Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Νίκος Σπυράτος
Γενικός Διευθυντής Digital & Sound Vision
«Επενδύστε μουσικά, χωρίς να εκτεθείτε»

31 May 2004, 00:00

Νίκος Σπυράτος
Γεν. Διευθυντής Digital & Sound Vision
«Επενδύστε μουσικά, χωρίς να εκτεθείτε»

Ο κ. Νίκος Σπυράτος, διευθυντής και ιδρυτής της εταιρίας Digital & Sound Vision, DSV, αναλύει στο Travel Daily News το νέο μουσικό σύστημα που μπορούν να εγκαταστήσουν τα ξενοδοχεία και τα οφέλη από αυτή την εγκατάσταση.

TravelDailyNews: Τι διαφορετικό προσφέρει το σύστημα μουσικής σας στα ξενοδοχεία;

Νίκος Σπυράτος: Το σύστημα μετάδοσης μουσικής που προτείνουμε είναι η ιδανική λύση για τα ξενοδοχεία. Αντικαθιστά τους συμβατικούς τρόπους μετάδοσης μουσικής (CD, ράδιο) και μεταδίδει μόνο την μουσική που έχει επιλέξει ο επιχειρηματίας χωρίς καμία ανθρώπινη παρέμβαση. Με το σύστημα μας έχει απεριόριστο αριθμό τραγουδιών της απολύτου επιλογής του, τα οποία μεταδίδονται χωρίς διακοπή, με διαφορετική σειρά κάθε φορά και προγραμματίζονται ώστε να μεταδίδονται σε συγκεκριμένες ώρες κατά τη διάρκεια της ημέρας. Το σύστημα εγκαθίσταται σε έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή και συνδέεται με τους ενισχυτές των τμημάτων ώστε να μεταδίδει ταυτόχρονα διαφορετική μουσική σε κάθε χώρο. Η μακροχρόνια πείρα μας τόσο στις ανάγκες ενός ξενοδοχείου, όσο και στην σωστή δομή ενός μουσικού προγράμματος, μας επιτρέπει να προτείνουμε την ιδανική μουσική για τον κατάλληλο χώρο, την κατάλληλη ώρα.

Έτσι ο κάθε ξενοδόχος  έχει ακριβώς την μουσική που θέλει χωρίς να είναι υποχρεωμένος να αγοράζει συνέχεια CD’s και να στηρίζεται στην καλή θέληση των υπαλλήλων για την σωστή ψυχαγωγία των πελατών του. Το δε ραδιόφωνο είναι βέβαια μια φτηνή λύση, αλλά δεν πρόκειται ποτέ να εναρμονιστεί με το στυλ του ξενοδοχείου, ενώ αντιθέτως, μεταδίδει ειδήσεις, σχόλια και αφιερώσεις και υπάρχει πάντα ο κίνδυνος να ακουστεί διαφήμιση ανταγωνιστικής επιχείρησης.

TDN: Πως μπορεί ένας ξενοδόχος να έχει κέρδος από την εγκατάσταση του;

Ν.Σ.: Ο ξενοδόχος έχει πολλαπλά κέρδη με την εγκατάσταση του συστήματος. Με μικρότερο κόστος από την συνεχή αγορά CD’s προσφέρει σαφώς καλύτερες υπηρεσίες στους επισκέπτες του. Δημιουργεί για κάθε χώρο του ξενοδοχείου του την ιδανική ατμόσφαιρα για τους πελάτες του έτσι ώστε αυτοί να περνάνε περισσότερες ώρες μέσα στο ξενοδοχείο αυξάνοντας φυσικά και τις καταναλώσεις. Επίσης μπορεί με την χρήση ενός μικροφώνου να προγραμματίζει και να μεταδίδει δικά του μηνύματα όπως είναι η προώθηση μιας εκδήλωσης που διοργανώνει. Παράλληλα υπάρχει και η δυνατότητα το σύστημα να συνδεθεί με τις τηλεοράσεις των δωματίων ώστε στα κανάλια που μεταδίδεται η μουσική να μεταδίδεται και εικόνα επιλογής του ξενοδόχου όπως φωτογραφίες του ξενοδοχείου ή οτιδήποτε ενημερωτικό θέλει. Ακόμη, σημαντικό πλεονέκτημα είναι το ότι η χρήση του συστήματος που προτείνουμε έχει ειδική άδεια από την ΑΕΠΙ και ο ξενοδόχος δεν θα βρεθεί εκτεθειμένος σε ελέγχους, όπως συμβαίνει αν έχει πειρατικά CD ή τραγούδια κατεβασμένα από το internet.

TDN: Πώς αντιλαμβάνονται οι Έλληνες ξενοδόχοι την επένδυση αυτή; Από ότι γνωρίζουμε όλο και περισσότερα ξενοδοχεία την εφαρμόζουν.

Ν.Σ.: Οι Έλληνες ξενοδόχοι ολοένα και περισσότερο αντιλαμβάνονται ότι για να «κρατήσουν» τους πελάτες τους στους χώρους του ξενοδοχείου είτε αυτό είναι resort είτε πόλης θα πρέπει να εκσυγχρονίσουν τις υπηρεσίες που προσφέρουν. Βασικό συστατικό για την δημιουργία του ιδανικού κλίματος σε ένα χώρο ξεκούρασης ή διασκέδασης όπως είναι τα τμήματα των ξενοδοχείων είναι η μουσική. Οι Έλληνες ξενοδόχοι πολλές φορές υποτιμούν το ρόλο που παίζει η καλή μουσική στην αύξησης των πωλήσεων. Η μουσική συνυπήρχε πάντα με όλες τις δραστηριότητες των ανθρώπων. Η κατάλληλη μουσική στην κατάλληλη ώρα κάνει τους επισκέπτες αλλά και τους εργαζόμενους του ξενοδοχείου να αισθάνονται πιο ξεκούραστοι, να περνούν ευχάριστα και να είναι ήρεμοι και φιλικοί. Παράλληλα, η εγκατάσταση του συστήματος μας είναι πολύ απλή γιατί χρησιμοποιούμε τον υπάρχοντα εξοπλισμό του ξενοδοχείου (υπολογιστή, ενισχυτές, ηχεία) και το μόνο που χρειάζεται να αλλάξουμε είναι η θέση ενός καλωδίου. Μιλάμε δηλαδή για αμελητέα επένδυση σε σχέση με τα κέρδη που θα αποκομίσουν με την χρήση του.

TDN: Πιστεύετε ότι οι Έλληνες ξενοδόχοι εκσυγχρονίζονται τα τελευταία χρόνια περισσότερο, ιδίως σε ότι αφορά τον τομέα της τεχνολογίας;

Ν.Σ.: Οι Έλληνες ξενοδόχοι αν και τα τελευταία χρόνια είχαν μείνει πίσω στον τομέα της εφαρμογής της σύγχρονης τεχνολογίας, όπως όλες οι ελληνικές επιχειρήσεις άλλωστε, σιγά-σιγά αντιλαμβάνονται τα σημαντικά οφέλη που μπορούν να αποκομίσουν με την χρήση της. Αντιλαμβάνονται πλέον ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος να σπαταλάνε πολύτιμο χρόνο, εργαζόμενους και σημαντικό χρηματικό κεφάλαιο για κάτι που μπορεί να γίνει πιο απλά και με πολύ καλύτερα αποτελέσματα. Δεν είναι λίγες οι φορές που κάποιος ξενοδόχος ενώ έχει ξοδέψει τεράστια ποσά για την δημιουργία ενός χώρου με ακριβή επίπλωση και άρτιο ηχητικό εξοπλισμό, παίζει μονότονα μουσική από το ίδιο Cd ή εμπιστεύεται τη ψυχαγωγία των επισκεπτών του στον εκάστοτε τοπικό ραδιοφωνικό σταθμό. Η εφαρμογή των σύγχρονων τεχνολογιών στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις είναι πλέον μονόδρομος ώστε να μπορούν να αντεπεξέλθουν στον ολοένα και αυξανόμενο ανταγωνισμό.

TDN: Τι άλλα προϊόντα και υπηρεσίες παρέχετε σαν εταιρία;

Ν.Σ: Η εταιρία μας δραστηριοποιείται ήδη στην ηχητική κάλυψη εκδηλώσεων, γάμων, πάρτι, με έμπειρους DJ’s και μηχανήματα. Επίσης, προμηθεύουμε επιχειρήσεις με προϊόντα πληροφορικής και υψηλής τεχνολογίας συστήματα μετάδοσης ήχου και εικόνας όπως είναι οθόνες plasma, projectors κλπ.

TDN: Ποιο είναι το ιστορικό της εταιρίας σας;

Ν.Σ.: Έχοντας εργαστεί επί 10 χρόνια σαν προϊστάμενος reception ξενοδοχείου γνωρίζω τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα ξενοδοχεία όσον αφορά στην μουσική που μεταδίδουν στους χώρους τους. Έτσι πριν 2,5 χρόνια ξεκινήσαμε μαζί με τον Δημήτρη Παπαδόπουλο, ο οποίος έχει μακρόχρονη θητεία στο ραδιόφωνο και έχει διατελέσει 6 χρόνια διευθυντής προγράμματος του Galaxy 92, την λειτουργία της Digital Sound & Vision με σκοπό την υλοποίηση μιας πρωτοποριακής ιδέας για την μετάδοση της μουσικής σε δημόσιους χώρους. Αν και στην αρχή, όπως συμβαίνει με κάθε τι νέο, αντιμετώπισαν το σύστημα μας με καχυποψία, σιγά σιγά ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις μας εμπιστεύθηκαν, και είμαστε πλέον η κορυφαία εταιρία εγκατάστασης μουσικών συστημάτων στην Ελλάδα. Ενδεικτικά μερικές από τις επιχειρήσεις που συνεργαζόμαστε είναι τα ξενοδοχεία Novotel, Sani, Titania, Sofitel, Cavo Tagoo, Marbella, τα πολυκαταστήματα Λαμπροπουλος, Hondos Center, τα εστιατόρια Applebee’s και πολλές ακόμη.

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top