Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΣυνέντευξηΔημοσθένης Ροϊνιώτης:Σημαντικά αυξημένη η τουριστική ζήτηση της Αρκαδίας

Δημοσθένης Ροϊνιώτης:Σημαντικά αυξημένη η τουριστική ζήτηση της Αρκαδίας

Δημοσθένης Ροϊνιώτης:
Σημαντικά αυξημένη η τουριστική ζήτηση της Αρκαδίας

Προοπτικές

TravelDailyNews: Πώς διαμορφώνεται η τουριστική ζήτηση για το 2005 στην περιοχή σας και ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της σε ότι αφορά: α) στις τιμές β) στην ποσότητα των κρατήσεων. Πώς διαφοροποιούνται τα στοιχεία αυτά ανά αγορά;

Δημοσθένης Ροϊνιώτης: Στη σημερινή εποχή θεωρώ ότι ο τουρισμός είναι ο σπουδαιότερος μοχλός στην οικονομία της Ελλάδος. Στην Αρκαδία συγκεκριμένα τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια σημαντική αύξηση της τουριστικής ζήτησης και ανάπτυξη στην υποδομή κυρίως των ορεινών προορισμών.

TDN: Σε ποιες νέες αγορές – κράτη και σε ποιες ειδικές μορφές τουρισμού έχετε στρέψει τελευταία το ενδιαφέρον σας ως προορισμός;

Δ.Ρ.: Οι μορφές τουρισμού που είναι διαδεδομένες στην Αρκαδία είναι ο θρησκευτικός τουρισμός, ο αγροτουρισμός, ο αθλητικός τουρισμός (rafting, καγιάκ, σκι, πεζοπορία, κ.τ.λ.), ο μηχανοκίνητος τουρισμός.

TDN: Τα επίσημα στατιστικά στοιχεία των αφίξεων δείχνουν μια τάση για διεύρυνση της τουριστικής περιόδου ιδιαίτερα σε μερικές περιοχές. Είναι ορατή αυτή η τάση στην περιοχή σας;

Δ.Ρ.: Η υψηλή τουριστική περίοδος για αυτές τις περιοχές είναι οι χειμερινοί κυρίως μήνες, αν και τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια διεύρυνση της περιόδου αυτής τους πρώτους μήνες του καλοκαιριού.

Ανταγωνιστικότητα – Επενδύσεις

TDN: Ποιες μορφές τουρισμού ή είδη καταλυμάτων παρουσιάζουν επενδυτικό ενδιαφέρον στην περιοχή σας; Πού προσανατολίζονται οι περισσότερες τουριστικές επενδύσεις στην περιοχή σας; Με ποιο τρόπο και σε τι βαθμό το Β` και Γ` ΚΠΣ αλλά και τα υπόλοιπα προγράμματα επιδοτήσεων έχουν συμβάλει στην αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό του τουριστικού προϊόντος και των τουριστικών επιχειρήσεων στην περιοχή σας;

Δ.Ρ.: Με τις κοινοτικές επιδοτήσεις έχουν γίνει αξιόλογα καταλύματα, που δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από τα καταλύματα του εξωτερικού. Κάποια από αυτά, με την ταμπέλα του παραδοσιακού, θεωρώ ότι έχουν υπερβολικά υψηλές τιμές, σύμφωνα με τις υπηρεσίες που προσφέρουν. Στην προσπάθεια αυτή της ιδιωτικής πρωτοβουλίας δυστυχώς η τοπική αυτοδιοίκηση, πρώτου και δεύτερου βαθμού, είναι απούσα και η συνεργασίας μας ανύπαρκτη, περιορίζοντας το έργο της στην είσπραξη των εισφορών, ενώ δεν υπάρχει καμία πρωτοβουλία για την προβολή και προώθηση της περιοχής μας.

Τεχνολογία

TDN:TDN: Οι κρατήσεις μέσω internet αυξάνονται διεθνώς. Μπορεί το internet να λειτουργήσει ως ένα ισχυρό κανάλι προβολής και πωλήσεων των ελληνικών ξενοδοχείων σε Ελλάδα και εξωτερικό ή σε κάθε περίπτωση οι tour operators θα εξακολουθήσουν να είναι το κύριο κανάλι πωλήσεων;

Δ.Ρ.: Στην εποχή μας, που είναι εποχή εξέλιξης και τεχνολογίας, το internet λειτουργεί σαν ένα ισχυρό κανάλι προβολής και προώθησης των ελληνικών τουριστικών προϊόντων, θέτοντας έτσι τους tour operators σε επικουρικό ρόλο στην τουριστική διαφήμιση και πώληση, τουλάχιστον στην Αρκαδία.

Γενικότερα όμως έχουμε καθήκον να προβάλουμε το Αρκαδικό Ιδεώδες – φιλοξενία, δημιουργώντας μικρές, υψηλών προδιαγραφών εγκαταστάσεις, προσαρμοσμένες και με σεβασμό απέναντι στο χώρο, στα χρώματα και στην ιστορία της Αρκαδίας, ενώ στους άμεσους αλλά και μακροπρόθεσμους στόχους μας είναι η αύξηση της τουριστικής ζήτησης στην περιοχή μας με την προσέλκυση περισσότερων επισκεπτών, οι οποίοι θα απολαύσουν και θα γευτούν το ιδιαίτερου κάλους αρκαδικό τοπίο μέσα σε μια ατμόσφαιρα μουσικής αρμονίας που θα εξασφαλίσει η αόρατη παρουσία του Πάνα.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024