Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΗ Booking.com λανσάρει πρόγραμμα επιβράβευσης για τους business ταξιδιώτες
Online booking

Η Booking.com λανσάρει πρόγραμμα επιβράβευσης για τους business ταξιδιώτες

Τα μέλη του Booking.com Travel Rewards που επιτυγχάνουν τουλάχιστον πέντε κρατήσεις κερδίζουν τον τίτλο 'Genius', αποκτούν πρόσβαση σε ξεχωριστή τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης πελατών του προγράμματος και άλλα προνόμια.

Η Booking.com παρουσίασε το πρόγραμμα Booking.com Travel Rewards για business ταξιδώτες, το οποίο προσφέρει έκπτωση 10% σε επιλεγμένα ξενοδοχεία και άλλα προνόμια και συγκεντρώνει εγγραφές μελών ήδη από το καλοκαίρι.

Όταν κάποιος κάνει κράτηση σε ένα ξενοδοχείο στο Booking.com, η ιστοσελίδα τον ερωτά αν η κράτηση είναι για αναψυχή ή πρόκειται για επαγγελματικό ταξίδι -και αν ο χρήστης επιλέξει το δεύτερο και προχωρήσει στην κράτηση, λαμβάνει με mail μια πρόσκληση για δωρεάν αναβάθμιση στο Booking.com για Επιχειρήσεις. Με πέντε κρατήσεις έχει πρόσβαση σε “αποκλειστικές εκπτώσεις και ταξιδιωτικά προνόμια για μελλοντικά ταξίδια“, σύμφωνα με όσα δηλώνει το πρόγραμμα επιβραβεύσεων.

Τα μέλη του Booking.com Travel Rewards που επιτυγχάνουν τουλάχιστον πέντε κρατήσεις κερδίζουν τον τίτλο “Genius“, και αποκτούν πρόσβαση σε ξεχωριστή τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης πελατών του προγράμματος. Άλλα προνόμια περιλαμβάνουν “αποκλειστικό late check-out” και, σε επιλεγμένα ξενοδοχεία, δωρεάν παροχές, όπως ποτά καλωσορίσματος και δωρεάν υπηρεσία μεταφοράς με λεωφορείο προς το αεροδρόμιο.

Στελέχη του Ομίλου Priceline έχουν δηλώνει ότι, στο παρελθόν, ίσως και το 20% των κρατήσεων ξενοδοχείων στο Booking.com προήλθε από business ταξιδιώτες, αλλά ξεκίνησαν να ρωτούν τους καταναλωτές σχετικά με το σκοπό των ταξιδιών τους, είτε για αναψυχή είτε για επαγγελματικά ταξίδια, μόλις τον τελευταίο χρονο.

“Από πλευράς ευκαιριών corporate travel, πάντα είχαμε υποψίες ότι διαθέταμε ένα σημαντικό αριθμό business χρηστών που χρησιμοποιούν το προϊόν μας, αλλά μέχρι πρόσφατα δε διαθέταμε τα στοιχεία για το επιβεβαιώσουμε“, δήλωσε ο πρόεδρος του Priceline Group Jeffery Boyd κατά τη διάρκεια της ανακοίνωσης των κερδών του β’ τριμήνου του ομίλου. “Αυτή η διαίσθησή μας, μας έδωσε την αφορμή  να εξετάσουμε την αγορά πιο επιθετικά και να προσπαθήσουμε να οικοδομήσουμε κάποια λειτουργικότητα, που θα στοχεύει άμεσα στους business ταξιδιώτες”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024