Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Στράτος Καλπακίδης:
Oι ΛΥΣΕΙΣ που προσφέρουμε στοχεύουν στη δημιουργία ωφελειών ποσοτικά μετρήσιμων

24 May 2005, 00:00

Στράτος Καλπακίδης:
Oι ΛΥΣΕΙΣ που προσφέρουμε στοχεύουν στη δημιουργία ωφελειών ποσοτικά μετρήσιμων

TravelDailyNews: Τι λύσεις προτείνετε στα ελληνικά ξενοδοχεία ώστε να επιτύχουν καλύτερα αποτελέσματα στην καθαριότητα:

Στράτος Καλπακίδης: Το πρόγραμμα της KÄRCHER καλύπτει όλο το εύρος των αναγκών σε καθαρισμό των χώρων ενός ξενοδοχείου. Οι λύσεις έρχονται μέσα από τους έξι βασικούς τομείς του επαγγελματικού προγράμματος.
Το πρόγραμμα της υψηλής πίεσης, κρύου αλλά και ζεστού κρύου νερού
Το πρόγραμμα της αναρρόφησης σκόνης αλλά και σκόνης –υγρών
Το πρόγραμμα των ατομοσυστημάτων και των μηχανών πλύσης υφασμάτινων επιφανειών
Το πρόγραμμα της περιποίησης του δαπέδου
Το πρόγραμμα της σάρωσης
Και τέλος το πρόγραμμα της επεξεργασίας του νερού το οποίο είναι αποτέλεσμα των συνεργιών της συνδυασμένης λειτουργίας του συστήματος «μηχάνημα, αξεσουάρ, χημικό»  των έμπειρων στελεχών και της συνεχούς εκπαίδευσης που παρέχουμε στην αγορά

TDN: Υπάρχουν λύσεις που πετυχαίνουν και μείωση του κόστους καθαριότητας των ξενοδοχείων το οποίο είναι ένα σοβαρό έξοδο;

Σ. Κ.: Όλες οι ΛΥΣΕΙΣ που προσφέρουμε γενικότερα στην αγορά, αλλά και ειδικότερα στην αγορά της Τουριστικής Οικονομίας στοχεύουν στη δημιουργία ωφελειών ποσοτικά μετρήσιμων. Συγκεκριμένα στο χώρο του ξενοδοχείου, ο καθαρισμός με την χρήση μηχανολογικού εξοπλισμού και σύγχρονων μεθόδων, δημιουργεί τις προϋποθέσεις στον επαγγελματία Ξενοδόχο να ελέγξει καλύτερα την αποτελεσματικότητα στην βασική μονάδα κόστους της επιχείρησης του που είναι το εργατικό δυναμικό.

TDN: Τι πρέπει να προσέχει ο ξενοδόχος όταν αγοράζει εξοπλισμό καθαρισμού;

Σ. Κ.: Τα βασικά σημεία τα οποία θα πρέπει να προσέχει ο ξενοδόχος στην επιλογή των συνεργασιών του σε επίπεδο εξοπλισμού είναι η ποιότητα των προϊόντων, τα οποία θα πρέπει να συνοδεύονται από τις κατάλληλες πιστοποιήσεις, η δυνατότητα τεχνικής υποστήριξης και η εμπειρία του προμηθευτή στο συγκεκριμένο αντικείμενο

TDN: Πως μπορεί κάποιο ξενοδοχείο να βοηθηθεί από την επεξεργασία πόσιμου νερού που έχετε;

Σ. Κ.: Η μεγάλη εμπειρία της KÄRCHER στην επεξεργασία του νερού μέσα από το στρατιωτικό της πρόγραμμα-επί σειρά ετών βασικός προμηθευτής του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών- αποτελεί την βάση για την ανάπτυξη του συγκεκριμένου προγράμματος και σε άλλες επαγγελματικές ομάδες όπως η τουριστική οικονομία. Η KÄRCHER σήμερα με το πρόγραμμα της, ανάλογα με την ποιότητα του προς επεξεργασία νερού, μπορεί να καλύψει μέγιστα καταναλώσεις έως και 240.000 λίτρα την ημέρα, ενώ υπό προϋποθέσεις μπορεί με το υψηλής πίεσης σύστημα της να επεξεργαστεί έως και 15.000 λίτρα την ημέρα θαλασσινού νερού. Ειδικά στις νησιωτικές περιοχές όπου το πρόβλημα της ποιότητας του πόσιμου νερού είναι ιδιαίτερα έντονο το πρόγραμμα της KAERCHER μπορεί να αποτελέσει την λύση του προβλήματος τους.

TDN: Πως αντιδρούν οι έλληνες ξενοδόχοι στην χρήση των φιλικών προς το περιβάλλον καθαριστικών; Πιστεύετε ότι πρέπει να ευαισθητοποιηθούν και άλλο;

Σ. Κ.: Τα αντανακλαστικά της ελληνικής αγοράς γενικότερα αλλά και της τουριστικής οικονομίας ειδικότερα σε θέματα περιβάλλοντος δεν είναι ιδιαίτερα αναπτυγμένα. Το concept του φθηνού προϊόντος είναι αυτό που κατά βάση επικρατεί χωρίς να δίνετε ιδιαίτερη βαρύτητα στην ποιότητα του, στην αποτελεσματικότητα του και στην φιλικότητα του προς το περιβάλλον. Η συγκεκριμένη συμπεριφορά των επαγγελματιών του χώρου είναι δικαιολογημένη, γιατί αυτό που απουσιάζει από την ελληνική κοινωνία γενικότερα, είναι η ενημέρωση και η εκπαίδευση της η οποία θα αναβαθμίσει τα στάνταρ και τα δεδομένα της. Στο επίπεδο της ενημέρωσης και της εκπαίδευσης της αγοράς και ειδικότερα της αγοράς του καθαρισμού, έχουμε πολλά να κάνουμε όλοι εμείς οι σοβαροί προμηθευτές του χώρου, ώστε να καλλιεργηθεί η περιβαλλοντική συνείδηση η οποία είναι απαραίτητη ιδιαίτερα στην τουριστική οικονομία για την ανάπτυξη της.

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top