Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Τζίμης Σοφίος:
Γενικός διευθυντής Interdynamic
Τεράστια δυναμική υπάρχει για την χώρα μας στην ανεκμετάλλευτη ασιατική αγορά

28 Ιούλιος 2004, 00:00

Τζίμης Σοφίος:
Τεράστια δυναμική υπάρχει για την χώρα μας στην ανεκμετάλλευτη ασιατική αγορά

TravelDailyNews:κ. Σοφίου, με δεδομένο ότι η φετινή τουριστική περίοδος δεν ήταν καλή για την Ελλάδα, αλλά και ειδικότερα για την Κρήτη, θα μπορούσατε να μας πείτε τι πιστεύετε ότι πρέπει να γίνει άμεσα ώστε η επόμενη χρονικά να είναι καλύτερη;

Τζίμης Σοφίος: Για να αναστραφεί η δυσοίωνη πραγματικότητα της φετινής τουριστικής περιόδου, θα πρέπει να εξασφαλίσουμε τη διεθνή αναγνωρισημότητα των ελληνικών προορισμών και να προσανατολιστούμε σε μια νέα τουριστική ταυτότητα, που θα προστατεύει και θα αναδεικνύει ταυτόχρονα την μοναδικότητα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Για να επιτευχθεί ο σκοπός αυτός και τα αποτελέσματα να είναι άμεσα, επιβάλλεται να χαραχθεί μια συντονισμένη πολιτική προβολής της χώρας, ενιαία και μακροχρόνια, με άξονα το συγκριτικό πλεονέκτημα της διοργάνωσης των Ολυμπιακών Αγώνων στην Αθήνα. Επιπλέον, είναι καιρός να εκσυγχρονιστούν οι υφιστάμενες τουριστικές υποδομές  αλλά και να αλλάξει η μορφή της τουριστικής  εκπαίδευσης.

TDN: Η εταιρία σας ασχολείται σε μεγάλο βαθμό με τον τουρισμό πολυτελείας, μπορείτε να μας πείτε πως κινήθηκε φέτος αυτή η μορφή τουρισμού;

ΤΣ: Σε αντίθεση με τη γενικότερη τάση η Interdynamic κατάφερε να διατηρήσει την ανοδική της πορεία και ειδικότερα στο κομμάτι του τουρισμού πολυτελείας. Αυτό οφείλεται στην συνεχή εξειδίκευση και αναβάθμιση των προϊόντων που προσφέρει καθώς και στην τεράστια επένδυση για την θεμελίωση και ισχυροποίηση της χώρας μας διεθνώς ως Εξέχων Προορισμός. Πρέπει να προσθέσω ότι καθοριστικό ρόλο σε αυτή την ανοδική πορεία συντέλεσε η αύξηση των μεριδίων σε αριθμό τουριστών από την ασιατική αγορά καταπώς και η διάνοιξη νέων δρόμων συνεργασίας. Στόχος μας  πάντα είναι η ενδυνάμωση της εικόνας της Ελλάδας και των καταλυμάτων της καταπώς και η εδραίωση των ποιοτικών προϊόντων μας σε νέες, παρθένες αγορές επιβεβαιώνοντας  για άλλη μια φορά την ραγδαία ανάπτυξη της εταιρείας μας.

TDN: Ποια πιστεύετε ότι είναι η δυναμική της ασιατικής αγοράς για την Ελλάδα;

ΤΣ: Από την συνεχή παρακολούθηση και συμμετοχή μας στις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις  και ιδιαίτερα αυτές στην Κορέα, Αυστραλία, Ιαπωνία και Αμερική, συνειδητοποιήσαμε την τεράστια δυναμική που υπάρχει για την χώρα μας στην ανεκμετάλλευτη ασιατική αγορά. Αναλαμβάνοντας καθήκοντα μέλους του συμβουλίου τουρισμού του ταξιδιωτικού συνδέσμου Pacific Asia Travel Association, ΡΑΤΑ, αντιλήφθηκα την κατάργηση της εποχικότητας και την δυνατότητα προώθησης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος που ανοίγεται από αυτή την αγορά.


TDN: Συγκρίνοντας την κίνηση στην Ελλάδα με τους υπόλοιπους τουριστικούς ανταγωνιστικούς μας προορισμούς τι βλέπετε;

ΤΣ: Το αποκλειστικό πλεονέκτημα της χώρας μας σε σχέση με τους υπόλοιπους τουριστικούς ανταγωνιστικούς μας προορισμούς είναι ο κληρονομιά και η ιστορία μας. Δύο λέξεις αναπόσπαστα συνδεδεμένες με το όνομα της χώρας  και ταυτόσημες με την πολιτισμό μας. Μέχρι τώρα, δυστυχώς δεν έχει εντοπιστεί ο τρόπος να εκφραστεί η μοναδικότητα της Ελλάδος, έστω και μέσω της διοργάνωσης των Ολυμπιακών Αγώνων. Έχει καταστεί πλέον επιτακτική ανάγκη να καταστρωθεί από την πολιτική ηγεσία, ένα σχέδιο επιθετικής διαφήμισης που θα αναδεικνύει ακριβώς αυτή την απαράμιλλη  ιδιαιτερότητα που χαρακτηρίζει την Ελλάδα ως μοναδικό τουριστικό προορισμό. Έτσι θα καταφέρουμε να αντιπαρατεθούμε στην ολοένα και περισσότερο ανταγωνιστική τουριστική αγορά της Μεσογείου, που λόγων των χαμηλών τιμών που πολλές χώρες έχουν, εμφανίζονται συνεχώς βελτιούμενες και αναπτυσσόμενες.   

TDN: Η εταιρία σας εξειδικεύεται στην προώθηση του τουριστικού προϊόντος μέσω του Internet, πως βλέπετε χρόνο με τον χρόνο να διαγράφετε η κίνηση μέσω του Internet;

ΤΣ: Για την Interdynamic το Internet είναι το βασικό έργο προώθησης. Είμαστε μια από τις πιο ανεπτυγμένες τεχνολογικά εταιρείες διεθνώς. Εφαρμόζουμε νέες τεχνικές δίνοντας ιδιαίτερη σημασία στην κατασκευή προγραμμάτων που αποσκοπούν στην προβολή και συναλλαγή μέσω του διαδικτύου και τα αποτελέσματα είναι θεαματικά. Το διαδίκτυο δίνει τη δυνατότητα να είμαστε σε συνεχή και άμεση επαφή με τους πελάτες αλλά και τους συνεργάτες μας ανά τον κόσμο, οποιαδήποτε ημέρα και ώρα. Η εμπειρία 37 ετών στο τουριστικό γίγνεσθαι έδωσε τα φώτα της σε ένα τέτοιο πρωτοποριακό εγχείρημα και η απόρροια είναι συνεχώς ανοδική.

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top