Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Γιώργος Δημοκρίτου
Στο τουρισμό..."Ότι σπείρουμε θα θερίσουμε"

11 Δεκέμβριος 2000, 00:00

Ηλικία: 57

Τόπος γέννησης: Αλεξάνδρια – Αίγυπτος

Οικογενειακή κατάσταση: Έγγαμος

Χόμπι: Διάβασμα βιβλίων ιστορικού περιεχομένου και ψάρεμα

Ζώδιο: Ταύρος

Που Σπούδασε:

Λονδίνο

Που Δούλεψε:

Για ένα σύντομο χρονικό διάστημα στην αεροπορική εταιρία British Airways, 22 χρόνια σε μεγάλο Αγγλικό Γραφείο Tour Operator, 10 χρόνια στο ξενοδοχείο Athenaeum Inter-Continental

Που Δουλεύει Τώρα:

Από το 1998 στην Ελληνική αλυσίδα ξενοδοχείων Grecotel και η θέση μου τώρα είναι Γενικός Διευθυντής Marketing και Πωλήσεων Αστικών Ξενοδοχείων 5*

Πόσες ώρες την ημέρα εργάζεται;

10 – 12

Που είναι μέλος:

Ελληνοκαναδικό Σύνδεσμο

Τι πιστεύει:

Ποιοι άλλοι τουριστικοί κλάδοι του φαίνονται ενδιαφέροντες;

Τοur Operators και Aεροπορικές Εταιρίες.
 

Ποια άλλη εταιρία εκτός από την δική του ή αυτή που εργάζεται θαυμάζει περισσότερο και γιατί;

Την Intracom διότι παρά την κακή κριτική που της ασκείται από τα ΜΜΕ, προχωρεί απτόητη με ένα πολύ καλά μελετημένο Business Plan και επεκτείνεται διαρκώς στο εσωτερικό και προπάντων στο εξωτερικό.
 

Ποια προσωπικότητα εν ζωή θαυμάζει και γιατί;

Τον κύριο Κωνσταντίνο Στεφανόπουλο διότι γνωρίζει και χρησιμοποιεί τέλεια την Ελληνική γλώσσα, κάτι που ζηλεύω, εκπροσωπεί έξοχα την Ελλάδα και τηρεί διπλωματικότατα τις ισορρoπιες μεταξύ των κομμάτων.
 

Οικογένεια ή καριέρα και γιατί;

Μετά από 35 χρόνια γάμου, 3 παιδιά και 2 εγγόνια και με το επαγγελματικό επίπεδο που βρίσκομαι τώρα, έχω κρατήσει τις ισορροπίες διότι ποτέ δεν μετέφερα τα προβλήματα της δουλειάς στο σπίτι και αντίστροφα.
 

Αγαπημένος προορισμός διακοπών, για Ελλάδα και εξωτερικό;

Στην Ελλάδα η Κρήτη και στο εξωτερικό οι Κάννες - Νίκαια.

Στιγμές στην καριέρα του:

Ποια ήταν η πιο αστεία στιγμή στην καριέρα του;

Σε ένα ταξίδι μου στο Παρίσι όπου συνόδευα ένα γκρουπ Αμερικάνων, μία Αμερικανίδα έπρεπε να αγοράσει κάποιο φάρμακο. Ο φαρμακοποιός που δεν γνώριζε Αγγλικά της έδωσε το ίδιο φάρμακο άλλα σε υπόθετα. Η Αμερικανίδα δεν γνώριζε Γαλλικά και φυσικά δεν διάβασε το κουτί. Έτσι έφαγε το υπόθετο.
 

Ποια ήταν η πιο δύσκολη στιγμή στην καριέρα του;

Όταν αποφάσισα να φύγω από την Αγγλία και να έρθω στην Ελλάδα σε ηλικία 45 ετών και χωρίς να έχω εξασφαλίσει εργασία. Ευτυχώς μέσα σε 3 μήνες είχα προσφορά από τo Inter-Continental.

Επίκαιρες Ερωτήσεις:

Ποιο πιστεύει ότι είναι το μέλλον του τουρισμού για την Ελλάδα την ερχόμενη 10ετία;

Η καλύτερη έκφραση για να διατυπώσω την απάντησή μου σε αυτήν την ερώτηση είναι “Ότι σπείρουμε θα θερίσουμε”.
 

Ποιό θεωρεί ως φλέγον θέμα του τουρισμού αυτή την εποχή;

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες και η δυνατότητά μας να ανταπεξέλθουμε στις απαιτήσεις τους.
 

Πρόσφατα, το υπουργείο Ανάπτυξης έδωσε το “πράσινο φως” για την δημιουργία νέων ξενοδοχείων πολυτελείας και Α’ κατ. στην Αθήνα. Θεωρείτε ότι υπάρχει πραγματικά ανάγκη για δημιουργία τέτοιων κλινών και ότι μπορεί η γενικότερη υποδομή της Αθήνας να τα στηρίξει;

Αυτή τη στιγμή η γενικότερη υποδομή της Αθήνας είναι ανύπαρκτη για να ανταπεξέλθει στην ανεξέλεκτη αύξηση κλινών. Εάν δημιουργηθεί ένα μεγάλο συνεδριακό κέντρο εξοπλισμένο με τις τελευταίες διεθνείς προδιαγραφές, τότε η απάντηση θα είναι σαφώς ΝΑΙ. Επίσης, θα πρέπει να υλοποιηθεί η πολιτική διανομής αστεριών στα ξενοδοχεία καινούργια και παλαιά γιατί επικρατεί το χάος.

Η πελατεία των ξενοδοχείων πολυτελείας πως χρησιμοποιεί το Internet; απλώς για ενημέρωση ή και για πραγματοποίηση κρατήσεων; Πως το Internet μπορεί να συμβάλει στην προσέλκυση συνεδρίων σε ξενοδοχεία πολυτελείας;

Προς το παρόν η πελατεία των ξενοδοχείων πολυτελείας χρησιμοποιεί το Internet κυρίως για ενημέρωση.
Η ύπαρξη μίας πολύ καλής ιστοσελίδας στο Ιnternet και επιπλέον η σύνδεση (linked) του ξενοδοχείου με εταιρίες που διοργανώνουν διεθνή συνέδρια, βοηθάνε στην προσέλκυση συνεδρίων.

Αντίστροφη Ερώτηση: “Τι θα ήθελε να ρωτήσει το TravelDailyNews;”

Ποιά είναι τα μελλοντικά σας σχέδια;

TDN: Θα σας απαντήσω με ένα κομμάτι από το “mission statement” της Travel Media Applications: “Η δημιουργία εξειδικευμένων εφαρμογών στο internet για τα ταξίδια και τον τουρισμό”. Είναι σίγουρο ότι ο χώρος του τουρισμού είναι τόσο ευρύς που είναι πραγματικά ανεξάντλητες οι δυνατότητες και οι ευκαιρίες για υλοποίηση του στόχου μας.

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top