Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΣυνέντευξηKeith Longstaff Nahed Al Kheily: Όλο και πιο δημοφιλές το Ντουμπάι στους Έλληνες

Keith Longstaff Nahed Al Kheily: Όλο και πιο δημοφιλές το Ντουμπάι στους Έλληνες

Keith Longstaff
Nahed Al Kheily
:
Όλο και πιο δημοφιλές το Ντουμπάι στους Έλληνες

TravelDailyNews: Ποιες είναι οι κύριες Ευρωπαϊκές αγορές, εκτός από αυτήν της Ελλάδας, στις οποίες σκοπεύετε να επεκταθείτε σύντομα;

Keith Longstaff: Οι ευρωπαϊκές αγορές είναι πολύ σημαντικές για εμάς, αλλά αναμφισβήτητα κύρια ευρωπαϊκή αγορά για εμάς αποτελεί αυτή της Μεγάλης Βρετανίας και για αυτό επεκτείνουμε τις υπηρεσίες μας από το Ντουμπάι προς εκεί. Ήδη έχουμε 3 πτήσεις την ημέρα προς το Gatwick και το Heathrow και 2 πτήσεις την ημέρα προς το Manchester, ενώ σκοπεύουμε να επεκτείνουμε τις καθημερινές μας υπηρεσίες προς το Birmingham.

Μάλιστα, πριν ένα χρόνο εγκαινιάσαμε τις υπηρεσίες μας προς τη Γλασκόβη της Σκοτίας, που ήδη είναι κερδοφόρες, ενώ εξετάζουμε το ενδεχόμενο και μιας δεύτερης καθημερινής πτήσης προς τη Γλασκόβη στο άμεσο μέλλον. Θα θέλαμε να έχουμε περισσότερες πτήσεις για την Μεγ. Βρετανία, αλλά υπάρχουν περιορισμοί για άδειες απογειώσεων και προσγειώσεων στο Heathrow. Έτσι λοιπόν, αναμένουμε την παραλαβή του αεροπλάνου A-380, για να το εντάξουμε στο δρομολόγιο του Heathrow και να αυξήσουμε τη δυναμικότητα μας.

TDN: Σκοπεύετε λοιπόν να βάλετε κάποια από τα αεροσκάφη A- 380 στα ευρωπαϊκά δρομολόγια;

K.L.: Ναι, βεβαίως. Αφού το A380 λύνει το πρόβλημα με τους περιορισμούς των αδειών προσγείωσης και απογείωσης, ιδίως σε αεροδρόμια, όπως το Heathrow, που έχουν φθάσει στο όριο της δυναμικότητας τους. Το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης θα μπορούσε να είναι άλλη μια τέτοια περίπτωση, όπου θα μπορούσε να πετάξει αεροπλάνο τύπου Α380.

TDN: Σε ποιες άλλες Ευρωπαϊκές αγορές προσφέρετε τις υπηρεσίες σας;

K.L.: Η Γερμανία είναι η δεύτερη πιο σημαντική αγορά της Ευρώπης για εμάς. Έχουμε 2 πτήσεις την ημέρα προς Φρανκφούρτη και Μόναχο. Ακόμα, σκοπεύουμε να επεκτείνουμε τις υπηρεσίες μας προς το Dusseldorf, που θα διπλασιαστούν του χρόνου (2 πτήσεις την ημέρα) και τον Δεκέμβρη ξεκινάμε δρομολόγια προς το Αμβούργο, που θα είναι απευθείας προς Ντουμπάι. Aρα η Γερμανία είναι σημαντική αγορά. Έπειτα, η Ιταλία είναι επίσης μια καλή αγορά. Θα θέλαμε να είχαμε πτήσεις προς το Μιλάνο και τη Ρώμη. Έχουμε κάνει αίτηση για επιπλέον υπηρεσίες, καθώς θα θέλαμε να εκτελούμε 14 πτήσεις την εβδομάδα προς την Ιταλία (7 προς Μιλάνο και 7 προς Ρώμη), αλλά προς το παρόν δεν έχουμε το δικαίωμα.

Επίσης, μόλις αυξήσαμε τις καθημερινές μας πτήσεις προς το Παρίσι, προσθέτοντας 5 πτήσεις στην εβδομάδα, και του χρόνου θα πετάμε 2 φορές την ημέρα προς Παρίσι, ενώ πετάμε ήδη και 3 φορές την εβδομάδα προς Νίκαια. Πριν ένα χρόνο αρχίσαμε τις πτήσεις προς Βενετία, που πάνε πολύ καλά. Επίσης, έχουμε απευθείας πτήσεις προς την Τουρκία, που και αυτές πάνε καλά. Γενικότερα, θα θέλαμε περισσότερες πτήσεις προς Ευρωπαϊκούς προορισμούς και για αυτό κοιτάμε σοβαρά όλες τις αγορές, όπως αυτές της Γένοβας και του Δουβλίνου, ώστε να εμπλουτίσουμε το πτητικό μας δίκτυο. Παρόλα αυτά, τα κέρδη μας θα περιοριστούν, όχι μόνο από θέματα πολιτικής αεροπορίας, αλλά από την έλλειψη αεροσκαφών. Για αυτό και αναμένουμε την παραλαβή κάθε μήνα ενός νέου αεροσκάφους, αν και αυτό δεν είναι αρκετό.

TDN: Σχετικά με τις νέες χώρες – μέλη της Ε.Ε., όπως την Εσθονία, Λιθουανία, Κροατία, Σερβία, Λετονία, Πολωνία, ποια είναι τα σχέδια σας;

K.L.: Όλες αυτές οι χώρες είναι σημαντικές αγορές για εμάς. Κυρίως όμως η Σερβία. Δυστυχώς, οι κρατικοί αερομεταφορείς τους αντιμετωπίζουν τη παρούσα φάση μεγάλα προβλήματα. Για παράδειγμα, μεταφέρουμε πολλά άτομα από Σερβία, μέσω των υπηρεσιών μας από Ντουμπάι προς Αυστραλία. Η Πολωνία έχει επίσης πολλούς πολίτες της σε διάφορες χώρες του κόσμου, με αποτέλεσμα να είναι καλή επιλογή. Χώρες, όπως η Λετονία, η Εσθονία και η Λιθουανία αναπτύσσουν γρήγορα τις οικονομίες τους, με αποτέλεσμα να είναι καλές αγορές, αλλά χρειαζόμαστε επιπλέον αεροσκάφη για να εξυπηρετήσουμε αυτούς τους προορισμούς.

TDN: Πόσους επιβάτες μεταφέρει σήμερα η Emirates και ποιοι είναι οι μελλοντικοί στόχοι της εταιρίας σχετικά με τις ευρωπαϊκές χώρες;

K.L.: Μεταφέραμε σχεδόν 10 εκατ. επιβάτες πέρσι και οι μισοί εξ αυτών προέρχονταν από την Ευρώπη. Ενδεικτικά μπορώ να σας πω ότι σήμερα το αεροδρόμιο του Ντουμπάι διακινεί περισσότερους από 20 εκατ. επιβάτες το χρόνο και ευελπιστούμε να φτάσει τα 70 εκατ. επιβατών σε 4 χρόνια. Επιπρόσθετα, το αεροδρόμιο Jebel Ali αναμένεται να είναι έτοιμο στα τέλη του 2006 ή αρχές του 2007. Έτσι, θα έχουμε την δυνατότητα διακίνησης 120 εκατ. επιβατών το χρόνο από το Ντουμπάι και ελπίζουμε οι μισοί από αυτούς να πετάξουν με την Emirates. Συνεπώς το μερίδιο της ευρωπαϊκής αγοράς είναι μέχρι σήμερα στο 50%. Οι προσδοκίες μας για αυτό το μερίδιο είναι το μέγεθος του να διπλασιαστεί σε 4 χρόνια από τώρα.

TDN: Ποιο είναι το προφίλ των επιβατών σας; Πώς θα τους περιγράφατε;

K.L.: Είναι πολύ τυχεροί! Φροντίζουμε τους πάντες! Aλλωστε, είμαστε από τις λίγες αεροπορικές εταιρίες, που έχουν ακόμη First Class στους περισσότερους προορισμούς. Τα έσοδα από την First και την Business Class είναι υπερβολικά καλά. Από την άλλη, στην καμπίνα της Economy Class μεταφέρουμε συνήθως τουρίστες, που επισκέπτονται φίλους και συγγενείς, για να περάσουν τις διακοπές τους. Αλλά, μεταφέρουμε ακόμη και εργατικό δυναμικό του Ντουμπάι, αφού το Ντουμπάι είναι μία από τις πιο δυναμικές και ταχέως αναπτυσσόμενες χώρες, που χρειάζεται πολλούς εργαζόμενους.

TDN: Το Ντουμπάι θεωρείται ακριβός προορισμός. Θα μπορούσατε να περιγράψετε τον προορισμό;

K.L.: Είναι μια διεθνής πόλη με όλα τα διεθνή οφέλη και αξιοθέατα, που θα περίμενε κανείς από μία τέτοια πόλη. Παρόλα αυτά έχει λογικές τιμές. Δεν θα έλεγα, ωστόσο ότι είναι ακόμη μια φτηνή πόλη, αφού δεν είναι. Αλλά αξίζει τα λεφτά, καθώς τα ξενοδοχεία είναι εκπληκτικά.

TDN: Ποιες είναι οι προοπτικές εξερχόμενου τουρισμού;

K.L.: Απολαμβάνουμε μεγάλα κεφάλαια από τον εισερχόμενο τουρισμό στο Ντουμπάι. Αλλά από την άλλη, οι κάτοικοι του Ντουμπάι είναι ιδιαίτερα ενθουσιώδεις ταξιδιώτες και κυρίως ταξιδεύουν οικογενειακώς. Όπως είναι γνωστό οι κάτοικοι του Ντουμπάι έχουν μεγάλα εισοδήματα και πιστεύω πως είναι τεράστια ευκαιρία για χώρες, όπως η Ελλάδα να έχουν τουρίστες από το Ντουμπάι.

TDN: Ποιος είναι ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής σας και ποια είναι η στρατηγική σας;

K.L.: Κάθε αεροπορική εταιρία στον κόσμο εκλαμβάνεται ως ανταγωνίστρια, αλλά οι κύριες ανταγωνίστριες εταιρίες για μας είναι οι: Singapore Airlines, Cathay Pacific, British Airways, Lufthansa, Air France και KLM. Προσπαθούμε να τις ανταγωνιστούμε τόσο στην ποιότητα, όσο και στο κόστος των προσφερόμενων υπηρεσιών. Η στρατηγική μας είναι να γίνουμε ακόμα καλύτεροι, προσφέροντας καλύτερο πρόγραμμα πτήσεων, ανταγωνιστικές τιμές και καλύτερες υπηρεσίες στο αεροσκάφος.

TDN: Ποια είναι τα πλάνα σας σχετικά με τις αεροπορικές συμμαχίες και τις συνεργασίες;

K.L.: Έχουμε ήδη κάνει πολλές εμπορικές συμφωνίες με άλλες αεροπορικές εταιρίες, αλλά δεν έχουμε βλέψεις να συμμετάσχουμε σε συμμαχίες τύπου Oneworld και Star Alliance ή σε οτιδήποτε παρόμοιο. Είμαστε περήφανοι που διαχειριζόμαστε την επιχείρηση μας, όπως εμείς θέλουμε.

TDN: Ποια είναι η πολιτική σας με τους ταξιδιωτικούς πράκτορες, σχετικά με τις προμήθειες και πόσο σημαντικό είναι για εσάς το Internet ως κανάλι διανομής; K.L.: Πολιτική της Emirates είναι να στηρίζει τους ταξιδιωτικούς πράκτορες. Ενώ οι περισσότερες αεροπορικές εταιρίες έχουν μειώσει δραματικά τις προμήθειες ή τις έχουν διακόψει τελείως, η Emirates συνεχίζει να τους παρέχει προμήθειες. Το μέγεθος των προμηθειών εξαρτάται από την εκάστοτε αγορά. Πολλές από τις αγορές έχουν μηδενικό ποσοστό από άλλες αεροπορικές εταιρίες. Η πολιτική μας είναι να παραμείνουμε πιστοί στους πράκτορες, όπως αυτοί μας υποστήριζαν κατά το παρελθόν. Από την άλλη πλευρά, οι καταναλωτές θέλουν να έχουν επιλογές. Οι καταναλωτές θέλουν την επιλογή: ή να πηγαίνουν σε έναν επαγγελματία ταξιδιωτικό πράκτορα και να πληρώνουν για τις συμβουλές του, με αποτέλεσμα ο πράκτορας είτε να κερδίζει την προμήθεια είτε να χρεώνει την διαμεσολάβηση στον πελάτη, ή να κάνουν την κράτηση μόνοι τους μέσω του Internet. Δεν θα τους απογοητεύσουμε. Θα δώσουμε στον καταναλωτή την επιλογή, είτε να πάει στον πράκτορα και να πληρώσει είτε να κάνει την κράτηση από το σπίτι κερδίζοντας χρήματα.

TDN: Γιατί δεν λειτουργούν αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους στο Ντουμπάι;

K.L.: Δεν έχουμε αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους να λειτουργούν από και προς το αεροδρόμιο του Ντουμπάι, κυρίως εξαιτίας του θέματος δυναμικότητας του αεροδρομίου, γιατί υπάρχουν περιορισμοί για άδειες απογειώσεων και προσγειώσεων για τις αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους. Παρόλα αυτά, στη Sarja, που απέχει μόλις 40 λεπτά από εδώ, έχουμε μια αεροπορική εταιρία χαμηλού κόστους, που ονομάζεται Air Arabia και λειτουργεί πολύ καλά. Μάλιστα, ήταν και ιδιαίτερα δημοφιλής. Τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της παρουσίασε μεγάλα κέρδη, καθώς πρόσφερε περισσότερες και συχνότερες πτήσεις για τους εργαζόμενους του Ντουμπάι. Αναμφισβήτητα όμως υπάρχει αρκετός χώρος στην αγορά για αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους.

TDN: Ποια είναι τα σχέδια σας για την ελληνική αγορά;

Nahed Al Kheily: Πιστεύουμε πως είναι η κατάλληλη στιγμή να πετάξουμε στην Ελλάδα και να προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας στην αγορά της. Εξάλλου, το Ντουμπάι γίνεται όλο και περισσότερο πιο δημοφιλές στους Έλληνες. Πέρσι πολλοί Έλληνες ταξίδεψαν στην περιοχή κυρίως για επαγγελματικούς λόγους ή ακόμα πέταξαν μέσω Ντουμπάι σε άλλους προορισμούς.

Από την άλλη, όσον αφορά στις πτήσεις μας από Ντουμπάι σε Ελλάδα, ελπίζουμε και με τις νέες πτήσεις του Οκτωβρίου η Ελλάδα να γίνει ιδιαίτερα δημοφιλής προορισμός. Για αυτό το λόγο, άλλωστε έχουμε εντάξει την Ελλάδα και σε πολλά ταξιδιωτικά πακέτα της Emirates Holidays, ώστε οι κάτοικοι του Ντουμπάι να την γνωρίσουν και έτσι να γεμίσουμε πιο εύκολα τις πτήσεις μας.

Να υπενθυμίσουμε για τους αναγνώστες σας ότι από 29 Μαρτίου ξεκίνησε η πρώτη απευθείας πτήση μας Αθήνα – Ντουμπάι η οποία είναι η έκτη εβδομαδιαία, αποτέλεσμα των υψηλών προσδοκιών μας για αυξημένο τουριστικό ρεύμα μεταξύ των δύο χωρών.

Επίσης, προγραμματίζουμε να προσθέσουμε και δεύτερη απευθείας πτήση την εβδομάδα στο ίδιο δρομολόγιο από την 1η Σεπτεμβρίου διατηρώντας τις ήδη υπάρχουσες πέντε πτήσεις της με ενδιάμεσο σταθμό τη Λάρνακα, ενώ από την 1η Οκτωβρίου θα καταργηθούν οι πτήσεις μέσω Κύπρου και θα αντικατασταθούν και αυτές με απευθείας πτήσεις με αποτέλεσμα η Emirates να πετάει επτά ημέρες την εβδομάδα, με απευθείας πτήση, από Αθήνα για Ντουμπάι.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024