Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΣυνέντευξηΚώστας ΤρόβαςΚαλύτερη από την περσινή η φετινή χρονιά για τη Πάτμο

Κώστας ΤρόβαςΚαλύτερη από την περσινή η φετινή χρονιά για τη Πάτμο

Κώστας Τρόβας
Καλύτερη από την περσινή η φετινή χρονιά για τη Πάτμο

Προοπτικές

TravelDailyNews: Πώς διαμορφώνεται η τουριστική ζήτηση για το 2005 στην περιοχή σας και ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της σε ότι αφορά: α) στις τιμές β) στην ποσότητα των κρατήσεων. Πώς διαφοροποιούνται τα στοιχεία αυτά ανά αγορά;

Κώστας Τρόβας: Η πολιτική των τιμών για την φετινή σαιζόν παραμένει σε χαμηλά και σταθερά επίπεδα, παρόλη την ζημία που έγινε κατά την περσινή περίοδο, αφού αντί να υπάρξει βελτίωση λόγο των ολυμπιακών αγώνων των αφίξεων των τουριστών, η χρονιά θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί ως καταστροφική. Όσον αφορά στην ποσότητα των κρατήσεων θα μπορούσαμε να πούμε ότι υπάρχει μια μικρή αύξηση χωρίς φυσικά να γνωρίζουμε αυτή την στιγμή σε τι ποσοστό θα κυμανθεί.

TDN: Σε ποιες νέες αγορές – κράτη και σε ποιες ειδικές μορφές τουρισμού έχετε στρέψει τελευταία το ενδιαφέρον σας ως προορισμός;

Κ.Τ.: Οι αγορές που προσεγγίζονται τελευταία είναι η γερμανική, η βελγική, η ιταλική και η αγγλική, κυρίως όμως σε ότι έχει σχέση με τη μορφή του θρησκευτικού τουρισμού.

TDN: Τα επίσημα στατιστικά στοιχεία των αφίξεων δείχνουν μια τάση για διεύρυνση της τουριστικής περιόδου ιδιαίτερα σε μερικές περιοχές. Είναι ορατή αυτή η τάση στην περιοχή σας;

Κ.Τ.: Η φετινή χρονιά προβλέπεται καλύτερη από την καθ` όλα προβληματική και καταστροφική περσινή χωρίς φυσικά αυτό να σημαίνει ότι θα έχουμε μια καλή τουριστική σαιζόν.

TDN: Αν ναι ποιες απαιτήσεις από πλευράς υπηρεσιών και τιμολογιακής πολιτικής έχουν οι tour operators για να προωθήσουν την επέκταση της τουριστικής περιόδου;

Κ.Τ.: Υπάρχει ζήτηση από τα μεγάλα γραφεία των Tour Operators. Αλλά τα συγκοινωνιακά προβλήματα δημιουργούν τροχοπέδη στην εφαρμογή μιας καλύτερης τουριστικής πολιτικής στο νησί μας, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να υπάρξει επέκταση της τουριστικής περιόδου.

TDN: Ποιες είναι οι δυνατότητες του εσωτερικού τουρισμού σε σύγκριση με τη διεθνή αγορά;

Κ.Τ.: Ο εσωτερικός τουρισμός είναι η κύρια πηγή τροφοδοσίας της περιοχής μας σε σύγκρισή με την διεθνή αγορά. Η Ελληνική αγορά έχει προτεραιότητα ενώ για την διεθνή τα ποσοστά είναι περίπου τα ίδια. Η Ελληνική αγορά πλησιάζει το 80% ενώ η διεθνή το 20%.

Ανταγωνιστικότητα – Επενδύσεις

TDN: Πόσο ανταγωνιστικό είναι το τουριστικό προϊόν της περιοχής σας στη διεθνή τουριστική αγορά; Πόσο και πως μπορεί να βελτιωθεί η ανταγωνιστικότητα της περιοχής σας;

Κ.Τ.: Δεν θα μπορούσε να είναι ανταγωνιστικό λόγω αστάθμητων παραγόντων που καθιστούν προβληματική την τουριστική κίνηση στην περιοχή μας (συγκοινωνία).

TDN: Ποιες μορφές τουρισμού ή είδη καταλυμάτων παρουσιάζουν επενδυτικό ενδιαφέρον στην περιοχή σας; Πού προσανατολίζονται οι περισσότερες τουριστικές επενδύσεις στην περιοχή σας; Με ποιο τρόπο και σε τι βαθμό το Β` και Γ` ΚΠΣ αλλά και τα υπόλοιπα προγράμματα επιδοτήσεων έχουν συμβάλει στην αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό του τουριστικού προϊόντος και των τουριστικών επιχειρήσεων στην περιοχή σας;

Κ.Τ.: Λόγο της οικονομικής κρίσης των τελευταίων ετών μεγαλύτερη ζήτηση έχουν τα επιπλωμένα διαμερίσματα και οι μικρές ξενοδοχειακές μονάδες. Όσον αφορά στο β` σκέλος αναφέρω ότι δεν υπάρχουν επιχειρήσεις ενταγμένες στα Β`, Γ` Κοινοτικά Πλαίσια Στήριξης.

Συνεργασία με Κράτος και Τοπική Αυτοδιοίκηση

TDN: Είστε ικανοποιημένος από την συνεργασία σας με τους φορείς του Κράτους και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης; Πώς κρίνετε τις ενέργειες και πρωτοβουλίες της τοπικής αυτοδιοίκησης για την τουριστική ανάπτυξη και την τουριστική προβολή και προώθηση της περιοχής σας; Λειτουργεί αποτελεσματικά η νομαρχιακή επιτροπή τουρισμού στην περιοχή σας; Λειτουργεί ανταποδοτικά το εισπραττόμενο τέλος παρεπιδημούντων; Πόσο και πώς πιστεύετε ότι θα μπορούσαν να βελτιωθούν;

Κ.Τ.: Γίνονται κάποιες ενέργειες από την πλευρά της Τ.Α. όχι όμως στο επίπεδο του αναμενόμενου.

Τεχνολογία

TDN: Οι κρατήσεις μέσω internet αυξάνονται διεθνώς. Μπορεί το internet να λειτουργήσει ως ένα ισχυρό κανάλι προβολής και πωλήσεων των ελληνικών ξενοδοχείων σε Ελλάδα και εξωτερικό ή σε κάθε περίπτωση οι tour operators θα εξακολουθήσουν να είναι το κύριο κανάλι πωλήσεων;

Κ.Τ.: Μπορεί το internet να βοηθάει σημαντικά, αλλά οι πωλήσεις μέσω των Tour Operators ήταν και θα είναι ο βασικός μοχλός αξιοποίησης και διάθεσης του τουριστικού προϊόντος.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024