Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΜάρκετινγκ για ξενοδοχεία από το Facebook
Ξενοδοχειακό μάρκετινγκ

Μάρκετινγκ για ξενοδοχεία από το Facebook

Οι ευκαιρίες στον τομέα των ταξιδιών και της φιλοξενίας είναι ιδιαίτερα σημαντικές και όλες οι επιχειρήσεις αυτής της βιομηχανίας θα πρέπει να έχουν σίγουρα κάποια παρουσία στο συγκεκριμένο Μέσο Κοινωνικής Δικτύωσης.

Δεδομένου ότι περισσότερα από 2 δισ. άνθρωποι χρησιμοποιούν πλέον το Facebook, αυτό εξελισσεται όλο και πιο γρήγορα σε μια βασική πλατφόρμα για όλους τους τύπους επιχειρήσεων – αν δεν είναι ήδη. Οι ευκαιρίες στον τομέα των ταξιδιών και της φιλοξενίας είναι ιδιαίτερα σημαντικές και όλες οι επιχειρήσεις αυτής της βιομηχανίας θα πρέπει να έχουν σίγουρα κάποια παρουσία στο συγκεκριμένο Μέσο Κοινωνικής Δικτύωσης.

Όπως σημειώνει το Facebook, “οι επιλογές ταξιδιών που κάνουμε επηρεάζονται σε μεγάλο βαθμό από συστάσεις άλλων ανθρώπων, ανθρώπων που γνωρίζουμε, αγαπάμε και εμπιστευόμαστε – συστάσεις που συνηθιζόταν να δίνονται αυτοπροσώπως, αλλά στις οποίες μπορούμε πλέον να έχουμε πρόσβαση σε οποιαδήποτε επιχείρηση, ανά πάσα στιγμή, μέσω του Facebook. Μέσω των διασυνδέσεών σας στο Facebook, μπορείτε να έχετε γρήγορο feedback σχετικά με ταξιδιωτικές ιδέες, μέρη διαμονής, πράγματα να κάνετε – και δεν χρειάζεται καν να ρωτήσετε κάποιο. Μπορείτε απλά να κάνετε μια γρήγορη αναζήτηση στο Facebook και να αναζητήσετε μια τοποθεσία για να δείτε παλαιότερες αναρτήσεις που έχουν κάνει οι φίλοι σας σχετικά με αυτή, επιτρέποντάς σας να συλλέξετε εύκολα σχετικές απόψεις”.

Για να μην αναφέρουμε και το Instagram. Στο Instagram υπάρχουν πάνω από 160 εκατ. δημοσιεύσεις που χρησιμοποιούν το hashtag #travel και πάνω από ένα εκατομμύριο ταξιδιωτικές αναζητήσεις στην πλατφόρμα κάθε εβδομάδα.

Η συνεισφορά του Facebook στο ξενοδοχειακό μάρκετινγκ είναι πιο σαφής στο ακόλουθο infographic που δημιούργησε το ιρλανδικό ξενοδοχείο The Dunloee.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024