Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΠρόσωπα στον ΤουρισμόΓιώργος Ζουζούκης Η Αθήνα χάνει από την κακή της φήμη για υποβαθμισμένες υπηρεσίες…

Γιώργος Ζουζούκης Η Αθήνα χάνει από την κακή της φήμη για υποβαθμισμένες υπηρεσίες…

Ηλικία: 45 Τόπος γέννησης: Βόλος Οικογενειακή κατάσταση: Έγγαμος Χόμπι: Αθλητισμός, Ταξίδια, Μουσική Ζώδιο: Ιχθείς Που Σπούδασε: Βρυξέλλες, Ανωτέρα Σχολή Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων Anderlecht (C.E.R.I.A.) Που Δούλεψε: Τα τελευταία 20 χρόνια: […]

Ηλικία: 45

Τόπος γέννησης: Βόλος

Οικογενειακή κατάσταση: Έγγαμος

Χόμπι: Αθλητισμός, Ταξίδια, Μουσική

Ζώδιο: Ιχθείς

Που Σπούδασε:

Βρυξέλλες, Ανωτέρα Σχολή Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων Anderlecht (C.E.R.I.A.)

Που Δούλεψε:

Τα τελευταία 20 χρόνια:
– AIROTEL: Υπεύθυνος εισερχόμενου τουρισμού
– D.H.L: Προϊστάμενος Τμήματος Πωλήσεων – Δ/ντής Πωλήσεων
– ΝΟVOTEL: Διευθυντής Πωλήσεων & Μarketing

Που Δουλεύει Τώρα:

GRECOTEL: Δ/ντής Πωλήσεών & Marketing Aστικών Ξενοδοχείων

Πόσες ώρες την ημέρα εργάζεται;

Πιστεύω ότι οι ώρες εργασίας δεν είναι ποτέ μετρήσιμες.

Τι πιστεύει:

Ποιοι άλλοι τουριστικοί κλάδοι του φαίνονται ενδιαφέροντες;

Συνεδριακός / Θεματικός Τουρισμός, Κρουαζιέρες.

Ποια άλλη εταιρία εκτός από την δική του ή αυτή που εργάζεται θαυμάζει περισσότερο και γιατί;

Θαυμάζω πολλές εταιρίες για την σωστή οργάνωση και τα ικανά στελέχη που διαθέτουν, ξεχωρίζουν όμως εκείνες στις οποίες οι ανθρώπινες σχέσεις έχουν εξέχοντα ρόλο.

Ποια προσωπικότητα εν ζωή θαυμάζει και γιατί;

Θαυμάζω γενικά όλους εκείνους τους ανώνυμους οι οποιοι χωρίς κανένα προσωπικό όφελος και αφιερώνοντας μεγάλο μέρος από την προσωπική τους ζωή, μετέχουν έμπρακτα σε ανθρώπινες αποστολές, π.χ. Οι Γιατροί Χωρίς Σύνορα.

Οικογένεια ή καριέρα και γιατί;

Και τα δύο με μέτρο για να είναι η ζωή μας ευτυχισμένη.

Αγαπημένος προορισμός διακοπών, για Ελλάδα και εξωτερικό;

Κυκλάδες και Λατινική Αμερική.

Στιγμές στην καριέρα του:

Ποια ήταν η πιο αστεία στιγμή στην καριέρα του;

Όταν συνειδητοποίησα τα επιχειρήματα που χρησιμοποίησα για να αντιμετωπίσω, πρώτη φορά στην καριέρα μου, πελάτη με παράπονα.

Ποια ήταν η πιο δύσκολη στιγμή στην καριέρα του;

Η πρώτη αντιμετώπιση πελάτη με παράπονα.

Επίκαιρες Ερωτήσεις:

Ποιο πιστεύει ότι είναι το μέλλον του τουρισμού για την Ελλάδα την ερχόμενη 10ετία;

Θα το χαρακτήριζα σχετικά αισιόδοξο εάν επαληθευθεί από την πολιτεία έστω και ένα μικρό κομμάτι των υποσχέσεων που αφορούν την ανάπτυξή του. Η ανάπτυξη βεβαίως του τουρισμού προϋποθέτει και την εξάλειψη από προσώπου γης καιροσκόπων και μη επαγγελματιών, οι οποίοι αμαυρώνουν την εικόνα του τουρισμού μας στο εξωτερικό.

Ποιό θεωρεί ως φλέγον θέμα του τουρισμού αυτή την εποχή;

Αναμφισβήτητα οι Ολυμπιακοί Αγώνες του 2004 στην Αθήνα, ο τρόπος εκμετάλλευσης του γεγονότος για μεγαλύτερη προβολή της Ελλάδας, καθώς και η δημιουργία προϋποθέσεων για προσέλκυση νέων τύπων τουρισμού από τον κατεστημένο.

Η Αθήνα δεν εμφανίζεται, τουλάχιστον συχνά, στις μπροσούρες των ξένων Tour Operator ως πόλη για ολιγοήμερες διακοπές (City-break). Που οφείλεται αυτό το γεγονός και πως μπορεί να αντιμετωπιστεί;

Παρ΄όλο που η Αθήνα είναι ένας πολύ ενδιαφέρον προορισμός από ιστορικής πλευράς αλλά και πολιτιστικών γεγονότων, χάνει σε σχέση με άλλες μεγαλουπόλεις της Ευρώπης από την κακή της φήμη για τις υποβαθμισμένες υπηρεσίες που προσφέρει.
Η βελτίωση των υπηρεσιών με μία έντονη προβολή της Αθήνας στο εξωτερικό θα αποφέρουν και αποτελέσματα.

Ποια είναι η εικόνα που επικρατεί εξωτερικό για την τουριστική Αθήνα, και την ξενοδοχειακή της υποδομή;

Οι κακές εντυπώσεις διαδίδονται πολύ πιο γρήγορα από τις καλές και δυστυχώς η Αθήνα μέχρι σήμερα με τις υπηρεσίες τις οποίες προσφέρει δεν αφήνει τις καλύτερες στους επισκέπτες της. Σε ότι αφορά την ξενοδοχειακή της υποδομή, με κριτήριο τα σχόλια ξένων Tour Operators, η εικόνα είναι σαφώς βελτιωμένη.

Αντίστροφη Ερώτηση: “Τι θα ήθελε να ρωτήσει το TravelDailyNews;”

Τι άλλα νέα;

TDN: Καλώς ή κακώς, μετά τη δουλειά… το χάος!

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024