πολύ συγκρατημένα και δεν ξέρω τελικά τι θα γίνει. Ελπίζουμε τουλάχιστον οι Ολυμπιακοί Αγώνες να λειτουργήσουν όπως και σ’ άλλα μέρη του κόσμου, ούτως ώστε να υπάρξει ένας αριθμός αφίξεων ικανοποιητικός για την επόμενη πενταετία  (2005-2010). Το ξενοδοχείο μας έχει ήδη ορισμένες κρατήσεις για τους Ολυμπιακούς Αγώνες, αλλά αυτό δεν είναι αντιπροσωπευτικό γιατί είναι δείγμα από ένα μόνο ξενοδοχείο.

TDN: Τι πιστεύετε για τις τιμές των Ελληνικών ξενοδοχείων που ακούγεται ότι είναι πολύ υψηλές στη περίοδο των αγώνων;

Δ.Γ.: Οι τιμές είναι αρκετά ψηλές σε σχέση με τις υπηρεσίες που προσφέρονται, αυτό είναι γεγονός. Πιστεύω όμως ότι η τάση είναι να μειωθούν οι τιμές γιατί οι κρατήσεις είναι χαμηλές. Ήδη υπάρχουν τα πρώτα δείγματα στην αγορά. Είναι σίγουρη η πτώση των τιμών γιατί θα λειτουργήσουν οι κανόνες της αγοράς, προσφορά και ζήτηση. Τα ξενοδοχεία της Αττικής δεν έχουν τον αριθμό των κρατήσεων που θα έπρεπε να έχουν.

TDN: Ποια είναι η γνώμη σας για τα ελληνικά ξενοδοχεία; Είναι ανταγωνιστικά σε σχέση με τα αντίστοιχα του εξωτερικού;

Δ.Γ.: Δεν νομίζω ότι τα περισσότερα ελληνικά ξενοδοχεία ανταποκρίνονται στην κατηγορία που βρίσκονται δηλ. σε σχέση με τα διεθνή πρότυπα τα πεντάστερα ξενοδοχεία μας πολλές φορές δεν είναι 5 αστέρων. Αντίστοιχα συμβαίνει και με τα  4άστερα και με όλες τις κατηγορίες. Τα τελευταία χρόνια υπάρχει βέβαια βελτίωση απέχει όμως από την ολοκλήρωση της προσπάθειας, η οποία  πρέπει σύντομα να πραγματοποιηθεί. Πρέπει και τα ελληνικά ξενοδοχεία να προσφέρουν τα ίδια πρότυπα στην ποιότητα με αυτά του ανταγωνισμού.

TDN: Η περιοχή των Καμένων Βούρλων είναι σε ανοδική πορεία όσον αφορά το «Τουριστικό Γίγνεσθαι» ή τα πράγματα εξελίσσονται αρνητικά;

Δ.Γ: Όπως όλοι ξέρουμε τα Καμένα Βούρλα ήταν τουριστικό θέρετρο ιδιαίτερα γνωστό στην δεκαετία ’70. Όμως τις επόμενες δεκαετίες υπήρξε μεγάλη κάμψη. Τώρα, μετά από μια μακρόχρονη περίοδο στασιμότητας, η κατάσταση αρχίζει να παρουσιάζει κάποια ανάκαμψη. Αυτό δεν φθάνει βεβαίως. Χρειάζεται συντονισμένη προσπάθεια κεντρικής διοίκησης, τοπικής αυτοδιοίκησης και ιδιωτικής πρωτοβουλίας. Χρειάζονται έργα και όχι λόγια.

TDN: Νομίζετε ότι θα ήταν εποικοδομητική μια προβολή της περιοχής από την Τοπική αυτοδιοίκηση;

Δ.Γ: Αναμφισβήτητα αυτό θα βοηθήσει πάρα πολύ. Οι νομαρχίες και οι Δήμοι πρέπει να προβούν σε κάτι τέτοιο έγκαιρα. Πρέπει να προβληθούν τα αξιοθέατα οι Δρυμοί, οι φυσικές ομορφιές τα ιστορικά και αρχαιολογικά μέρη κάθε προορισμού. Πιστεύω ότι όλη η χώρα μας χρειάζεται ιδιαίτερη προβολή, γιατί διαθέτει ομορφιές που το ευρύ κοινό δεν γνωρίζει. Το ίδιο συμβαίνει και με την περιοχή μας.

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top