Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήΞενοδοχείαΓια την εκρηκτική ανάπτυξη επώνυμων ξενοδοχείων στη Μέση Ανατολή θα μιλήσει ο Sven P. Gade στο Athens Hotel Branding Seminar

Για την εκρηκτική ανάπτυξη επώνυμων ξενοδοχείων στη Μέση Ανατολή θα μιλήσει ο Sven P. Gade στο Athens Hotel Branding Seminar

Πολλά θα μπορούσαν να διδαχθούν οι Έλληνες ξενοδόχοι από τους συναδέλφους στη Μέση Ανατολή, πιστεύει ο κ. Sven P. Gade, ο οποίος έχει συνεργαστεί με μεγάλο αριθμό Αράβων επενδυτών κατά την κατασκευή και ένταξη των ξενοδοχείων τους στις μεγάλες πολυεθνικές αλυσίδες…

Πολλά θα μπορούσαν να διδαχθούν οι Έλληνες ξενοδόχοι από τους συναδέλφους στη Μέση Ανατολή, πιστεύει ο κ. Sven P. Gade,<...>ο οποίος έχει συνεργαστεί με μεγάλο αριθμό Αράβων επενδυτών κατά την κατασκευή και ένταξη των ξενοδοχείων τους στις μεγάλες πολυεθνικές αλυσίδες. Ο κ. Gade θα είναι μεταξύ των εξεχόντων εισηγητών του σεμιναρίου αφιερωμένου στο `branding` των ξενοδοχείων υπό τον τίτλο `Athens Hotel Branding Seminar`. Σκοπός του σεμιναρίου που διοργανώνει το TravelDailyNews είναι να αποκτήσουν οι μετέχοντες ξενοδόχοι την κατάλληλη τεχνογνωσία, ώστε να διαπραγματευτούν μια συμφέρουσα συμφωνία ένταξης σε ξενοδοχειακή αλυσίδα ή κοινοπραξία, καθώς και να μεγιστοποιήσουν τα οφέλη που τους παρέχουν οι γνωστές εμπορικές επωνυμίες – τα `brands` – του κλάδου. Η τριήμερη εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στις 22, 23 και 24 Σεπτεμβρίου στο Capsis Cultural Exhibition and Conference Centre, Μαρούσι στην Αθήνα.

Ο κ. Sven Gade είναι Διευθυντής Τουριστικής Ανάπτυξης της Middle East Strategy Advisors (MESA), της κορυφαίας εταιρίας συμβούλων στη Μέση Ανατολή, και εργάστηκε για την ανάπτυξη μερικών εκ των μεγαλύτερων ξενοδοχειακών συγκροτημάτων της περιοχής. Τη διαχείριση αυτών των μονάδων ανέλαβαν κορυφαίες αλυσίδες όπως λ.χ. οι Ritz-Carlton, InterContinental, Sheraton, Hyatt, Four Seasons και Dolce International. Στη 15ετή σταδιοδρομία του ο κ. Gade εργάστηκε ως τουριστικός σύμβουλος της Deloitte & Touche και της Ernst & Young για λογαριασμό πελατών, όπως η βασιλική οικογένεια της Σαουδικής Αραβίας, η Ευρωπαϊκή Ένωση, το Συμβούλιο Τουρισμού του Νοτίου Ειρηνικού, η κυβέρνηση του Ομάν, ο ιδιοκτήτης του ιστορικού Ritz στο Παρίσι μεγιστάνας Al Fayed, καθώς επίσης επενδυτές στο Κουβέιτ, την Αίγυπτο και τη Τζέντα της Σαουδικής Αραβίας.

Από μια πρόσφατη έρευνα της MESA σε 640 ξενοδοχεία της Μέσης Ανατολής προέκυψε ότι το 50% φέρει ένα από τα γνωστά ξενοδοχειακά `brands`, όταν η αναλογία ανάμεσα σε `επώνυμα` και `ανώνυμα` ξενοδοχεία ανέρχεται στο 70:30 για τις Η.Π.Α. και μόλις στο 35:65 για την Ευρώπη. Το μεγάλο ενδιαφέρον των ιδιοκτητών να εντάξουν τα ξενοδοχεία τους στις μεγάλες αλυσίδες δημιουργεί έντονο συναγωνισμό, αφού τα γνωστά `brands` δεν επαρκούν για να καλύψουν τη ζήτηση από πλευράς ιδιοκτητών. Αυτή η κατάσταση ενίσχυσε τη θέση των αλυσίδων σε αντίθεση με ό,τι ισχύει στην Ευρώπη, όπου οι ιδιοκτήτες διατηρούν αυξημένη διαπραγματευτική δύναμη έναντι των αλυσίδων. Υπό αυτές τις συνθήκες πρέπει να αναπτυχθεί από κάθε ιδιοκτήτη η κατάλληλη στρατηγική για την προσέγγιση μιας γνωστής αλυσίδας και την επιτυχή ένταξη της μονάδας του σε ένα πολυεθνικό ξενοδοχειακό δίκτυο.

Αυτές και άλλες πτυχές του `branding` θα αναλυθούν από τους εισηγητές του σεμιναρίου, συμβούλους και στελέχη της διεθνούς ξενοδοχειακής βιομηχανίας που διαθέτουν εμπειρία δεκαετιών στην ανάπτυξη ξενοδοχειακών `brands` και τη διαχείριση `επώνυμων` ξενοδοχείων, όπως ο Berno Feuring της Hotelconsulting Feuring και ο Marco Peter Nijhof, ο οποίος εργάστηκε για λογαριασμό μερικών εκ των μεγαλυτέρων ξενοδοχειακών αλυσίδων σε τέσσερις ηπείρους. Επιστημονικός διευθυντής του σεμιναρίου είναι ο Δρ. Δημήτρης Kούτουλας, ειδικός σύμβουλος σε θέματα Τουριστικού Μάρκετινγκ και διδάσκων του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου.

Το σεμινάριο απευθύνεται κατά κύριο λόγο:


  • σε ιδιοκτήτες ξενοδοχείων,
  • σε επενδυτές που δραστηριοποιούνται ή ενδιαφέρονται να δραστηριοποιηθούν στον ξενοδοχειακό κλάδο, και
  • σε διευθυντικά στελέχη ξενοδοχείων

Το σεμινάριο θα καλύψει θέματα όπως:


  • Πώς θα διαπραγματευτώ με μια πολυεθνική ξενοδοχειακή αλυσίδα τους όρους για τη συμμετοχή του ξενοδοχείου μου;

  • Πώς θα μεγιστοποιήσω τα οφέλη από τη συμμετοχή της μονάδας μου σε διεθνή ξενοδοχειακή κοινοπραξία;

  • Με ποιον τρόπο θα αναπτύξω τη δική μου εμπορική επωνυμία;

Περισσότερες πληροφορίες για το Σεμινάριο παρατίθενται στην ιστοσελίδα: http://www.traveldailynews.gr/makeof.asp?central_id=758&permanent_id=45. Για εγγραφές επικοινωνήστε με τον κ. Wim Bleyenbergh (wim@traveldailynews.com).
Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024