Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήΠως να μετατρέψετε το ξενοδοχείο σας σε ένα κερδοφόρο boutique hotel
Σεμινάρια

Πως να μετατρέψετε το ξενοδοχείο σας σε ένα κερδοφόρο boutique hotel

Η μετατροπή ενός συμβατικού ξενοδοχείου σε ένα boutique hotel αποτελεί για πολλές επιχειρήσεις τη μόνη ρεαλιστική στρατηγική επιλογή για να αυξήσουν τις τιμές και τα έσοδά τους και να καταστούν βιώσιμες για τα επόμενα χρόνια. Το TravelDailyNews παρουσιάζει ακόμα ένα ενδιαφέρον σεμινάριο της σειράς Masterclass, στο ξενοδοχείο Airotel Stratos Vassilikos.

Η μετατροπή ενός συμβατικού ξενοδοχείου σε ένα boutique hotel αποτελεί για πολλές επιχειρήσεις τη μόνη ρεαλιστική στρατηγική επιλογή για να αυξήσουν τις τιμές και τα έσοδά τους και να καταστούν βιώσιμες για τα επόμενα χρόνια. Η εμπειρία έχει δείξει ότι η αγορά επιβραβεύει ξενοδοχεία με ιδιαίτερη αισθητική και προσωποποιημένες υπηρεσίες ακόμη και όταν χρεώνουν υψηλότερες από το μέσο όρο τιμές, εφόσον προσφέρουν ελκυστικό “value for money”.

Οι εξελίξεις και ισορροπίες που επικράτησαν την τελευταία δεκαετία στην αγορά έχουν οδηγήσει χιλιάδες ελληνικά ξενοδοχεία στον εξής φαύλο κύκλο: απώλεια πελατείας – πτώση τιμών – μείωση εσόδων – υποβάθμιση της προσφερόμενης ποιότητας. Από αυτόν τον φαύλο κύκλο έχουν πληγεί κυρίως τα συμβατικά ξενοδοχεία που δεν ξεχωρίζουν ούτε για την αισθητική και τον εξοπλισμό τους, ούτε για τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Στη συντριπτική τους πλειοψηφία πρόκειται για μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις με δυναμικότητα έως 40-50 δωματίων.

Με πολύ αναλυτικό τρόπο στο σεμινάριο “Μετατρέποντας το ξενοδοχείο σας σε ένα κερδοφόρο boutique hotel” θα παρουσιαστούν οι ενδεδειγμένες προδιαγραφές ενός υψηλού επιπέδου boutique hotel και θα εξηγηθεί πώς βήμα-βήμα θα επιτύχει μια ξενοδοχειακή επιχείρηση αυτόν το στόχο δημιουργώντας ένα ελκυστικό, ανταγωνιστικό και κερδοφόρο προϊόν. Επίσης θα αναλυθεί η κατάλληλη πολιτική μάρκετινγκ για τη γρήγορη εδραίωση ενός boutique hotel στην αγορά.

Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου θα παρουσιαστούν case studies από την Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ θα δοθεί στους συμμετέχοντες η δυνατότητα να αναλυθεί η περίπτωση του δικού τους ξενοδοχείου.
 
Ενότητες σεμιναρίου

  • Κατά τη διάρκεια του Boutique Hotel Masterclass θα καλυφθεί η εξής θεματολογία:
  • Τι είναι τα boutique hotels
  • Η διαφορά ενός “δήθεν” από ένα ανταγωνιστικό και κερδοφόρο boutique hotel
  • Οι ποιοτικές προδιαγραφές και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των boutique hotels
  • Τυπολογία και υποκατηγορίες των boutique hotels
  • Επιλογή του κατάλληλου concept για ένα boutique hotel
  • Βήματα ανάπτυξης ενός βιώσιμου boutique hotel σύμφωνα με τις σύγχρονες απαιτήσεις της διεθνούς τουριστικής αγοράς
  • Βήματα σχεδίασης μάρκετινγκ για τη γρήγορη εδραίωση του ξενοδοχείου στην αγορά
  • Παρουσίαση case studies από την Ελλάδα και το εξωτερικό

Το Boutique Hotel Masterclass απευθύνεται πρωτίστως:

  • σε ιδιοκτήτες ξενοδοχείων
  • σε επενδυτές που δραστηριοποιούνται ή ενδιαφέρονται να δραστηριοποιηθούν στον ξενοδοχειακό κλάδο
  • σε διευθυντές ξενοδοχείων
  • σε διευθυντικά στελέχη μάρκετινγκ και πωλήσεων

Ο δρ. Δημήτρης Κούτουλας, με πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και διδακτορική διατριβή στο Τουριστικό Μάρκετινγκ, εργάζεται από το 1990 ως σύμβουλος και ως project manager σε θέματα τουρισμού, ξενοδοχείων, γαστρονομίας, πολιτισμού και μάρκετινγκ επιχειρήσεων και χωρών. Έχει υλοποιήσει έργα σχεδιασμού τουριστικής πολιτικής και επικοινωνιακές ενέργειες παγκόσμιας εμβέλειας σε διάφορες χώρες, ενώ τυγχάνει διεθνούς αναγνώρισης για το επιστημονικό του έργο. Το πελατολόγιό του περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, ξενοδοχειακές και άλλες επιχειρήσεις καθώς επίσης υπουργεία και τουριστικούς οργανισμούς σε συνολικά 25 χώρες.

Το Boutique Hotel Masterclass θα πραγματοποιηθεί στις 9 Φεβρουαρίου στην Αθήνα (ξενοδοχείο Airotel Stratos Vassilikos). Πληροφορίες σχετικά με την εγγραφή στο σεμινάριο παρατίθενται στην ιστοσελίδα http://traveldailynews.gr/columns/article/2850.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024
10/04/2024
09/04/2024