Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Δημήτρης Ξυδιάς
Διευθυντής Acadimos Travel
Ο Έλληνας πρέπει να αποφασίσει να ταξιδεύει συχνότερα – Πολλοί πελάτες μας πλέον ενημερώνονται αποκλειστικά μέσω του κόμβου μας

04 Οκτώβριος 2004, 00:00

Δημήτρης Ξυδιάς
Διευθυντής
Acadimos Travel
Ο Έλληνας πρέπει να αποφασίσει να ταξιδεύει συχνότερα – Πολλοί πελάτες μας πλέον ενημερώνονται αποκλειστικά μέσω του κόμβου μας

Ο κ. Δημήτρης Ξυδιάς, διευθυντής Acadimos Travel, σε συνέντευξή του στο TravelDailyNews αναλύει τις τουριστικές τάσεις του καλοκαιριού, τον έλληνα τουρίστα, και το internet ως εργαλείο του σύγχρονου τουριστικού πράκτορα.

Travel Daily News: Πως θα χαρακτηρίζατε την φετινή τουριστική περίοδο για τους έλληνες τουρίστες; Επηρέασε τον Αθηναίο πολίτη η διεξαγωγή των Ολυμπιακών Αγώνων στην απόφαση του για διακοπές;

Δημήτρης Ξυδιάς: Η διεξαγωγή των Ολυμπιακών αγώνων είχε θετικά αποτελέσματα για τον εσωτερικό τουρισμό. Λόγω της μείωσης του εισερχόμενου τουρισμού ( λόγω φημών τρομοκρατίας, ακρίβειας κλπ), τα ξενοδοχεία έκαναν ικανοποιητικές προσφορές για να προσελκύσουν τους Έλληνες. Όσοι λοιπόν είχαν άδεια εκμεταλλεύτηκαν αυτές τις προσφορές.

TDN: Πιστεύετε ότι υπάρχουν περιθώρια ανάπτυξης του εξερχόμενου τουρισμού; Και για να αναπτυχθεί περισσότερο χρειάζεται οι τουριστικοί πράκτορες να προσφέρουν ‘νέους’ προορισμούς ή ο έλληνας να αποφασίσει να ταξιδεύει πιο συχνά στο εξωτερικό;

Δ.Ξ.: Περιθώρια ανάπτυξης πάντα υπάρχουν. Νέοι προορισμοί σε συνδυασμό με ικανοποιητικές τιμές δίνουν μια ώθηση στον εξερχόμενο τουρισμό. Πιστεύω όμως ότι ο Έλληνας πρέπει να αποφασίσει να ταξιδεύει συχνότερα. Λίγοι θεωρούν το ταξίδι σαν βασική μορφή διασκέδασης ή επιμόρφωσης. Αυτό βέβαια πάντα σχετίζεται με τις εκάστοτε οικονομικές δυνατότητες του καθενός.

TDN: Ποιοι είναι οι αγαπημένοι προορισμοί του Έλληνα τουρίστα; Τολμάει εύκολα να επισκεφθεί κάτι μακρινό και άγνωστο;

Δ.Ξ.: Οπωσδήποτε τα εξωτικά ταξίδια πάντα είναι ελκυστικά για τον Έλληνα. Βέβαια οι κλασικοί και διαφημισμένοι προορισμοί (πχ Ταϊλάνδη) είναι αυτοί που έχουν την μερίδα του λέοντος. Γενικά πιστεύω ότι ο Έλληνας επηρεάζεται πολύ από την διαφήμιση και την μόδα που επικρατεί κάθε εποχή (πχ Ντουμπάι αυτήν την περίοδο). Δεν επιλέγει εύκολα περίεργους και άγνωστους προορισμούς και δυστυχώς κατευθύνεται πολύ περισσότερο σε σχέση με τους ξένους από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Για παράδειγμα το Ιράν και η Ιορδανία που είναι εξαιρετικές χώρες είναι προορισμοί καταδικασμένοι σε αποτυχία λόγω του ότι απλώς γειτνιάζουν σε περιοχές με ένταση.

TDN: Με δεδομένο ότι η εταιρία σας πρόσφατα λανσάρισε στην αγορά ένα νέο κόμβο, ποια είναι η στρατηγική σας για τις πωλήσεις μέσω Internet. Τι στοιχεία έχετε για τους χρήστες – πελάτες σας;

Δ.Ξ. : Εμείς πιστεύουμε στο internet, διότι είναι ένα μέσω που μπορεί να προσφέρει πάρα πολλά. Είναι σχετικά ανέξοδο σε σχέση με τους κλασσικούς τρόπους προώθησης ( πχ διαφημίσεις σε εφημερίδες και έντυπα). Έχει την δυνατότητα της άμεσης ενημέρωσης ( με ένα απλό email – newsletter μπορείς να επικοινωνήσεις άμεσα με το πελατολόγιο). Είναι δυναμικό. ( Τυχόν νέες προσφορές που προκύπτουν μετά την έκδοση ενός εντύπου ή την κοινοποίηση μια διαφήμισης μπορούν άμεσα να κοινοποιηθούν μέσω ενός κόμβου που μπορεί να αλλάξει άμεσα). Στην Ελλάδα το internet τώρα αναπτύσσεται. Από τότε που η επιχείρηση μας άρχισε  να χρησιμοποιεί αυτό το εργαλείο πολλοί πελάτες πλέον ενημερώνονται αποκλειστικά μέσω του κόβμου και οι επισκέψεις στην σελίδα μας αυξάνονται με γεωμετρική πρόοδο.

TDN: Ολοένα και περισσότερα τουριστικά γραφεία δεν αντέχουν στον ανταγωνισμό και οδηγούνται σε μαρασμό και πολλές φορές στο κλείσιμο, τι πιστεύετε ότι πρέπει να κάνει ο σύγχρονος τουριστικός πράκτορας για να επιτύχει;

Δ.Ξ. : Να προσφέρει καλές υπηρεσίες στους πελάτες και να ακολουθεί συνετή οικονομική πολιτική.

TDN: Πρόσφατα ο υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Δημ. Αβραμόπουλος ανακοίνωσε ότι θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στον εσωτερικό τουρισμό και στην έλληνα τουρίστα, είδατε κάτι διαφορετικό αυτό το καλοκαίρι; Τι θα προτείνατε ότι πρέπει να γίνει για την προώθηση του εσωτερικού τουρισμού;

Δ.Ξ.: Δεν είδα κάτι διαφορετικό αυτό το καλοκαίρι. Για να αυξηθεί ο εσωτερικός τουρισμός πρέπει να βελτιωθούν οι προσφερόμενες υπηρεσίες και φυσικά αυτές οι υπηρεσίες να παρέχονται σε λογικές τιμές. Αν γίνει αυτό ο εσωτερικός τουρισμός θα αυξηθεί σταδιακά με την πάροδο του χρόνου.

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top