Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Στέφανος Στεφάνου
Γενικός Διευθυντής Ομίλου AKS
Η επιτυχία των Ολυμπιακών και των Παραολυμπιακών Αγώνων, θα είναι η καλύτερη διαφήμιση που θα μπορέσουμε να προσφέρουμε στη χώρα μας

27 Αύγουστος 2004, 00:00

Στέφανος Στεφάνου
Η επιτυχία των Ολυμπιακών και των Παραολυμπιακών Αγώνων, θα είναι η καλύτερη διαφήμιση που θα μπορέσουμε να προσφέρουμε στη χώρα μας

TravelDailyNews: Είστε ικανοποιημένος από την τουριστική κίνηση του φετινού καλοκαιριού μέχρι στιγμής? Και ποια θα είναι η εξέλιξη της φετινής τουριστικής περιόδου?

Στέφανος Στεφάνου: Καθώς διανύουμε την υψηλή περίοδο του φετινού καλοκαιριού, διαθέτουμε χειροπιαστά στοιχεία πλέον για την κάμψη η οποία παρατηρείται σε όλους τους προορισμούς ανά την Ελλάδα. Τα πρώτα απαισιόδοξα μηνύματα που λαμβάναμε κατά τη διάρκεια του χειμώνα στις τουριστικές εκθέσεις επιβεβαιώνονται τώρα, που όμως είναι λίγο αργά για να γίνουν διορθωτικές ή άλλες κινήσεις από τους ιθύνοντες του κλάδου. Πολλοί είναι οι λόγοι, όμως δεν είναι τώρα η κατάλληλη ώρα για επικρίσεις και καταλογισμό ευθυνών. Βρισκόμαστε ακόμη εν μέσω της σαιζόν και αυτό που χρειάζεται πάνω απ’ όλα είναι σκληρή δουλειά και επαγγελματισμός από όλους μας, προκειμένου να διατηρήσουμε τα υψηλά επίπεδα των παροχών. Πιστεύω ότι η σαιζόν θα κλείσει τελικά με αρνητικό πρόσημο και με μία μικρή επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου από τους Έλληνες που δεν θα μπορέσουν, λόγω των Ολυμπιακών Αγώνων, να αποδράσουν τον Αύγουστο από τα μεγάλα αστικά κέντρα.

TDN: Πως πιστεύετε ότι θα εξελιχθεί η τουριστική κίνηση μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες?

ΣΣ.:Ο Ελληνικός Τουρισμός έχει κερδίσει σχετικά μικρή δημοσιότητα με τους Ολυμπιακούς Αγώνες, εξ’ αιτίας των παραλήψεων στην προβολή του. Η επιτυχία όμως των Ολυμπιακών και των Παραολυμπιακών Αγώνων, θα είναι η καλύτερη και μεγαλύτερη διαφήμιση που θα μπορέσουμε να προσφέρουμε στην χώρας μας. Εάν λάβουμε υπ’ όψη τον όγκο των διαπιστευμένων δημοσιογράφων από όλο τον κόσμο που πρόκειται να καταλύσουν στην Αθήνα και στις άλλες Ολυμπιακές πόλεις, και που ανέρχονται σε μερικές χιλιάδες,  τότε εύκολα μπορεί κανείς να συμπεράνει πως η διαφήμιση του τόπου μας θα είναι ανεκτίμητη.  Για το λόγο αυτό πιστεύω πως οι αφίξεις ξένων τουριστών μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες, θα βελτιωθούν, φτάνει να υπάρχει επαγγελματική συνείδηση σε όλα τα επίπεδα, βελτίωση των υποδομών αλλά και συνέχιση της προβολής του τουριστικού προϊόντος από το Υπουργείο Τουρισμού.

TDN:Τι δυνατότητες είδατε στον χώρο του συνεδριακού τουρισμού και αποφασίσατε να επενδύσετε σε συνεδριακό κέντρο στην Αργολίδα?

ΣΣ.:Η συνεδριακή αγορά είναι μία ιδιαίτερα ελκυστική αλλά και ταυτόχρονα απαιτητική αγορά και αυτό το γνωρίζαμε εξ αρχής. Δεν υπάρχει αμφιβολία πως ο συνεδριακός τουρισμός αναπτύσσεται σε παγκόσμιο επίπεδο, και είναι γνωστό πλέον πως οι πελάτες – σύνεδροι που επισκέπτονται τον προορισμό της επιλογής τους και κατ’ επέκταση την ξενοδοχειακή μονάδα είναι ιδιαίτερα υψηλής εισοδηματικής στάθμης. Εξετάζοντας και αξιολογώντας τις δυνατότητες της περιοχής, πιστεύουμε πως η Αργολίδα τα τελευταία χρόνια εξελίσσεται σε έναν σημαντικό τουριστικό προορισμό. Η επένδυση από πλευράς μας σε ένα σύγχρονο Συνεδριακό Κέντρο πολλαπλών χρήσεων θα αναδείξει την Αργολίδα και ειδικότερα την περιοχή του Πόρτο Χελίου σε έναν από τους σημαντικότερους συνεδριακούς προορισμούς της χώρας μας. Κι αυτό διότι διαθέτει ορισμένα βασικά πλεονεκτήματα όπως είναι η δυνατότητα εύκολης αλλά και γρήγορης προσέγγισης οδικώς αλλά και δια θαλάσσης, η αμεσότητα με τη θάλασσα, η εύκολη πρόσβαση στα νησιά του Αργοσαρωνικού, κυρίως στις Σπέτσες και στην Ύδρα, και οι αναρίθμητες επιλογές επίσκεψης αρχαιολογικών ευρημάτων στη γύρω περιοχή.

TDN:Σε ποιες αγορές απευθύνεται το συνεδριακό σας κέντρο? Στηρίζεστε σε μεγάλο βαθμό στα ελληνικά συνέδρια?

ΣΣ.:Η αποπεράτωση του συνεδριακού κέντρου AKS Conference Center προβλέπεται την άνοιξη του 2005. Ήδη έχει ξεκινήσει η προώθηση του στην ελληνική και την ξένη αγορά. Σταδιακά ενημερώνουμε οργανωτές συνεδρίων και γενικότερα ενδιαφερόμενους προς κάθε κατεύθυνση, και πιστεύουμε πως σύντομα θα έχουμε καλύψει ένα σημαντικό μέρος της αγοράς. Κάθε αγορά για εμάς είναι σημαντική, σίγουρα όμως η ελληνική αγορά είναι ο πρωταρχικός μας στόχος, δίνοντας έμφαση σε γραφεία οργάνωσης συνεδρίων και εταιρίες. Επίσης, το “pre-opening brochure” του Συνεδριακού Κέντρου κυκλοφορεί ήδη στην Ελλάδα ενώ παράλληλα έχουμε ξεκινήσει την αποστολή του και σε συνεργάτες μας στο εξωτερικό.

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top