Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήΗ Marriott International εξαγόρασε τη Starwood Hotels & Resorts Worldwide
Ξενοδοχία

Η Marriott International εξαγόρασε τη Starwood Hotels & Resorts Worldwide

Η νέα ξενοδοχειακή εταιρεία-κολοσσός θα διαθέτει 30 κορυφαία ξενοδοχειακά σήματα, 1,1 εκατ. δωμάτια σε πάνω από 5.500 ξενοδοχεία σε περίπου 100 χώρες.

Η Marriott International, Inc. και η Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc. ανακοίνωσαν ότι τα ΔΣ των δύο εταιρειών ομόφωνα αποφάσισαν σε συμφωνία, υπό την οποία θα δημιουργηθεί η μεγαλύτερη ξενοδοχειακή επιχείρηση στον κόσμο. Συνδυασμένα, οι δύο εταιρείες θα προσφέρουν πάνω από 5.500 ξενοδοχεία, με 1,1 εκατ. δωμάτια διεθνώς.

Η Marriott αναμένει να έχει τουλάχιστον 200 εκατ. δολ. εξοικονόμηση κόστους τη δεύτερη χρονιά μετά το “κλείσιμο”. Η εταιρεία αναμένει ότι η συναλλαγή θα έχει αυξητικά κέρδη από το δεύτερο έτος μετά τη συγχώνευση, μη συμπεριλαμβανομένων των επιπτώσεων του κόστους των συναλλαγών και της μετάβασης. Τα κέρδη θα είναι θετικά και μετά την πράξη πώλησης περιουσιακών στοιχείων, την αύξηση της αποτελεσματικότητας και την επιτάχυνση της ανάπτυξης των μονάδων.

Ακόμη, η Marriott International αναμένεται να επιταχύνει την ανάπτυξη των εμπορικών σημάτων της Starwood, αξιοποιώντας το διεθνές σύστημα ανάπτυξης των Marriott και τις σχέσεις μεταξύ ιδιοκτητών και δικαιοχρηστών. Η νέα εταιρεία θα έχει μια ευρύτερη παγκόσμια παρουσία, ενισχύοντας την ικανότητα της Marriott να εξυπηρετήσει τους επισκέπτες οπουδήποτε και αν ταξιδεύουν.

Η Marriott αναμένει επίσης από τη Starwood να συνεχίσει το πρόγραμμα “ανακύκλωσης” του κεφαλαίου της, δημιουργώντας κατ’εκτίμηση 1,5-2 δισ. δολ. έσοδα μετά φόρων από την πώληση ιδιόκτητων ξενοδοχείων για τα επόμενα δύο χρόνια.

Όσον αφορά στα προγραμματα loyalty, σήμερα το Marriott Rewards, με 54 εκατ. μέλη 54 και το Starwood Preferred Guest, με 21 εκατ. μέλη, είναι μεταξύ των καλύτερων προγραμμάτων στον χώρο και θα ενδυναμωθούν με τη συγχώνευση.

Η νέα εταιρεία θα διαθέτει επίσης αυξημένη αποτελεσματικότητα με την αξιοποίηση των οικονομιών κλίμακας σε τομείς, όπως κρατήσεις, προμήθειες και κοινές υπηρεσίες. Η Marriott παραμένει προσηλωμένη στη στρατηγική franchise και management που ήδη διαθέτει, ελαχιστοποιώντας τις κεφαλαιακές της επενδύσεις στην αγορά, ώστε να προσφέρει ελκυστικότερες αποδόσεις στους μετόχους της.

Marriott International – Starwood Infographic

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024