Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΤεχνολογία και φιλοξενία στο St. George Lycabettus

Τεχνολογία και φιλοξενία στο St. George Lycabettus

Η εισαγωγή συστημάτων υψηλής τεχνολογίας στις καθημερινές συναλλαγές μας είναι πλέον γεγονός. Έτσι στο ξενοδοχείο St. George Lycabettus, στο πλαίσιο του προγράμματος ανακαίνισης που έχει ήδη ολοκληρωθεί, η εφαρμογή υψηλής […]

Η εισαγωγή συστημάτων υψηλής τεχνολογίας στις καθημερινές συναλλαγές μας είναι πλέον γεγονός. Έτσι στο ξενοδοχείο St. George Lycabettus<...>, στο πλαίσιο του προγράμματος ανακαίνισης που έχει ήδη ολοκληρωθεί, η εφαρμογή υψηλής τεχνολογίας σε όλες τις υπηρεσίες του ξενοδοχείου είναι μέρος της καθημερινής πρακτικής, αφού το St. George Lycabettus δραστηριοποιείται με αξιώσεις στην τουριστική αγορά των Αθηνών.

Net Booker by Pegasus
Εισαγωγή του συστήματος Net Booker: παγκόσμια δυνατότητα κρατήσεων από την εταιρεία Pegasus.
H on-line επιβεβαίωση κρατήσεων μέσω του website του ξενοδοχείου (www.sglycabettus.gr) είναι πλέον πραγματικότητα. Όπου κι αν βρίσκεται ο πελάτης, μπορεί να έχει εικόνα των κρατήσεών του, να επιλέξει τον τύπο και την τιμή στην οποία είναι διαθέσιμο το δωμάτιο, για τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο για την οποία ενδιαφέρεται και – το σημαντικότερο – να εκτελέσει τη συναλλαγή του σε όποιο νόμισμα επιθυμεί. Η συναλλαγή γίνεται από οποιοδήποτε τερματικό με σύνδεση στο Internet.

IPIX Technology
Προκειμένου ο πελάτης του ξενοδοχείου να βοηθηθεί ακόμη περισσότερο, η τεχνολογία surround photography από την εταιρία Ipix έχει εγκατασταθεί στην κεντρική σελίδα του website του ξενοδοχείου και επιτρέπει την ξενάγηση (virtual tour) στους χώρους του κτιρίου και κυρίως στους χώρους της Reception, του εστιατορίου Le Grand Balcon (με μοναδική πανοραμική θέα) και συγκεκριμένων σουιτών και δωματίων. Όλα τα προαναφερθέντα έρχονται στο τερματικό του πελάτη, στην άνεση του γραφείου του ή του σπιτιού του.

Lodgintouch P.M.S.
Όταν ο φιλοξενούμενος αφιχθεί στο ξενοδοχείο, το νέο front office σύστημα Lodgintouch της εταιρίας Mai Systems επιτρέπει στο προσωπικό να φέρει εις πέρας τα καθήκοντά του ικανοποιητικά και με ευκολία, απελευθερώνοντάς του περισσότερο χρόνο, ώστε να μπορέσει να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των πελατών του ξενοδοχείου.
Χειρισμός υποδοχής, πωλήσεις, ιστορικό πελατών, εισπράξεις λογαριασμών και yield management περιλαμβάνονται στο νέο σύστημα Lodgintouch P.M.S., το οποίο αντιπροσωπεύεται στην Αθήνα από την εταιρία Sysco AE.

ESP 2000 Sales & Catering
Το σύστημα ESP 2000 από την εταιρία Hodges Technologies αυξάνει τις δυνατότητες τόσο του Τμήματος Πώλησης Δωματίων, όσο και του Τμήματος Δεξιώσεων. Ο σχεδιασμός του προγράμματος επιτρέπει στον χρήστη να προσθέσει την όποια απαιτούμενη πληροφορία κράτησης, χωρίς να χρειάζεται αναμονή του πελάτη. Το επίπεδο αυτής της αυτόματης πληροφόρησης βελτιώνει το επίπεδο εξυπηρέτησης και δίνει περισσότερο χρόνο για επιπλέον ενημέρωση των πελατών.

Το St. George Lycabettus καλωσορίζει τους πελάτες του στον κόσμο της υψηλής τεχνολογίας του ξενοδοχείου, όπου η αυτοματοποίηση ισοδυναμεί σε υψηλό επίπεδο φιλοξενίας πέντε αστέρων!

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024