Τελευταία νέα
ΑρχικήΕκπαίδευσηΒιβλιογραφίαΤουριστικό μάρκετινγκ: Ένα νέο βιβλίο αλλάζει τα δεδομένα
Βιβλιοπαρουσίαση

Τουριστικό μάρκετινγκ: Ένα νέο βιβλίο αλλάζει τα δεδομένα

Το βιβλίο Μάρκετινγκ Τουρισμού & Φιλοξενίας έχει δομηθεί με έναν ολοκληρωμένο τρόπο μετάδοσης της γνώσης, με αυτούσια κεφάλαια που καλύπτουν κάθε πτυχή των θεμάτων που πραγματεύονται, συνδυάζοντας την σύγχρονη επιστημονική θεωρία του μάρκετινγκ με πρακτικά παραδείγματα και αληθινές μελέτες περίπτωσης της διεθνούς βιομηχανίας του τουρισμού και της φιλοξενίας.

Ο τουρισμός αποτελεί τη “βαριά βιομηχανία” της Ελλάδας καθώς συνεισφέρει –άμεσα και έμμεσα– περισσότερο από το 25% του Ακαθάριστου Εθνικού Προϊόντος της χώρας. Η έλλειψη ενός ολοκληρωμένου συγγράμματος στο κρίσιμο γνωστικό αντικείμενο του τουριστικού μάρκετινγκ αποτέλεσε και το έναυσμα για την ενασχόληση μιας ομάδας Ελλήνων ακαδημαϊκών του τουρισμού με την απαιτητική επιστημονική επιμέλεια της μετάφρασης και της προσαρμογής στα ελληνικά δεδομένα του διεθνώς κορυφαίου βιβλίου “Μάρκετινγκ Τουρισμού & Φιλοξενίας”, του οποίου βασικός συγγραφέας είναι ο Αμερικανός καθηγητής Philip Kotler.

Τη συνολική επιστημονική επιμέλεια του βιβλίου είχε ο καθηγητής τουριστικού μάρκετινγκ του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος κ. Ευάγγελος Χρήστου, ενώ η επιστημονική ομάδα αποτελείται από την αναπληρώτρια καθηγήτρια τουριστικού μάρκετινγκ του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής κα Ουρανία Βιτουλαδίτη, την senior lecturer του University of Surrey της Βρετανίας κα Αλκμήνη Γκρίτζαλη και τον αναπληρωτή καθηγητή μάρκετινγκ τουριστικών υπηρεσιών του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου κ. Αλέξανδρο Αποστολάκη.

Το βιβλίο αυτό έρχεται να καλύψει ένα σημαντικό κενό στην ελληνόγλωσση επιστημονική βιβλιογραφία που σχετίζεται με το τουριστικό μάρκετινγκ, ιδιαίτερα στην πανεπιστημιακή εκπαίδευση. Το βιβλίο “Μάρκετινγκ Τουρισμού & Φιλοξενίας” έχει δομηθεί με έναν ολοκληρωμένο τρόπο μετάδοσης της γνώσης, με αυτούσια κεφάλαια που καλύπτουν κάθε πτυχή των θεμάτων που πραγματεύονται, συνδυάζοντας την σύγχρονη επιστημονική θεωρία του μάρκετινγκ με πρακτικά παραδείγματα και αληθινές μελέτες περίπτωσης της διεθνούς βιομηχανίας του τουρισμού και της φιλοξενίας.

Ο βασικός συγγραφέας του βιβλίου καθηγητής Philip Kotler, ο οποίος αναγνωρίζεται διεθνώς ως ο θεμελιωτής του μάρκετινγκ, πλαισιωμένος με τρεις κορυφαίους ακαδημαϊκούς του τουρισμού (τους John T. Bowen, James Makens και Seyhmus Baloglu), μέσα σε 18 κεφάλαια μετουσιώνει την πολυετή εμπειρία του στη διδασκαλία και έρευνα του μάρκετινγκ. Όπως αναφέρει ο υπεύθυνος της επιστημονικής επιμέλειας του βιβλίου κ. Χρήστου, “ο αναγνώστης αποκομίζει μια ολοκληρωμένη γνώση του μάρκετινγκ με εστίαση στον τουρισμό και τη φιλοξενία, το οποίο διαδραματίζει έναν πολύ σημαντικό ρόλο (αν και συνήθως όχι άμεσα κατανοητό) στην αποτελεσματική διοίκηση τόσο των τουριστικών επιχειρήσεων όσο και των τουριστικών προορισμών”.

Το βιβλίο “Μάρκετινγκ Τουρισμού & Φιλοξενίας” εκδόθηκε το 2020 από τον εκδοτικό οίκο Broken Hill των Εκδόσεων Πασχαλίδη (ISBN: 978-9925-575-41-1).

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024