Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΆρθραΟΛΥΜΠΙΑΚΗΝομοθετικό πλαίσιο …. ανώμαλης μετάλλαξης

ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΝομοθετικό πλαίσιο …. ανώμαλης μετάλλαξης

ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ
Νομοθετικό πλαίσιο …. ανώμαλης μετάλλαξης

Η ρύθμιση που επιχειρεί η Κυβέρνηση για την νέα ιδιωτική Ολυμπιακή με φωτογραφική τροπολογία στον αναθεωρημένο Νόμο 2331/1995 για το “ξέπλυμα βρώμικου χρήματος” που ψήφισε στη Βουλή την περασμένη μόλις εβδομάδα, είναι και θα αποδειχθεί οσημέραι αδόκιμη, και ανέφικτο να υλοποιηθεί.

Η αιτιολογική έκθεση για την σχετική διάταξη αναμηρυκάζει αλυσιτελώς το ίδιο “τροπάριο” που ακούμε χρόνια τώρα.

Προσπάθειες, προσπάθειες, Σύμβουλοι και πάλι Σύμβουλοι με τεράστιες αμοιβές, υποψήφιοι αγοραστές είτε χωρίς αληθινή πρόθεση, είτε χωρίς την απαιτούμενη τεχνογνωσία, όλα στο … κενό.

Ακατάσχετος βερμπαλισμός, και εξαιρετικά φτωχές έως ανύπαρκτες δυνατότητες.

Το κυρίως φυσικά κείμενο για τη σύσταση της νέας, σύμφωνα με τις επιταγές (θεωρητικά) της Ευρωπαϊκής Ένωσης, Αεροπορικής Εταιρίας, στο άρθρο 13 του Νόμου, “πρωτοτυπεί” κραυγαλέα σε απίθανες και απύθμενες γενικότητες.

Ο σκοπός στο εδάφιο 2 του 13 ευρυγώνιος περισσότερο από 360 μοίρες!!

Οι πιθανοί συμμέτοχοι στο μετοχικό κεφάλαιο, ένας απεριορίστου ποικιλίας “αχταρμάς”, που μόλις υποπέσει στο γνωστικό πεδίο παντός εχέφρονος επαγγελματία περί την αεροπορική μεταφορά, δημιουργεί “κλίμα φυγής” του. Γιατί όλοι οι “εκ καθέδρας” άσχετοι μπορούν να γίνουν μέτοχοι. Με πρώτο και καλύτερο τον βασικό υπεύθυνο για το τωρινό κατάντημα. Το Δημόσιο!

Και όμοια όλοι εκείνοι που απαξίωσαν την δύσμοιρη εταιρία τόσες δεκαετίες “αρμόδιοι” Υπουργοί και Υπουργεία, έχουν “λόγο” και πάλιν. Τα εδάφια 4 έως 7 του παραπάνω άρθρου μαρτυρούν εύγλωττα την “αλήθεια” περί τούτου.

Έτσι είναι φαεινότερον αστέρος, ότι ουσιαστικοί μέτοχοι, γνώστες, με προοπτική πραγματικού επιχειρηματικού μέλλοντος για μία βιώσιμη νέα εταιρία μικρότερη ή μεγαλύτερη, είναι σχεδόν απίθανο να εμφανισθούν.

Η ιδιωτική πρωτοβουλία που μέσα στο δυσχερές παγκόσμια σημερινό “τοπίο” των αερομεταφορών, δίνει αγώνα εξισορροπήσεως και ανατροπής των δυσμενών συγκυριών / παραμέτρων, δεν τείνει “ευήκοον ους” στο πλαίσιο που εξυφαίνεται.

Τι μέλλει γενέσθαι; Σενάρια υπάρχουν πολλά. Τα έχουμε κατ` επανάληψιν διεξέλθει.

Όμως ανάγκη άμεση είναι να σταματήσει η ανώμαλη μετάλλαξη.

Πολύ πιθανό όμως πλέον, παρά την “αποστολή ΔΟΥΚΑ”, που έχει ελάχιστες πιθανότητες επιτυχίας, φαίνεται εκείνο που οι Κυβερνητικοί Κήνσορες απεύχονται, αλλά και ο ίδιος ο επιχειρηματίας έγραψε πρόσφατα ότι δεν επιθυμεί.

Να γίνει ευθεία προσέγγιση προς την Aegean Airlines και τους μετ` αυτής συμπράττοντες για μία ενοποιημένη μορφή “carte blanc” υπέρ της ιδιωτικής εταιρίας.

Να υπαγορεύσει τους όρους του, μήπως περισωθεί κάτι. Για να έχει όλη η Ελλάδα Αερομεταφορέα, σε όλα τα αεροδρόμια ανεξαίρετα.

Με όσα απορρέουν από μία παρόμοια εξέλιξη και με την Επιτροπή Ανταγωνισμού να έχει κατανοήσει την ιστορική συγκυρία.

Πάντως πολύ Ελληνικό θα ήταν ένα κοινό Brand name όπως το: “Blue Aegean Airlines” ή “Aegean Blue (Airlines)”.

Για να γίνει επιτέλους ουσιώδης προσπάθεια, οι Έλληνες να σταματήσουν να πληρώνουν το “χαράτσι” των ιλιγγιωδών ζημιών της πάλαι ποτέ Ολυμπιακής.

Για να δουλέψουν όλοι, “στοιχημένοι” στην ιδιωτική πρωτοβουλία, που δεν “θωπεύει” αλλά απαιτεί επιχειρηματικό αποτέλεσμα χωρίς…..πολιτικά κριτήρια.

Τα σενάρια επιστημονικής φαντασίας είναι αδήριτη ανάγκη να έχουν ημερομηνία λήξεως.

Στον Ελληνικό Λαό δεν περισσεύουν άλλα “δύο-τρία” τρίς δρχ. για νέα “ανεδαφικά πειράματα”.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024