Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήΗ αύξηση του luxury οδηγεί τη Marriott να δημιουργήσει ειδικό τμήμα για τα εμπορικά της σήματα
Ξενοδοχία

Η αύξηση του luxury οδηγεί τη Marriott να δημιουργήσει ειδικό τμήμα για τα εμπορικά της σήματα

Η Marriott International έχει δημιουργήσει ένα τμήμα για τις πολυτελείς μάρκες της και σχεδιάζει να επεκτείνει τον αριθμό των ξενοδοχείων αυτού του τύπου κατά 7% το επόμενο έτος.

Από τη διεθνή έκθεση International Luxury Travel Market (ILTM) στις Κάννες, η Marriott International Inc. ανακοίνωσε ότι συνεχίζει να αυξάνει την ηγετική της θέση στον τουρισμό πολυτελείας διπλασιάζοντας το χαρτοφυλάκιο των πολυτελών ξενοδοχείων της μέσω και της πρόσφατης συγχώνευσής της με την Starwood Hotels & Resorts. Παρέχοντας σε όλους τους ταξιδιώτες παγκοσμίως μια ευρεία επιλογή διαφοροποιημένης, high-end εμπειρίας σε 61 χώρες, ο όμιλος Marriott International Luxury Brands περιλαμβάνει τώρα τα εμπορικά σήματα St. Regis, The Luxury Collection και W Hotels, που προστίθενται στα ήδη γνωστά Ritz-Carlton, Ritz-Carlton Reserve, Bulgari Hotels & Resorts, Edition και JW Marriott. Με το βλέμμα στο μέλλον, η Marriott International έχει προγραμματίσει να λειτουργήσει σχεδόν 30 ξενοδοχεία πολυτελείας μέσα στο 2017, φτάνοντας συνολικά τα 180 πολυτελή ξενοδοχεία στο χαρτοφυλάκιο της, σε 20 νέες χώρες, από την Ισλανδία και το Νεπάλ μέχρι την Κούβα.

Η Marriott επικεντρώνεται στη συντονισμένη της ανάπτυξη στον τομέα των προϊόντων πολυτελείας, όπου, όπως αναφέρεται, οι ταξιδιωτικές δαπάνες έχουν αυξηθεί σχεδόν κατά 50% κατά τη διάρκεια των τελευταίων πέντε ετών.

Η Ritz-Carlton, με 92 ξενοδοχεία ανά τον κόσμο, θα εγκαινιάσει τέσσερις νέες μονάδες μέσα στο 2017, αναμέσα στις οποίες τα The Ritz-Carlton, Langkawi και The Ritz-Carlton, Astana. Η St. Regis, με 38 ξενοδοχεία σήμερα και 21 υπό κατασκευή, εγκαινίασε το εντυπωσιακό St. Regis Maldives Vommuli Resort τον περασμένο Νοέμβριο και προγραμματίζεται να λειτουργήσει άλλα πέντε ξενοδοχεία το 2017, σε προορισμούς όπως η Σαγκάη, το Changsha και το Κάιρο.

Η W Hotels λειτουργεί πλέον 50 ξενοδοχεία, με τελευταία τα W Punta de Mita και W Las Vegas. Το W Goa ανοίγει στις 12 Δεκεμβρίου, ενώ η αλυσίδα έχει ακόμη 33 ξενοδοχεία υπό κατασκευή. Το 2017 θα δεία κόμη το ανοιγμα έξι W Hotels, από το Τελ Αβίβ έως την Πόλη του Παναμά και τη Σαγκάη.

Η EDITION επεκτείνεται περαιτέρω στην Ασία και την Ευρώπη το 2017. Με ξενοδοχειακές μονάδες σε Λονδίνο, Νέα Υόρκη και Miami Beach, η EDITION μόλις εγκαινίασε το The Sanya EDITION στο Hainan Island στη Νότια Κίνα και αναμένονται νέες μονάδες σε Μπανγκόκ και Βαρκελώνη έως το τέλος του 2017.

Η Luxury Collection ξεπερνά τα 100 ξενοδοχεία, φτάνοντας αισίως τα 102 μέχρι σήμερα σε πάνω από 30 χώρες. Από πρώη ανάκτορα σε Βενετία και Βιέννη έως σύγχρονα οικοδομήματα όπως το σχεδιασμένο από τον Frank Gehry, Marques de Riscal στην περιοχή Rioja της Ισπανίας το εμπορικό σήμα συνεχίζει να αναπτύσσεται ραγδαία. Το 2017 θα λειτουργήσει το Hotel Inglaterra στην Αβάνα, ύστερα από πλήρη ανακαίνισή του. Η Luxury Collection θα έχει παρουσία σε εννέα προορσιούς τον επόμενο χρόνο, όπως στην Napa Valley (Καλιφόρνια), στη Σιγκαπούρη και στην Πόλη του Παναμά.

Η JW Marriott, με 79 ξενοδοχεία σε 27 χώρες, άνοιξε πρόσφατα το JW Marriott Venice και το JW Marriott Los Cabos, ενώ αναμένονται νέες μονάδες στο Βιετνάμ με το άνοιγμα του JW Marriott Phu Quoc Emerald Bay Resort & Spa. Επιπλέον, η αλυσίδα θα λειτουργήσει το JW Marriott parq Vancouver έως το τέλος του επόμενου χρόνου.

Στη φωτογραφία, το εντυπωσιακό St. Regis Maldives Vommuli Resort.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

28/11/2022
25/11/2022
24/11/2022
23/11/2022
22/11/2022
21/11/2022