Τελευταία νέα
ΑρχικήΕκπαίδευσηΣταύρος Χαμπάκης, m-Hospitality: Σε ένα ταχύτατα μεταβαλλόμενο τεχνολογικά περιβάλλον οι τουριστικές εταιρείες χρειάζονται μακροχρόνια στρατηγική
Σεμινάρια

Σταύρος Χαμπάκης, m-Hospitality: Σε ένα ταχύτατα μεταβαλλόμενο τεχνολογικά περιβάλλον οι τουριστικές εταιρείες χρειάζονται μακροχρόνια στρατηγική

Ο κ. Σταύρος Χαμπάκης, διευθύνων σύμβουλος της m-Hospitality, θα παρουσιάσει εισήγηση στο Online Marketing Masterclass της σειράς 'The 2014 TravelDailyNews Masterclass Series' με θέμα 'Mobile'.

Στις 20 Μαρτίου 2014 θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο Stratos Vassilikos της Αθήνας το νέο σεμινάριο της σειράς “The 2013 TravelDailyNews Masterclass Series” με τίτλο “The Online Marketing Masterclass for Hoteliers: Αξιοποιώντας τη δύναμη του διαδικτύου για αύξηση πελατείας και εσόδων”.

Ο κ. Σταύρος Χαμπάκης, διευθύνων σύμβουλος της m-Hospitality, θα παρουσιάσει εισήγηση στο Online Marketing Masterclass με θέμα “Mobile”. “Στόχος της ομιλίας μου στο σεμινάριο θα είναι η παρουσίαση των νέων δεδομένων στην πρόσβαση στο internet των ταξιδιωτών, με την υψηλή διείσδυση των έξυπνων φορητών συσκευών (smartphones & tablets), σε συνδυασμό με τις εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα για τα ξενοδοχεία και πως αυτές μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την ανάπτυξη του εταιρικού loyalty. Θεωρώ ότι σε ένα ταχύτατα μεταβαλλόμενο τεχνολογικά περιβάλλον θα πρέπει οι τουριστικές επιχειρήσεις να αποκτήσουν μακροχρόνια στρατηγική, ώστε με τις κατάλληλες κινήσεις να μεγιστοποιήσουν τον κύκλο εργασιών τους και να μπορέσουν να απευθυνθούν σε νέες αγορές”.

Όσοι θα παρακολουθήσουν το Online Marketing Masterclass:

  • θα μάθουν για την ένταξη της διαδικτυακής προβολής στη συνολική στρατηγική μάρκετινγκ του ξενοδοχείου τους
  • θα λάβουν πρακτικές συμβουλές για το πώς θα αξιοποιήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ένα περιορισμένο κονδύλι μάρκετινγκ
  • θα λάβουν χρήσιμα ερεθίσματα για το πώς θα ιεραρχήσουν και θα εκμεταλλευτούν τα πολυάριθμα εργαλεία προβολής που προσφέρει το διαδίκτυο για το ξενοδοχείο τους
  • θα μπορέσουν να αποφύγουν αστοχίες και λάθη κατά το σχεδιασμό της ιστοσελίδας τους και εν γένει της διαδικτυακής τους παρουσίας
  • θα πάρουν πληροφορίες χρήσιμες για την επιλογή και τη συνεργασία με εταιρίες που σχεδιάζουν ιστοσελίδες και παρέχουν υπηρεσίες διαδικτυακής προβολής
  • θα μάθουν για βέλτιστες πρακτικές από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Ο Σταύρος Χαμπάκης είναι απόφοιτος του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (Χημικός Μηχανικός) και από το 1995 ασχολήθηκε με το “πως το Internet θα αλλάξει την Ελληνική Οικονομία”, στη συνέχεια εργάστηκε πάνω στον τομέα της διαχείρισης των αλλαγών σε διάφορα project του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα μέχρι το 1999, όπου και πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στο Πάνεπιστήμιο του Warwick στη Μεγάλη Βρετανία σε θέματα “Organisational risk & knowledge management”. Το 2003 ήταν συνιδρυτής της εταιρείας H+S Technology Solutions με αντικείμενο την παροχη υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας σε διάφορες τεχνολογικές νησίδες της αγοράς, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στην ευρύτερη περιοχή (ΝΑ Ευρώπη και Μέση Ανατολή), Το 2010 ήταν συνιδρυτής της εταιρείας m-hospitality, ένα spin out με στόχο την παροχή υπηρεσιών mobile marketing στο vertical του τουρισμού, εταιρεία με έργα και στις 5 ηπείρους, σε περισσότερα από 160 διεθνή ξενοδοχεία και σε αρκετούς φορείς του τουρισμού.

Πληροφορίες για τους υπόλοιπους εισηγητές και το αναλυτικό πρόγραμμα του Masterclass παρατίθενται εδώ.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024