Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήΤο Le Club Accorhotels αναγνωρίστηκε ως το 'Καλύτερο Πρόγραμμα Επιβράβευσης Ξενοδοχείου'
Ξενοδοχεία

Το Le Club Accorhotels αναγνωρίστηκε ως το 'Καλύτερο Πρόγραμμα Επιβράβευσης Ξενοδοχείου'

Το Le Club Accorhotels είναι το πρόγραμμα επιβράβευσης των ξενοδοχείων του Ομίλου της Accor, με πάνω από 2.600 συμμετέχοντα ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο με ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο από πολυτελή μέχρι οικονομικά ξενοδοχεία: Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Suite Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles, Adagio και Thalassa sea & spa.

Το Le Club Accorhotels αναγνωρίστηκε με κορυφαίες διακρίσεις σε δύο κατηγορίες στα φετινά Freddie Awards.  Αυτές περιλαμβάνουν το Καλύτερο Ξενοδοχειακό Πρόγραμμα Επιβράβευσης της Χρονιάς για Ευρώπη/Αφρική για το Le Club Accorhotels και την Καλύτερη Προώθηση Ξενοδοχειακού Προγράμματος Επιβράβευσης για Ευρώπη/Αφρική για την καμπάνια Discovery Tour του Le Club Accorhotels.

Από το 1988, τα Freddie Awards επιτρέπουν στα μέλη προγραμμάτων για συχνούς ταξιδιώτες να ψηφίσουν τα προγράμματα επιβράβευσης αεροπορικών εταιριών και ξενοδοχείων που, κατά την δική τους άποψη, προσφέρουν τα καλύτερα προνόμια. Τα μέλη ψήφισαν διαδυκτιακά τα αγαπημένα τους προγράμματα επιβράβευσης σε έξι κατηγορίες και σε τρεις ξεχωριστές γεωγραφικές περιοχές: Αμερική, Ευρώπη/Αφρική και Μέση Ανατολή/Ασία/Ωκεανία. Οι κατηγορίες περιλαμβάνουν: Πρόγραμμα της Χρονιάς, Καλύτερη Προώθηση, Καλύτερη Δυνατότητα Εξαργύρωσης, Καλύτερη Εξυπηρέτηση Πελατών, Καλύτερο Πρόγραμμα για την Elite και Καλύτερη Πιστωτική Κάρτα Επιβράβευσης.

Το Le Club Accorhotels είναι το πρόγραμμα επιβράβευσης των ξενοδοχείων του Ομίλου της Accor, με πάνω από 2.600 συμμετέχοντα ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο με ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο από πολυτελή μέχρι οικονομικά ξενοδοχεία: Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Suite Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles, Adagio και Thalassa sea & spa.

Τα μέλη κερδίζουν πόντους σε κάθε διανυκτέρευση, ξεκινώντας από την πρώτη τους διαμονή. Οι πόντοι Le Club Accorhotels ισχύουν εφόρου ζωής, με την προϋπόθεση ότι τα μέλη διανυκτερεύουν τουλάχιστον μία νύχτα τον χρόνο σε ένα από τα συμμετέχοντα ξενοδοχεία, και μπορούν να εξαργυρωθούν με μία μεγάλη ποικιλία ανταμοιβών: τα μέλη μπορούν να κάνουν μία κράτηση χρησιμοποιώντας τους πόντους τους απευθείας σε όλα τα site της Accor (ή μέσω του call center, ή απευθείας στο ξενοδοχείο), μπορούν επίσης να τους μετατρέψουν σε ξενοδοχειακά κουπόνια, κουπόνια για συνεργαζόμενες επιχειρήσεις ή σε αεροπορικά μίλια. Με τέσσερα επίπεδα αναγνώρισης, Κλασικό, Ασημένιο, Χρυσό, και Πλατινένιο, τα πλεονεκτήματα αυξάνονται και παρέχονται αποκλειστικά προνόμια από priority welcome μέχρι και late check-out.

“Τα βασικά πλεονεκτήματα του προγράμματος επιβράβευσης Le Club Accorhotels είναι η ευελιξία του και η προσβασιμότητα του: μπορείς να κερδίσεις πόντους οπουδήποτε, σε οποιοδήποτε ξενοδοχείο που συμμετέχει στο πρόγραμμα από οικονομικά μέχρι πολυτελή ξενοδοχεία και μπορείς να τους μετατρέψεις εύκολα όταν κάνεις μία κράτηση χωρίς κανένα περιορισμό σε ένα από τα 2.600 ξενοδοχεία μας: αυτήν την ελευθερία αναγνώρισαν οι συχνοί ταξιδιώτες και χάρισαν στο Le Club Accorhotels το βραβείο ‘Πρόγραμμα της Χρονιάς’ στα Freddie Award!” εξηγεί η Florence Midy, Accor VP Loyalty Program.

Η άλλη νίκη της Accor αφορά την προώθηση του Discovery Tour που πραγματοποιήθηκε τον Οκτώβριο του 2012. Μέσω αυτής της εκστρατείας, το Le Club Accorhotels επικοινώνησε με τα 10 εκατομμύρια μέλη του με ένα παιχνίδι στο Facebook. Τα μέλη που βρήκαν την τοποθεσία των ξενοδοχείων της Accor στο χάρτη κέρδισαν 50 πόντους ανά σωστή απάντηση. Τα μέλη που απάντησαν σωστά και στις 10 ερωτήσεις μπήκαν σε μια κλήρωση για να κερδίσουν έως και ένα εκατομμύριο πόντους. Με ένα διασκεδαστικό τρόπο για να γνωρίσουν τα μέλη τα νέα ξενοδοχεία, το πρόγραμμα βοήθησε επίσης στην αναγνώριση πιστών πελατών με ένα πρωτότυπο παιχνίδι.

“Είμαστε εξαιρετικά υπερήφανοι που βραβευτήκαμε από τα Freddie Awards. Δεδομένου ότι οι ψηφοφόροι είναι οι πελάτες μας, αυτή είναι η μεγαλύτερη αναγνώριση όλων. Ανταμείβει μία μεγάλη ομάδα, που δημιούργησε αυτό το πρόγραμμα επιβράβευσης μόλις πριν από 5 χρόνια”, εξηγεί η Isabelle Birem, Accor Senior Vice President Direct Sales & Loyalty.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024