Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΣυνέντευξηΓιάννης Κρέης – Γενικός Διευθυντής Perle ResortΕνιαία πολιτική τιμών έναντι των Tour Operators – Δεν επαρκεί η τουριστική εκπαίδευση

Γιάννης Κρέης – Γενικός Διευθυντής Perle ResortΕνιαία πολιτική τιμών έναντι των Tour Operators – Δεν επαρκεί η τουριστική εκπαίδευση

Γιάννης Κρέης
Γενικός Διευθυντής Perle Resort
Ενιαία πολιτική τιμών έναντι των Tour Operators – Δεν επαρκεί η τουριστική εκπαίδευση

Ο κ. Γιάννης Κρέης, διευθυντής του ξενοδοχείου Perle Resort, σε συνέντευξή του στο TravelDailyNews αναλύει τις απόψεις του για τον τουρισμό της Κρήτης, τα θέματα των τιμών, την θαλασσοθεραπεία και τονίζει την ανεπάρκεια των τουριστικών σπουδών.

TravelDailyNews: Ποιο είναι το βασικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Κρήτη ως τουριστικός προορισμός;

Ιωάννης Κρέης: Το βασικό πρόβλημα της Κρήτης είναι η έλλειψη ενιαίας πολιτικής προκειμένου να αντιμετωπισθούν τα διάφορα προβλήματα που εμφανίζονται, λόγω των ραγδαίων αλλά και απρόβλεπτων εξελίξεων, στις χώρες προέλευσης της πελατείας της Κρήτης, δηλ. την οικονομική ύφεση αλλά και την αναζήτηση άλλων προορισμών εκτός της Ευρωζώνης, που προσφέρουν παρεμφερές προϊόν αλλά με χαμηλότερο κόστος.

TDN: Ποια θα πρέπει να είναι η στρατηγική των ξενοδόχων της Κρήτης ιδίως σε θέματα τιμών;

Ι.Κ.: Πρέπει να ακολουθείται ενιαία πολιτική τιμών έναντι των Tour Operators. Να αναζητηθούν λύσεις μείωσης του κόστους λειτουργίας, δηλ. εκσυγχρονισμός των εγκαταστάσεων, εφαρμογή της σύγχρονης τεχνολογίας, εκπαίδευση και επιμόρφωση προσωπικού με την εισαγωγή κινήτρων, ώστε να αυξηθεί η παραγωγικότητα του. Η σωστή παροχή υπηρεσιών δημιουργεί τον ικανοποιημένο πελάτη, που γίνεται και ο διαφημιστής του προϊόντος μας.

TDN: Ποια πιστεύετε ότι θα είναι η πορεία της ΜεταΟλυπιακής τουριστικής περιόδου για την Κρήτη, αλλά και για όλη την Ελλάδα;

Ι.Κ.: Αναμφίβολα η απόλυτα επιτυχής οργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων έχει δημιουργήσει ένα κλίμα ευφορίας, δεν φθάνει όμως αυτό, διότι τόσο η Κρήτη αλλά και η χώρα μας επηρεάζονται από τους παραπάνω προαναφερθέντες παράγοντες. Πιστεύω όμως ότι μπορεί να υπάρξει αναστροφή της υπάρχουσας κατάστασης με μία συντονισμένη διαφημιστική προβολή της Ελλάδας, με μία σωστή παροχή υπηρεσιών, δηλ. η αξία που πληρώνει ο πελάτης να ισοδυναμεί με τις υπηρεσίες που λαμβάνει και τέλος αποδεικνύοντας για μία ακόμη φορά, αυτό που κάθε ένας από εμάς κρατά μέσα του, την έμφυτη φιλοξενία μας.

TDN: Η Θαλασσοθεραπεία είναι για την ελληνική αγορά ένα σχετικά νέο προϊόν, πως βλέπετε να ανταποκρίνονται οι έλληνες;

Ι.Κ.: Οι εμπειρίες που αποκομίζω κατά την θητεία μου στο συγκεκριμένο κέντρο θαλασσοθεραπείας, μου επιτρέπουν να πω ότι ο Έλληνας πελάτης ανταποκρίνεται θετικά στο νέο αυτό προϊόν που συνδυάζει τις διακοπές με την χαλάρωση και την αναζωογόνηση του οργανισμού.

TDN: Ποιες αγορές προτιμούν τι θαλασσοθεραπεία; Μπορείτε να μας σκιαγραφήσετε το ‘προφίλ’ του τουρίστα που κάνει θαλασσοθεραπεία;

Ι.Κ.: Σύμφωνα με τις εδώ εμπειρίες μου πλην του Έλληνα πελάτη, που είναι και η βασική μας δύναμη, έχουμε πελάτες από την Γαλλία και Γερμανία. Αυτός είναι πελάτης πάνω από την διαχωριστική γραμμή, όχι μόνο την οικονομική αλλά και την πνευματική, αναζητά μέσω της θαλασσοθεραπείας την χαλάρωση, την ξεκούραση και την αναζωογόνηση του σώματος αλλά και του πνεύματος.

TDN: Πιστεύετε ότι το ανθρώπινο δυναμικό στον κλάδο του τουρισμού καλύπτει τις ανάγκες των ξενοδοχείων για παροχή ποιοτικών υπηρεσιών;

Ι.Κ.: Όχι, διότι δεν φθάνει η εκπαίδευση που λαμβάνει ο καθ΄ ένας από εμάς που επισκέπτεται μία σχολή Τουριστικών Επαγγελμάτων στην χώρα μας ή στο εξωτερικό, αλλά οφείλουμε να ενθαρρύνουμε τους νέους που κάποια μέρα θα μας διαδεχθούν, όταν ξεκινούν το επάγγελμα αυτό, να τους μεταδίδουμε τις γνώσεις και εμπειρίες που έχουμε ήδη αποκτήσει. Ακόμη να στηρίζουμε κάθε πρωτοβουλία τους, συγχαίροντας τους για την επιτυχία τους αλλά και διορθώνοντας τα λάθη μίας πιθανής όχι θετικής εξέλιξης της πρωτοβουλίας που αναλαμβάνουν, αποφεύγοντας πάντα να αναφέρουμε την λέξη αποτυχία. Δυστυχώς όμως επειδή αυτό συνήθως δεν συμβαίνει, ακόμη παρεμβάλλονται και άλλοι παράγοντες με αρνητική επίδραση σ’ αυτούς, μεγάλο ποσοστό από τους νεοεισερχομένους στο τουριστικό επάγγελμα το εγκαταλείπει, επιζητώντας σ’ άλλους επαγγελματικούς ορίζοντες την επαγγελματική του εξέλιξη.

TDN: Τι θα προτείνατε σε ένα νέο απόφοιτο τουριστικής σχολής που θα θέλει να κάνει καριέρα στον κλάδο των ξενοδοχείων;

Ι.Κ.: Να έχει φροντίσει, ώστε να έχει αποκομίσει όσο το δυνατόν περισσότερες επαγγελματικές γνώσεις από την σχολή, που έχει φοιτήσει, άριστη γνώση ξένων γλωσσών – η σημερινή εμπειρία μας δείχνει ότι ακόμη και η γνώση τριών η τεσσάρων ξένων γλωσσών δεν είναι αρκετή – καλή γνώση μηχανοργάνωσης – απόλυτα απαραίτητη σήμερα – απόκτηση γνώσεων και εμπειριών εργαζόμενος σε μεγάλες και σωστά οργανωμένες τουριστικές εταιρίες στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό, να μην βιάζεται να ανέβει τα σκαλιά της ιεραρχίας και τελευταίο να εφαρμόζει τις θετικές εμπειρίες που απέκτησε και να απορρίπτει κάθε αρνητική σημείο που αντιμετώπισε, μη επαναλαμβάνοντας το σε κάποιο συνεργάτη του.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024