Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΆρθραΟΛΥΜΠΙΑΚΗΟι προθεσμίες διάσωσης… σε κενά αέρος, ή ….. `ένα επίκαιρο χρονογράφημα…`

ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΟι προθεσμίες διάσωσης… σε κενά αέρος, ή ….. `ένα επίκαιρο χρονογράφημα…`

ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ
Οι προθεσμίες διάσωσης… σε κενά αέρος, ή ….. `ένα επίκαιρο χρονογράφημα…`
του Μανώλη Γκύζη

Βαυκαλίζεται η Κυβέρνηση ότι είναι βιώσιμες οι διαπραγματεύσεις που συνεχίζει να συντηρεί με υποψήφιο / ους αγοραστές της ….όποιας ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ απέμεινε. Και δια στόματος του Υφυπουργού της Εργασίας από την τηλεόραση, διατυμπανίζει ότι θα δούμε… την συνέχεια του έργου σε 7 – 10 ημέρες από τώρα.

Ταυτόχρονα….. ρίχνει μέσα……. `στη σούπα` και 2 – 3 Τράπεζες. Κι έρχονται και οι εκπρόσωποι των εργαζομένων που στην απελπισία τους ψελλίζουν ανάλογα σενάρια με λίγη `δόση` συμμετοχής τους στην εταιρική μορφή της μέλλουσας `ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ`.

Δηλαδή λίγο `απ΄ όλα`.

Φυσικά κερασάκι στην τούρτα, έρχεται ο σημερινός Πρόεδρος της εταιρίας και καταθέτει αγωγή αποζημιώσεως εναντίον όλων εκείνων που διαδίδουν, όπως ισχυρίζεται, ότι οι ναυλώσεις σύντομες ή λίγο μακρότερων διαστημάτων, σε αεροσκάφη `όπου γης`, που πραγματοποίησε η εταιρία, ήταν όπως λέγει ότι διαδίδουν οι εναγόμενοι της αγωγής του, ζημιογόνες για την ήδη ψυχορραγούσα εταιρία.

Είναι άραγε έτσι, ή όπως αποφαίνονται οι θεσμικοί εναγόμενοι;

Για όσους `παροικούμε…την Ιερουσαλήμ`, τα γεγονότα συνοψίζονται στο ότι σήμερα η εταιρία, που προέκυψε από τον γνωστό περσινό νομικό δοκυσισοφικό χωρισμό, καθημερινά λόγω έλλειψης αεροσκαφών ακυρώνει δεκάδες δρομολογίων, για να ναυλώνει ή να μισθώνει λιγότερα αεροσκάφη, στην προσπάθεια να κοπάσει ο θόρυβος, που έχει ξεκινήσει με σειρά καταγγελιών δια του τύπου και δια ζώσης.

Έτσι προ ημερών και κατ΄ επανάληψιν ακυρώθηκαν πτήσεις από το Λονδίνο (Heathrow), συμπτύχθηκαν επιβάτες σε επόμενες, πετάχτηκαν και πετάγονται χρήματα σε αποζημιώσεις και διανυκτερεύσεις, έγιναν επεισόδια επιβατών με το προσωπικό εδάφους της εταιρίας αφάτου κάλλους και εξελίξεων.

Από την Μόσχα ήρθε αεροσκάφος σε Ferry flight, κενό, ζημιογόνα, και η τεχνική βάση καταγγέλλει τις ναυλώσεις για τον τύπο τους και την αδυναμία που νομικά δημιουργούν για να `ναι κάτω από τον τεχνικό της έλεγχο, δηλαδή να ελέγχεται άλλοις λόγοις η ασφάλεια των επιχειρούντων αεροσκαφών.

Και οι διαπραγματεύσεις καλά κρατούν.

Όμως το ερώτημα είναι : Τι θα αγοράσουν ο / οι επενδυτής / τές; Οσημέραι απομένει κάτι που δεν απομειούται τραγικά και το οποίο αποφασιστικά, αφού συμφωνήσει σαν αγοραστής, θα το αναδιατάξει είτε επανδρώσει είτε αναδιοργανώσει;
Και η Ευρωπαϊκή Ένωση, που υποδεικνύει δια του ακαταπόνητου κ. Ζ. Μπαρό, λύσεις τύπου Sabena και Swissair που κατεκριμνήσθησαν στο σύντομο διάστημα της νέας ζωής τους με πάταγο στον Καιάδα, έρχεται να συμπληρώσει το παζλ.
Ποιος όμως άραγε απ΄ όλους αυτούς και όλα τα αλληλογρονθοκοπούμενα σενάρια αρθρώνει `λόγον αληθείας`;

Όλοι ή κανείς;

Μήπως όλοι λέγουν την `αλήθεια τους`, μέσα από τον παραμορφωτικό φακό της σκληρής και αδυσώπητης πραγματικότητας;

Χρόνος έδει δείξαι !!

Γιατί βέβαια όταν επισκοπούμε το συνολικό πρόβλημα από ελλειμματική οπτική γωνία, ελάχιστα μπορούμε να περιμένουμε ριζικές και τελεσφόρες λύσεις.
Και πού θα καταλήξει το ταλάνισμα αυτό που δυναμικά στοιχίζει τραγικά μεγάλα ποσά στο Ελληνικό Δημόσιο, δηλαδή όλους εμάς και μάλιστα στις παρούσες ιδιαζόντως δυσχερείς αντικειμενικά οικονομικές συγκυρίες;

Με σενάρια σαν τα προ οφθαλμών μας, `φως στο τούνελ` δύσκολα θα δούμε. Πτήσεις σε κενά αέρος.

Έτσι χωρίς πολιτικό ρεαλισμό και `κινήσεις` κοπής του `Γόρδιου δεσμού`, απλώς πελαγοδρομούμε, και ελπίζουμε πού;

Ίσως καταλήξουμε ελλείψει `φωτός στο τούνελ της αβεβαιότητας`, να μας αλλάξουν τα `φώτα` από τα γεωμετρικά διογκούμενα οικονομικά αδιέξοδα της δύσμοιρης εταιρίας.

Επιτέλους ας τολμήσουμε με παρρησία. Στοιχίζει όπως είναι επακόλουθο.

Όμως ο ασθενής εξήντλησε όλες του τις δυνάμεις / δυνατότητες.
Κι αν αποβιώσει, άντε να δεις θαύμα Αναστάσεως. Μάλλον απίθανο φαίνεται.
Κι ύστερα … `τα δάκρυα…δεν ταιριάζουν …στην Ηλέκτρα`!!.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024