Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Γιάννης Καραμάνογλου:
Mεγάλο το ενδιαφέρον της τουριστικής αγοράς για τις εφαρμογές B2B

16 Σεπτέμβριος 2005, 00:00

Γιάννης Καραμάνογλου:
Mεγάλο το ενδιαφέρον της τουριστικής αγοράς για τις εφαρμογές B2B

TravelDailyNews: Εκτός από τις εφαρμογές B2C, παρατηρείται η ολοένα αυξανόμενη δραστηριότητα των εταιριών του χώρου και σε εφαρμογές Β2Β. Πως διαγράφεται το μέλλον του χώρου μέσα από αυτή τη τάση και πως αντιδρά ο Έλληνας Τουριστικός Πράκτορας;

Γιάννης Καραμάνογλου: Πράγματι, υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον της τουριστικής αγοράς για τις εφαρμογές B2B.  Η τάση αυτή έρχεται να συμπληρώσει την τάση συνεργασιών και συμμαχιών που παρουσιάζεται τα τελευταία χρόνια στο χώρο,  με τις εφαρμογές Β2Β να παίζουν καίριο ρόλο ως εργαλεία σύσφιξης και ανάπτυξης των συνεργασιών αυτών.  Τα διευρυμένα δίκτυα πωλήσεων, η βελτιωμένη  παροχή υπηρεσιών προς τους καταναλωτές, η  ποιοτική αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος, καθώς και ο επαναπροσδιορισμός του ρόλου του τουριστικού πράκτορα,  είναι μερικά μόνο από τα χαρακτηριστικά της νέας αυτής τάσης, η οποία απολαμβάνει ήδη θετικές αντιδράσεις από τις Ελληνικές Τουριστικές Επιχειρήσεις.

TDN: Ποια είναι τα οφέλη από τις εφαρμογές Β2Β για τις μικρομεσαίες ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις;

Γ. Κ.: Με τη χρήση  των εφαρμογών Β2Β,  οι μικρομεσαίες ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις αποκτούν νέα δυναμική και ευελιξία, μέσα σε μία  ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά.  Σε ένα σύγχρονο περιβάλλον ηλεκτρονικής συνεργασίας με τους προμηθευτές τους tour / incoming operators, οι τουριστικοί πράκτορες βελτιώνουν το επίπεδο ενημέρωσής τους και κατά συνέπεια παρέχουν βελτιωμένες  υπηρεσίες προς τους πελάτες τους.  Ταυτόχρονα, μειώνονται σημαντικά τα έξοδα επικοινωνίας και γενικότερα τα έξοδα διεκπεραίωσης κρατήσεων, με τις online υπηρεσίες και τις  νέες τεχνολογικές δυνατότητες των εφαρμογών B2B να αποτελούν σημείο – κλειδί στην περαιτέρω ανάπτυξη  της επιχείρησής τους.

TDN: Η ελληνική αγορά παρουσιάζει σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης για τις εταιρίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο σας. Ποια είναι η θέση της Metabyte Software απέναντι στον ανταγωνισμό και πως αυτή διαφοροποιείται ;

Γ. Κ.: Η MetaByte Software αποτελείται από ένα δυναμικό σύνολο συνεργατών με μεγάλη ειδίκευση στη μηχανογράφηση τουριστικών επιχειρήσεων και στην ιδιαίτερη φύση του τουριστικού προϊόντος.  Η  γνώση, η εμπειρία ετών και η άμεση παροχή υπηρεσιών υποστήριξης  αποτελούν βασικά  σημεία διαφοροποίησής της εταιρείας απέναντι στον ανταγωνισμό. Oι καταξιωμένες ειδικευμένες εμπορικές και οικονομικές εφαρμογές που χρησιμοποιούνται εδώ και αρκετά χρόνια από ένα μεγάλο αριθμό τουριστικών επιχειρήσεων, καθώς και η ανάπτυξη σύγχρονων εφαρμογών εκμετάλλευσης, προβολής και προώθησης τουριστικών υπηρεσιών μέσω Internet,  με μοναδικές τεχνολογικές καινοτομίες για τα ελληνικά δεδομένα,  όπως οι νέες εφαρμογές Internet B2B και Β2C,  αποτελούν συστατικά στοιχεία  της MetaByte Software για περαιτέρω ανάπτυξη δραστηριοτήτων, μέσα σε μία αγορά που παρουσιάζει ιδιαίτερες ανάγκες μηχανογράφησης, όπως η Ελληνική.

TDN: Υπάρχουν σχέδια επέκτασης των δραστηριοτήτων σας προς το Εξωτερικό; Σε ποιες χώρες στοχεύετε;

Γ. Κ.: Η ΜetaByte Software συνεργάζεται με τουριστικές επιχειρήσεις του εξωτερικού εδώ και αρκετά χρόνια.  Ειδικευμένες εμπορικές και οικονομικές εφαρμογές, βασισμένες  σε διεθνή λογιστικά πρότυπα,  λειτουργούν ήδη με επιτυχία σε τουριστικές επιχειρήσεις στην Τσεχία και στην Κύπρο, τουριστικές αγορές με ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την εταιρεία.  Η ανάπτυξη δραστηριοτήτων σε χώρες της Ανατολικής Ευρώπης και της Μεσογείου είναι μέσα στα άμεσα σχέδια της MetaByte Software, με τις νέες εφαρμογές Internet Β2Β και Β2C να αποτελούν ήδη ιδιαίτερο πόλο έλξης από επιχειρήσεις των χωρών αυτών.

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top