Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήΣτρατηγική συνεργασία της Mindhaus με το Everty Group
Ξενοδοχία

Στρατηγική συνεργασία της Mindhaus με το Everty Group

Η έναρξη της συνεργασίας των δύο εταιρειών γίνεται με το luxury boutique hotel Iconic Santorini, στο Ημεροβίγλι της Σαντορίνης. Η Mindhaus αναλαμβάνει τον ολοκληρωμένο σχεδιασμό στρατηγικής ψηφιακού marketing και την παροχή εξειδικευμένης συμβουλευτικής σε θέματα επικοινωνίας για το Iconic Santorini.

Η Mindhaus, εταιρεία στρατηγικής τουριστικού marketing και μέλος του V+O Group, ξεκίνησε συνεργασία με το Everty Group, έναν εκ των πλέον αναγνωρισμένων, διεθνώς, επενδυτικών ομίλων στο τομέα του τουρισμού και της φιλοξενίας. Ο όμιλος Everty ειδικεύεται στην ανάπτυξη και διαχείριση ακινήτων όπως ξενοδοχεία, εστιατόρια, πολυτελείς βίλες, complex γραφείων και επιχειρηματικών κέντρων σε χώρες όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Κόστα Ρίκα, η Νιγηρία, και η Βουλγαρία.

Η έναρξη της συνεργασίας των δύο εταιρειών γίνεται με το luxury boutique hotel Iconic Santorini, που βρίσκεται στην τοποθεσία Ημεροβίγλι της Σαντορίνης.

Η Mindhaus αναλαμβάνει τον ολοκληρωμένο σχεδιασμό στρατηγικής ψηφιακού marketing και την παροχή εξειδικευμένης συμβουλευτικής σε θέματα επικοινωνίας για το Iconic Santorini. Στόχος της συνεργασίας αποτελεί η ανάδειξη και προβολή της ταυτότητας, της φιλοσοφίας και του brand experience που προσφέρει στον επισκέπτη το ξεχωριστό Iconic Santorini, σε συνάρτηση με το όραμα της Everty Group να διαχειρίζεται assets με εξαιρετικά χαρακτηριστικά, που βρίσκονται σε μοναδικές τοποθεσίες και παρέχουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες.

Η επικοινωνιακή στρατηγική που θα σχεδιάσει και διαχειριστεί η Mindhaus θα εξελιχθεί μέσω στοχευμένων ενεργειών με έμφαση σε αγορές στόχους του εξωτερικού, προκειμένου να καλλιεργηθεί η αναγνωσιμότητα του Iconic Santorini μεταξύ της κοινότητας των high net worth ταξιδιωτών.

“Η Mindhaus, μέσω της συνεργασίας της με την Everty, ενισχύει περαιτέρω το χαρτοφυλάκιο των καταλυμάτων στα οποίο προσφέρει εξειδικευμένες υπηρεσίες brand & marketing management. αριθμώντας πάνω από 1,200 δωμάτια 5* σε tier – 1 προορισμούς, από boutique ξενοδοχεία έως μεγάλου μεγέθους All-Inclusive resorts. Η συνεργασία μας με τον Όμιλο Everty, με αφορμή το Iconic Santorini μας τιμά και πιστεύουμε ότι θα αποτελέσει εφαλτήριο περαιτέρω ανάπτυξης της συνεργασίας μας”, δήλωσε ο κ. Θεόφιλος Κυρατσούλης, γενικός διευθυντής της Mindhaus.

“Η Everty θα εφαρμόσει πλάνο επενδύσεων στην Ελλάδα ύψους 100 εκατ. ευρώ σε βάθος 4ετίας εστιάζοντας σε boutique ξενοδοχεία και πολυτελείς βίλες που αποτελούν και τον κεντρικό άξονα της στρατηγικής μας. To Iconic Santorini αποτελεί τη δεύτερη επένδυση της εταιρείας μετά το Petrothalassa Villas, ένα exclusive beach villas hospitality project που βρίσκεται στην Ερμιονίδα της Πελοποννήσου, μέρος της στρατηγικής επένδυσης της Everty σε μικρής κλίμακας ξενοδοχεία, που αποτελεί και ένα από τα USP του ελληνικού τουρισμού. Η τεχνογνωσία, η εμπειρία, και η διεθνώς αναγνωρισμένη στρατηγική προσέγγιση της Mindhaus στον κλάδο του τουρισμού, έπαιξε σημαντικό ρόλο για να επιλεχθεί ως στρατηγικός μας συνεργάτης σε μια ιδιαίτερα σημαντική αγορά για εμάς, όπως η Ελλάδα, και αυτή είναι μόνο η αρχή” δήλωσε ο κ. Νικόλαος Ρούπακας, Country Manager της Everty Group στην Ελλάδα.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

26/01/2023
25/01/2023
24/01/2023
23/01/2023
20/01/2023