Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΆρθραΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣτο «στόχαστρο» της Γερμανικής αεροπορικής μηχανής

ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣτο «στόχαστρο» της Γερμανικής αεροπορικής μηχανής

ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ
Στο «στόχαστρο» της Γερμανικής αεροπορικής μηχανής
του Μανώλη Γκύζη

Παράξενα ήχησε σ’ όλο το αντιληπτικό μας σύστημα η εμπορική και τεχνικά επιχειρηματικά συγχρονισμένη δήλωση του Εβραιογερμανού αντιπροέδρου πωλήσεων της Lufthansa, για την Ν.Α. Ευρώπη, Αφρική και Μ. Ανατολή, Τζοακίμ Στένμπαχ, για την ανάληψη του μεταφορικού έργου της «θνησκούσης ημών» εταιρίας.

Κυνικός, αλλά με επιχειρηματικό πνεύμα που … προωθεί η Ευρωπαϊκή παγκοσμιοποίηση, δεν δίστασε να σπεύσει να ενημερώσει, άλλοις λόγοις, τους Έλληνες … πόσο «χαρούμενος εμπορικά» αισθάνεται για τον «αυτοχειριασμό» της Ο.Α.

Μάλιστα, την ώρα της συνέντευξής του συνέπεσε να βρισκόμαστε στο κτίριο αναχωρήσεων του «Ε. Βενιζέλος» για κάποια επαγγελματική μας συνάντηση, οπότε φεύγοντας διήλθαμε από το διάδρομο όπου βρίσκονται τα γραφεία ένιων διευθυντικών στελεχών της Ολυμπιακής.

Το ακροβλέφαρο σ’ ένα από αυτά έπεσε στη γνωστή ολοζώντανη φωτογραφία του Αλέξανδρου Ωνάση, που κάποιοι εκεί τολμούν να πιστεύουν ότι … κοσμεί … την επικήδεια ακολουθία του Ελληνικού Αερομεταφορέα.

Αφουγκράστηκα … τη ψυχή του μεγάλου επιγόνου που μαζί με τον πρωτοπόρο πατέρα του οραματίσθηκαν στους πέντε κύκλους την άλωση της παγκόσμιας αεροπορικής αγοράς πριν τόσες δεκαετίες.

Χιλιάδων βολτ ηλεκτρικό ρεύμα μας διαπέρασε όταν στο τέλος του διαδρόμου του Β’ ορόφου, 4/5 μάλλον συνδικαλιστές της εταιρίας, αντάλλασσαν τις φαεινές τους ιδέες για τους τρόπους αντίδρασης, υποτίθεται των εργαζομένων που ποδηγετούν.

Εικόνα ζοφερή στο σύνολό της, που δικαιώνει μαζί με όλη τη σωρεία των άλλων παραμέτρων των αείποτε πολιτικών που … «κλαίουν γοερώς» επί του … πτώματος, την αλαζονεία του κυρίου Τζοακίμ … ότι «Δεν πρόκειται να βοηθήσουμε την Ο.Α.».

Οι νόμοι της αγοράς χωρίς συναίσθημα λειτουργούν, εις δόξαν εκείνων που αλληλοκατηγορούνται σκαιώς γιατί η «Aegean» έφερε την τροπαιούχο Ευρωπαϊκή Πρωταθλήτρια του μπάσκετ, θριαμβευτικά από το Βελιγράδι, χωρίς αυτοί … οι επαΐοντες νάχουν «πάρει χαμπάρι».

Καλός φίλος και γνωστός Δημοσιογράφος μου είπε γι΄ αυτό «Μα φυσικά έκαναν … «τρίπλα» σ΄ έναν ακίνητο».

Αφαιρετική και καταλυτική διαπίστωση του χάους! Που δεν αφαιρεί όμως ούτε εκατοστό από το μέγεθος της εξαιρετικά σημαντικής δωρεάν διαφήμισης που έκαναν διευρωπαϊκά οι επιχειρηματίες της Aegean, ξοδεύοντας για δυο πτήσεις 13- 14.000 ευρώ.

Και βέβαια στο άρμα τώρα της Lufthansa θα πετούν παντού με οικονομία κλίμακος, ενώ με τον εξορθολογισμό του στόλου τους θα ολοκληρώσουν την αναπτυξιακή τους πορεία προς το σχηματισμό πλέον μιας πραγματικά βιώσιμης αεροπορικής εταιρίας, μακριά απ’ το μεγάλο πείραμα, των «100 δερμάτινων θέσεων».

Δηλαδή, θα υλοποιήσουν … το «όραμα» που έπρεπε να έχει από μακρού δρομολογήσει η Ολυμπιακή.

Κι’ όποιος νομίζει ότι οι διαπιστώσεις αυτές απέχουν απ’ την αλήθεια, ας παρουσιάσει τα επιχειρήματά του, που να συνάδουν με την πραγματικότητα.

Από «νεολογισμούς» είμαστε «έμπλεοι».

Δεν αντέχουμε επομένως σε ψευδεπίγραφες αιτιάσεις.

Γι’ αυτό ας εγκύψουμε στο πρόβλημα με συστολή, μήπως περισώσουμε κάτι από την καταρρέουσα αγαπημένη των Πανελλήνων, απανταχού της Υφηλίου.
Οι προτάσεις για πάσης φύσεως εκκαθαρίσεις, ανεδαφικές συμμετοχές του προσωπικού, πλειοψηφία του Δημοσίου, μιας νέας μεγάλου μεγέθους και στόλου, εταιρίας δεν έχουν έδαφος και τύχη εφαρμογής.

Οι επικλήσεις των άρθρων 44κλπ. των νόμων 1892 και 2000, έχουν και αυτές ημερομηνία λήξεως.

Κι ετούτη την ώρα της κρίσεως τα ευχολόγια περισσεύουν.

Μόνο μία ΜΟΝΟΤΥΠΙΚΟΥ στόλου Regional εταιρία, μεσαίου μεγέθους αεροσκαφών και μεσαίου αριθμού σε στόλο, υπό σειρά προϋποθέσεων μπορεί να επιβιώσει στο σκηνικό που δημιουργείται.

Με το Δημόσιο σε ποσοστό μικρότερο του 33% για σωρεία νομικών και επιχειρηματικών λόγων.

Με στόλους και managers ιδιώτες επιλεγμένους προσεκτικά, που είμαστε βέβαιοι ότι υπάρχουν αλλά και είναι ενεργητικά βουλητικοί για το εγχείρημα.

Και φυσικά θα επανέλθουμε με περισσότερες λεπτομέρειες επί του δυνητικού ρεαλισμού του πρακτέου όπου και όποτε δει.

Ο χρόνος επέστη!!

Γιατί μπορεί η Ελληνική αξιόλογη άλλη εταιρία να υλοποιεί όλα τα δρομολόγια του εσωτερικού στο Ελληνο-Γερμανικό σχήμα, όμως ελάχιστα να διερωτάσθε σε ποια χώρα ζείτε….όταν αν δεν επαρκούν τα αεροσκάφη της,(και για ποια δρομολόγια άλλωστε?), ταξιδεύετε στο όχι … απώτερο μέλλον με πληρώματα που ομιλούν…..σπασμένα Ελληνικά.

Ίσως με τον τρόπο αυτό μάθετε … Γερμανικά.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024