Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΠρόσωπα στον ΤουρισμόXρήστος ΠαναγιωτόπουλοςΠρέπει να προσαρμοζόμαστε στις ανάγκες των ειδικών αγορών…

Xρήστος ΠαναγιωτόπουλοςΠρέπει να προσαρμοζόμαστε στις ανάγκες των ειδικών αγορών…

Ηλικία: 29 Τόπος γέννησης: Αθήνα Οικογενειακή κατάσταση: ¶γαμος Χόμπι: Ταξίδια, Γυμναστική, Κολύμβηση, Μουσική, Τραγούδι Ζώδιο: Ταύρος (με ωροσκόπο τοξότη) Που Σπούδασε: * Rochester Institute Of Technology (R.I.T), Rochester, Ny. * […]

Ηλικία: 29

Τόπος γέννησης: Αθήνα

Οικογενειακή κατάσταση: ¶γαμος

Χόμπι: Ταξίδια, Γυμναστική, Κολύμβηση, Μουσική, Τραγούδι

Ζώδιο: Ταύρος (με ωροσκόπο τοξότη)

Που Σπούδασε:

* Rochester Institute Of Technology (R.I.T), Rochester, Ny.
* Bachelor of Science in Travel Management.

Που Δούλεψε:

* 1989-1993: Rochester Student Activities & Recreation Dept.
* 1991: Gemadi G.M.B.H (GERMANY), Incentive Planning & Programming
* 1993-NOW: La Greca Travel Service

Που Δουλεύει Τώρα:

La Greca Travel Service, Managing Director

Πόσες ώρες την ημέρα εργάζεται;

9-10

Που είναι μέλος:

* ASTA
* HATTA

Τι πιστεύει:

Ποιοι άλλοι τουριστικοί κλάδοι του φαίνονται ενδιαφέροντες;

Η μεγάλη μου αγάπη είναι αποκλειστικά και μόνο το Travel Management.

Ποια άλλη εταιρία εκτός από την δική του ή αυτή που εργάζεται θαυμάζει περισσότερο και γιατί;

Με είχε εντυπωσιάσει πολύ ο τρόπος που το Rosenbluth Travel, ένα μικρό γραφειάκι της Philadelphia, έγινε ένας από τους μεγαλύτερους τουριστικούς οργανισμούς των Η.Π.Α. Και ο τρόπος που άρχισε ήταν να παρουσιάζει τα προγράμματα του σε video σε μια μικρή αίθουσα ενός ξενοδοχείου της πόλης και να χρεώνει $1 για είσοδο μαζί με μια πορτοκαλάδα…

Ποια προσωπικότητα εν ζωή θαυμάζει και γιατί;

Θαυμάζω πολύ την δυναμικότητα και την ενέργεια της μητέρας μου (αν δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει…) αλλά και τους συνανθρώπους μας που τους αρέσει να προσφέρουν χωρίς να απαιτούν ανταπόδοση.

Οικογένεια ή καριέρα και γιατί;

Αρχικά πρέπει να υπάρξει η καριέρα ώστε να μπορέσει να υπάρξει και μια σωστή οικογένεια. Αφού η οικογένεια ολοκληρωθεί, τότε η καριέρα θα ξαναπάρει την θέση της…

Αγαπημένος προορισμός διακοπών, για Ελλάδα και εξωτερικό;

Ποιος είπε πως ο κόσμος είναι μικρός…

Στιγμές στην καριέρα του:

Ποια ήταν η πιο αστεία στιγμή στην καριέρα του;

Είναι καθημερινά τόσα και τόσα που συμβαίνουν, που είναι αδύνατον να ξεχωρίσω. Είναι αδύνατον να υπάρξει καθημερινότητα…

Ποια ήταν η πιο δύσκολη στιγμή στην καριέρα του;

Όταν επέστρεψα από την Αμερική το 1993 και έπρεπε να “προσγειωθώ” στην Ελληνική πραγματικότητα… Δυστυχώς αρκετά πράγματα που έμαθα στην Αμερική έπρεπε να τα απορρίψω, αλλά είμαι έτοιμος να τα χρησιμοποιήσω όταν έρθει ο καιρός…
Επίκαιρες Ερωτήσεις:

Ποιο πιστεύει ότι είναι το μέλλον του τουρισμού για την Ελλάδα την ερχόμενη 10ετία;

Είναι πολύ μεγάλο, αλλά εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από μας. Αυτό θα γίνει αν πάψουμε να “βλέπουμε το δέντρο και να χάνουμε το δάσος…” και όταν τα εθνικά ζητήματα τα βλέπουμε όλοι μας από μια και μόνο σκοπιά που θα οδηγήσει στο καλό του τόπου.

Ποιό θεωρεί ως φλέγον θέμα του τουρισμού αυτή την εποχή;

Επιτέλους αναβάθμιση υπηρεσιών, service και ποιότητα εν όψη του 2004, και όχι μόνο.

Ποιες είναι οι προοπτικές ανάπτυξης εισερχόμενου τουρισμού προς την Ελλάδα από ειδικές αγορές, όπως για παράδειγμα η Ιαπωνία; Πως προωθείται τουριστικά η χώρα μας σε αυτές τις αγορές; Τι προτείνετε;

Δυστυχώς τα κονδύλια είναι πολύ μικρά, και η Ελλάδα παραμένει ακόμα μια αρκετά άγνωστη χώρα για τους Ιάπωνες. Ο Ε.Ο.Τ στο Τόκιο, και η κα Έμμυ Δέδε-Nagata, κάνουν από την πλευρά τους ό,τι μπορούν. Εμπόδιο επίσης παραμένει η μη ύπαρξη απ’ ευθείας πτήσης από/προς Ιαπωνία.

Ποια εξειδικευμένα προβλήματα αντιμετωπίζουν οι τουρίστες από πολύ μακρινούς προορισμούς και από διαφορετικούς πολιτισμούς (κουλτούρα) στη χώρα μας;

Σε γενικές γραμμές η Ελλάδα για τους μακρινούς πολιτισμούς δεν προκαλεί μεγάλα προβλήματα ούτε “culture shock”. Ο λόγος είναι πως το αρχιτεκτονικό στυλ καθώς και το κλίμα της Ελλάδας, σε σχέση με τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες, είναι πολύ πιο όμοιο με χώρες όπως η Ιαπωνία και η Κίνα.
Όμως οι τουρίστες από αυτές τις χώρες επιθυμούν να έχουν εδώ την ίδια αντιμετώπιση που θα είχαν και στην χώρα τους, αφού δεν τους αρέσει να προσαρμόζονται ανάλογα. Εδώ υπάρχουν κάποια προβλήματα, αφού πολλά ξενοδοχεία που δέχονται τέτοιες αγορές δεν έχουν πλήρως προσαρμοστεί στις ανάγκες τους. ¶λλο πρόβλημα είναι ο μικρός αριθμός ξεναγών και συνοδών που γνωρίζουν την γλώσσα και την νοοτροπία τους.

Αντίστροφη Ερώτηση: “Τι θα θέλατε να ρωτήσετε το TravelDailyNews;”

Πιστεύετε πως είστε αντικειμενικοί στην προβολή των θεμάτων σας. Αν ναι, πως το καταφέρνετε;

TDN: Θέλουμε και προσπαθούμε να είμαστε αντικειμενικοί στο μέτρο του ανθρωπίνως δυνατού. Προσπαθούμε να παραθέτουμε τα γεγονότα αποφεύγοντας τον πειρασμό του σχολιασμού. Κάποιες φορές, στον βωμό της ταχύτητας μπορεί να μην ‘πιάνουμε’ ένα θέμα όπως θα θέλαμε και θα έπρεπε, όμως η καθημερινή μας επικοινωνία δίνει τη δυνατότητα ανάπτυξης ενός θέματος από πολλές πλευρές σε διαφορετικές ημέρες ανάλογα με την ταχύτητα ανταπόκρισης της αγοράς.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024