Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΤο Θέμα της ΕπικαιρότηταςΟ Τουρισμός στη Μεταολυμπιακή Περίοδο

Ο Τουρισμός στη Μεταολυμπιακή Περίοδο

Ο Τουρισμός στη Μεταολυμπιακή Περίοδο

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες μπορεί να στέφθηκαν με απόλυτη επιτυχία και η Κυβέρνηση να δέχτηκε αρκετά συγχαρητήρια από τον παγκόσμιο τύπο για την άριστη διοργάνωση τους, αλλά η επιτυχία της Ελλάδας θα εξαρτηθεί και από τη σωστή αξιοποίηση του μεταολυμπιακού τοπίου, καθώς μέσω των Ολυμπιακών Αγώνων η Ελλάδα διαφημίστηκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο παγκοσμίως. Καλείται, επομένως τώρα η ελληνική Κυβέρνηση, και κυρίως το νεοσύστατο υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης με τις ενέργειες τους να διατηρήσουν την καλή εικόνα της Ελλάδας στα μάτια των ξένων και στα επόμενα χρόνια.

Χαρακτηριστικά ο υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Αβραμόπουλος, στο Συμπόσιο, που διοργανώθηκε από την Herald Tribune στην Αθήνα, με θέμα “ο Τουριστικός Τομέας στη Μεταολυμπιακή Περίοδο” δήλωσε ότι “οι Ολυμπιακοί Αγώνες καθίστανται, εκ των πραγμάτων, όχημα ανάπτυξης, προόδου και προβολής της Ελλάδας. Η εικόνα της χώρας διεθνώς είναι ιδιαίτερα θετική, και περιβάλλεται από κύρος και αναγνώριση. Μεγάλη ευθύνη του υπουργείου είναι να κρατήσει ζωντανό το momentum της μεγάλης αυτής επιτυχίας”. Ενώ πρόσθεσε ακόμη ότι “εκείνο που οφείλουμε να κάνουμε είναι να αξιοποιήσουμε τις νέες δυνατότητες που έχουν δημιουργηθεί, ενώ συγχρόνως να διαμορφώσουμε και να θέσουμε νέους στόχους”.

Έτσι, η μεταολυμπιακή στρατηγική του υπουργείου, έχοντας ως βασικά εργαλεία για την επίτευξη της τον νέο αναπτυξιακό νόμο και το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα, επικεντρώνεται:

  • Στη μεγιστοποίηση της χρήσης των αθλητικών εγκαταστάσεων για άθληση του κοινού, πέρα από τα στενά πλαίσια των Αγώνων.(στοιχείο κοινωνικότητας)
  • Στη διεύρυνση των δυνατοτήτων αξιοποίησης των εγκαταστάσεων για τη στήριξη πολλαπλών δραστηριοτήτων. (στοιχείο ευελιξίας και οικονομίας)
  • Στη χωρική διασπορά των παρεμβάσεων στις πόλεις, ώστε να πολλαπλασιαστούν τα οφέλη για περισσότερες ομάδες του πληθυσμού και να αμβλυνθούν, κατά το δυνατόν, οι ανισότητες (υπερσυγκέντρωση επενδύσεων, δραστηριοτήτων, αναπλάσεων, αύξηση αξιών γης), που αποτελούν προβλήματα των σύγχρονων πόλεων (στοιχείο ισότητας / δικαιοσύνης) στην περιφέρεια.
  • Στη αξιοποίηση της τεράστιας δημοσιότητας και προβολής υπέρ του τουριστικού προϊόντος με νέους τρόπους και μεθόδους, παράλληλα με τα κλασσικά μέσα.
  • Στη αναζήτηση και αξιοποίηση νέων τουριστικών αγορών.
  • Στη θέσπιση αναπτυξιακού νόμου, με πραγματικά κίνητρα για όλες τις τουριστικές δραστηριότητες.

“Μέσω αυτών των ενεργειών, σκοπός του υπουργείου είναι να καταστεί η Ελλάδα και πάλι πρωταρχικός τουριστικός προορισμός των Ευρωπαίων, αλλά και των πολιτών των αναδυόμενων αγορών, και παράλληλα να επανατοποθετιστεί στον χάρτη, ως χώρα προτεραιότητας στην παγκόσμια τουριστική βιομηχανία”, σύμφωνα με δηλώσεις του κ. Αβραμόπουλου.

Στόχοι του υπουργείου είναι η βελτίωση της ανταγωνιστικότητας της τουριστικής βιομηχανίας, η ικανοποίηση των αναγκών τόσο των τουριστών όσο και των τοπικών κοινωνιών, η προστασία και η αξιοποίηση του φυσικού και πολιτιστικού περιβάλλοντος, η επιμήκυνση της εποχικότητας της τουριστικής δραστηριότητας διαμέσου του θεματικού τουρισμού και η προώθηση εναλλακτικών μορφών τουρισμού.

Αν επιτευχθούν οι παραπάνω στόχοι, τότε, σύμφωνα με τα λεγόμενα του υφυπουργού Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Λιάσκου, στα πλαίσια της ημερίδας “Μεταολυμπιακή Ελλάδα, μία Παγκόσμια Τουριστική Πρόκληση”, που πραγματοποιήθηκε στη Κρήτη υπό την αιγίδα της Νομαρχίας Ηρακλείου, “η αναβάθμιση των τουριστικών υποδομών και η προβολή της Ελλάδας μπορεί να αυξήσει τις αφίξεις τουριστών από 13 εκατ. σε 20 εκατ. ετησίως, προς το τέλος της δεκαετίας”.
Αξίζει, ακόμα να αναφερθεί ότι “η στρατηγική της κυβέρνησης για τον τουρισμό καλύπτει ολόκληρη την Ελλάδα, πέραν από τους γνώριμους και κορεσμένους τουριστικούς προορισμούς, αφού συνεχώς ανακαλύπτονται νέες περιοχές, οι οποίες μπαίνουν στο πρόγραμμα ανάπτυξης με πλήρη σεβασμό στο περιβάλλον και οι προορισμοί αυτοί είναι πολλοί και σύνθετοι”, σύμφωνα με προηγούμενες δηλώσεις του κ. Αβραμόπουλου.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024