Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Παναγιώτης Μακράκης
Οι ελληνικές επιχειρήσεις οφείλουν να γνωρίζουν και να απαιτούν την μέγιστη ποιότητα και αξιοπιστία

04 March 2005, 00:00

Παναγιώτης Μακράκης
Οι ελληνικές επιχειρήσεις οφείλουν να γνωρίζουν και να απαιτούν την μέγιστη ποιότητα και αξιοπιστία

TravelDailyNews: Οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις που ασχολούνται με τον συνεδριακό τουρισμό αξιοποιούν σε ικανοποιητικό βαθμό τις δυνατότητες του σύγχρονου εξοπλισμού;

Παναγιώτης Μακράκης: Κατά την προσωπική μου άποψη ο τομέας του συνεδριακού τουρισμού πρέπει να αντιμετωπίζεται με μεγάλη προσοχή για τον λόγο ότι οι πελάτες αλλά και οι σύνεδροι ερχόμενοι από διάφορα μέρη του κόσμου περιμένουν να βιώσουν τουλάχιστον ανάλογες συνθήκες με αυτές που έχουν συνηθίσει. Όσοι λοιπόν εμπλέκονται στο σχεδιασμό και την υλοποίηση εγχώριων ή μη συνεδρίων πρέπει να αξιοποιούν στο μέγιστο την εξειδίκευσή, την γνώση και την εμπειρία τους. Στην μετά Ολυμπιακή περίοδο όμως, οι ελληνικές επιχειρήσεις οφείλουν να μην αξιοποιούν απλώς ικανοποιητικά των προσφερόμενο εξοπλισμό αλλά να γνωρίζουν και να απαιτούν την μέγιστη ποιότητα και αξιοπιστία.

TDN: Πιστεύετε ότι οι εκθεσιακές και συνεδριακές αίθουσες που βρίσκονται στην Ελλάδα είναι οι κατάλληλες από πλευράς κατασκευής και χωρητικότητας; Ο αριθμός τους σε πανελλαδικό επίπεδο είναι ικανοποιητικός;

Π.Μ.: Καταρχάς να διαχωρίσουμε τις αίθουσες των ξενοδοχείων από τις αίθουσες των αυτόνομων συνεδριακών χώρων. Όταν μιλάμε για ξενοδοχεία τότε γνωρίζουμε εξ αρχής πως κατασκευαστικά ίσως να υπάρχουν κάποιες μικρές δυσκολίες όσον αφορά στη δημιουργική παρέμβαση στο χώρο και το ¨στήσιμο¨ του συνεδρίου.
Από την άλλη, χρησιμοποιώντας ένα συγκεκριμένο ξενοδοχείο, οι σύνεδροι απολαμβάνουν τα προνόμια του χώρου όπως η σίτιση, η διασκέδαση και βεβαίως η φιλοξενία. Τα περισσότερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα σήμερα είναι απολύτως συμβατά με όλες τις ανάγκες που μπορεί να προκύψουν κατά την διάρκεια ενός συνεδρίου. Οι αυτόνομοι χώροι έχουν το βασικό προσόν ότι κατασκευάστηκαν ακριβώς για να καλύψουν συνέδρια, ημερίδες και εκθέσεις. Οπότε μιλάμε για άμεση πρόσβαση, σωστές προδιαγραφές και ευελιξία στις κινήσεις. Υπάρχει όμως μια πολύ βασική προϋπόθεση. Ο εκάστοτε διοργανωτής πρέπει να έχει την γνώση και την εμπειρία να αναγνωρίσει την καταλληλότητα μιας συγκεκριμένης αίθουσας. Η Avitech, στην διμηνιαία έκδοση του εταιρικού της περιοδικού, έχει κάθε φορά αφιέρωμα σε συνεδριακούς χώρους, αναφέροντας όλα τα βασικά σημεία που ο πελάτης θέλει να γνωρίζει για τον συγκεκριμένο χώρο. Με αυτό τον τρόπο βελτιώνουμε την επικοινωνία με τους πελάτες μας και δημιουργούμε μια βάση δεδομένων συνεδριακών χώρων.

TDN: Πως θα χαρακτηρίζατε την Κρήτη ως συνεδριακό προορισμό σε σχέση με όλη την Ελλάδα; Πιστεύετε ότι έχει προδιαγραφές για περισσότερη ανάπτυξη;

Π.Μ.: Εάν σας έλεγα πως μπορώ να εκφράσω γνώμη για το εάν η Κρήτη έχει προοπτικές για περισσότερη ανάπτυξη θα ήταν ψέμα. Αυτό γιατί η Avitech ως εταιρία ενοικίασης οπτικοακουστικού συνεδριακού εξοπλισμού καλείται από τους πελάτες της να καλύψει σχεδιαστικά, εξοπλιστικά και τεχνικά τα συνέδρια. Οι χώροι είναι εξ αρχής επιλεγμένοι από τον πελάτη και η Avitech ως ο ανώτερος τεχνολογικά συνεργάτης ελίσσεται και προσαρμόζεται ανάλογα. Αυτό όμως που μπορώ να πω για την Κρήτη είναι πως λόγο της γεωπολιτικής της θέσης, σαφώς έχει τα φόντα να γίνει ένας σύγχρονος προορισμός συνεδριακού τουρισμού. Βλέπετε, η θέση και το ήπιο κλίμα του νησιού είναι τέτοιο που μπορεί να χαρακτηριστεί γέφυρα των Βαλκανίων και της Ευρώπης τόσο με την ανατολή όσο και με την βόρειο Αφρική. Εάν προσθέσουμε και τα αναπτυξιακά προγράμματα που αρχίζουν να εφαρμόζονται στη Κρήτη, τότε δεν βρίσκω τον λόγο να μην χαρακτηρίζεται η Κρήτη ισότιμη με τους υπόλοιπους συνεδριακούς τουριστικούς προορισμούς.

TDN: Τι θα συμβουλεύατε τους πελάτες σας; Τι πρέπει να προσέχουν όταν αποφασίζουν για τον εκθεσιακό ή συνεδριακό τους εξοπλισμό;

Π.Μ.: Τα βασικότερα χαρακτηριστικά του συνεδριακού ή εκθεσιακού εξοπλισμού πρέπει να είναι η αξιοπιστία, η χρησιμότητα και η συμβατότητα με τις σύγχρονες απαιτήσεις. Δυστυχώς όμως οι περισσότεροι διοργανωτές συνεδρίων δεν έχουν τις απαιτούμενες γνώσεις για να αναγνωρίσουν τα παραπάνω χαρακτηριστικά. Η συμβουλή λοιπόν είναι απλή: να γνωρίζουν όσες περισσότερες λεπτομέρειες γίνεται για το συνέδριο που διοργανώνουν ( που, πότε, πόσα άτομα, ποιο το μήνυμα που θέλουν να περάσουν) και φυσικά να συνεργάζονται με εταιρίες που έχουν τόσο την εξειδίκευση όσο και την εμπειρία στον συγκεκριμένο χώρο. Δεν είναι καθόλου τυχαίο το γεγονός πως το πελατολόγιο της Avitech αναπτύσσεται διαρκώς επειδή ο εξοπλισμός μας συνεχώς εξελίσσεται και το προσωπικό μας έχει πάνω από δεκαπέντε χρόνια εξειδίκευσης και εμπειρίας, ικανά να καλύψουν άμεσα κάθε ανάγκη.

TDN: Τι δυνατότητες έχει ο πελάτης σήμερα όσον αφορά τον εξοπλισμό;

Π.Μ.: Οι δυνατότητες που έχει σήμερα ο πελάτης είναι πάρα πολλές αρκεί να είναι σε θέση να τις εκμεταλλευτεί. Από την πλήρη οπτικοακουστική κάλυψη με μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας όπως το wide screen, μια ενιαία προβαλλόμενη επιφάνεια δώδεκα μέτρων που λειτουργεί ως κινούμενο background και visual presentation aid, έως τις υπηρεσίες μοντάζ, επεξεργασίας υλικού, προγράμματα ροής συνεδρίων και ζωντανές συνδέσεις. Όλα τα παραπάνω είναι υπηρεσίες τις οποίες οι πελάτες της Avitech αξιοποιούν στο έπακρο, διότι γνωρίζουν πως υπάρχει η σιγουριά της ποιότητας και της επιτυχίας που η εταιρία μας προσφέρει.

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top