Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Ιωάννης Ιωαννίδης: Στρατηγική Επέκτασης σε νέα προϊόντα Ξενοδοχειακού Εξοπλισμού

05 April 2005, 00:00

Ιωάννης Ιωαννίδης:
Στρατηγική Επέκτασης σε νέα προϊόντα Ξενοδοχειακού Εξοπλισμού

TravelDailyNews: Πρόσφατα έχετε διευρύνει τις δραστηριότητες της Ιωνία με νέες συνεργασίες. Σε ποιούς τομείς έχετε επεκταθεί;

Ιωάννης Ιωαννίδης: Η στρατηγική μας είναι να επεκταθούμε και σε άλλα προϊόντα τα οποία είναι το ίδιο ποιοτικά με τα προϊόντα της Ιωνία.
Στόχος μας είναι να καλύψουμε όλο το φάσμα του ξενοδοχειακού εξοπλισμού, ολοκληρώνοντας την πρόταση μας σε προϊόντα  table top και είδη μπουφέ, και να εισέλθουμε σε τομείς εξοπλισμού όπως είναι ο συνεδριακός τομέας και ο τομέας της κουζίνας και των ορόφων. Με αυτό τον τρόπο θα παρέχουμε στους πελάτες μας μία ολοκληρωμένη και ποιοτική πρόταση εξοπλισμού.

Στον τομέα των επιτραπέζιων ειδών κύρια θέση έχει πάντα η πορσελάνη ΙΩΝΙΑ, γνωστή για την ποιότητα και την αισθητική της, την οποία συνεχίζουμε να παράγουμε στο εργοστάσιό μας στην Νέα Αρτάκη.

Σημαντικοί παγκόσμιοι οίκοι, όπως η GUY DEGRENNE με ανοξείδωτα και επάργυρα μαχαιροπήρουνα και είδη μπουφέ, η STEELITE INTERNATIONAL με vitrified σερβίτσια και η  ROYALE με πυρίμαχα είδη μπουφέ, συμπληρώνουν την πρόταση μας στον τομέα των επιτραπέζιων ειδών .
Πρόσφατα εμπλουτίσαμε την συλλογή των προϊόντων μας με 3 σειρές από χρωματιστά χειροποίητα γυάλινα ποτήρια με την υπογραφή της Ιωνία, που δίνουν ένα ξεχωριστό ύφος στο τραπέζι. Επίσης διαθέτουμε χρηστικά και διακοσμητικά αντικείμενα από χυτό γυαλί που υπογράφει η Ιωνία, αλλά και γυάλινα αντικείμενα υψηλής αισθητικής της εταιρίας ANDREAS MEYER η οποία και αποτελεί νέα συνεργασία της Ιωνία.

Για τον συνεδριακό εξοπλισμό, όπου απαιτεί ειδικές γνώσεις στην οργάνωσή του, συνεργαζόμαστε με δύο από τις κορυφαίες εταιρίες στον κόσμο, την SICO η οποία κατασκευάζει εξέδρες, πίστες χορού, room service trolleys και την INTERMETAL, η οποία κατασκευάζει συνεδριακά έπιπλα από αλουμίνιο και έπιπλα εξωτερικού χώρου από αλουμίνιο και ξύλο teak.

Στον τομέα του βαρύ εξοπλισμού, η Ιωνία προέβη σε μία ακόμη νέα συνεργασία με την εταιρία EVINOKS, η οποία παράγει έπιπλα και καρότσια εστιατορίου, καρότσια κουζίνας και ορόφων καθώς και μοναδικά συστήματα buffet από ξύλο και γρανίτη.

Tdn: Ποιά είναι η αποδοχή της ελληνικής αγοράς για τα νέα αυτά προϊόντα;

I.I.: Η αγορά γνωρίζοντας τη σοβαρότητα της εταιρίας μας αλλά και την εξειδίκευση των ανθρώπων της, δέχθηκε με ικανοποίηση την κίνησή αυτή.
Τα επώνυμα προϊόντα μαζί με το άψογο service που προσφέρει η Ιωνία αποτελούν εγγύηση και δίνουν σιγουριά για οποιαδήποτε αγορά των πελατών μας.
Τέλος οι τιμές αυτών των προϊόντων είναι εξίσου καλές με αυτές της Ιωνία, όπου σε συνάρτηση με την υψηλή τους ποιότητα, αποτελούν την καλύτερη επένδυση για έναν ξενοδόχο.

Tdn: Ποιά είναι η στρατηγική σας για επέκταση του κλάδου της πορσελάνης στο εξωτερικό; Σε ποιές χώρες στοχεύετε;

I.I.: Η Ιωνία επικεντρώνεται και εξάγει την πορσελάνη της κυρίως στην Ευρώπη ή οποία αποτελεί  το φυτώριο των Hotel managers σε όλο τον κόσμο. Με το να γίνουμε γνωστοί στην Ευρώπη, ανοίγονται και οι δρόμοι και για άλλες αγορές του κόσμου.
Η Ιωνία παρακολουθεί προσεκτικά τις εξελίξεις στον διεθνή τουρισμό και στο διεθνές εμπόριο και στοχεύει εκεί όπου υπάρχει δυνατότητα εξέλιξης.
Αυτή την στιγμή η Ιωνία είναι ένας ποιοτικός, έμπιστος και υπολογίσιμος παραγωγός πορσελάνης, και στόχος μας για το μέλλον είναι να γίνουμε ένας από τους σημαντικούς παίκτες της ευρωπαϊκής αγοράς.

Tdn: Το πεδίο αυτό φαίνεται αρκετά ανταγωνιστικό σε παγκόσμιο επίπεδο ιδίως με τις εισαγωγές που γίνονται από την Κίνα; Πώς ξεχωρίζει η Ιωνία;

I.I.: Είναι αλήθεια ότι ο ευρωπαϊκός κλάδος πορσελάνης περνάει μια κρίση αν αναλογιστεί κανείς ότι μεγάλα εργοστάσια έχουν κλείσει. Η Ιωνία αντέχει και επιμένει να παράγει πορσελάνη υψηλής ποιότητας στην χώρα μας, πράγμα το οποίο αποτελεί και το πλεονέκτημά μας σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Είναι πολύ σημαντικό για εμάς να κρατάμε τα κόστη μας σε χαμηλό επίπεδο προσφέροντας προϊόντα σε πολύ καλή σχέση ποιότητας-τιμής.
Η Ιωνία απευθύνεται κυρίως στο μεσαίο και υψηλό κομμάτι της αγοράς, όπου και έχει το μεγαλύτερο μερίδιο.
Η πελατεία μας γνωρίζει τι σημαίνει ποιοτική πορσελάνη και δεν παγιδεύεται στο ζήτημα της τιμής. Εξάλλου το πολύ φθηνό προϊόν αποδεικνύεται και ακριβό μακροπρόθεσμα αφού ο χρόνος ζωής αυτών των προϊόντων είναι πολύ μικρός.
Τέλος ένα ξενοδοχείο το οποίο θέλει να διαφοροποιηθεί και να προσφέρει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες, θα πρέπει να διαθέτει και τον ανάλογο εξοπλισμό.

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top