Τελευταία νέα
HomeΤεχνολογίαInternet και MobileΚαταλυτική στην αύξηση των κρατήσεων η προώθηση μέσω Google
Workshop με θέμα "Google AdWords: Sell your rooms"

Καταλυτική στην αύξηση των κρατήσεων η προώθηση μέσω Google

Με επιτυχία, τόσο από πλευράς περιεχομένου όσο και προσέλευσης, πραγματοποιήθηκε στις 26 Φεβρουαρίου το workshop με θέμα “Google AdWords: Sell your rooms”, που διοργάνωσε η xenia Εκθέσεις – Συνέδρια, σε […]

Με επιτυχία, τόσο από πλευράς περιεχομένου όσο και προσέλευσης, πραγματοποιήθηκε στις 26 Φεβρουαρίου το workshop με θέμα “Google AdWords: Sell your rooms”, που<...> διοργάνωσε η xenia Εκθέσεις – Συνέδρια, σε συνεργασία με τη Google, από τις μεγαλύτερες εταιρείες διαδικτυακών υπηρεσιών παγκοσμίως. Διακεκριμένα στελέχη της Google από την Ελλάδα και το εξωτερικό παρουσίασαν τα “διαδικτυακά εργαλεία” marketing της γνωστής μηχανής αναζήτησης, από τα οποία μπορούν να ωφεληθούν οι ξενοδοχειακές μονάδες και οι επιχειρήσεις τουριστικού real estate, προκειμένου να αυξήσουν τις πωλήσεις τους.

Ο ταχέως αναπτυσσόμενος τομέας των ηλεκτρονικών κρατήσεων αντιπροσωπεύει ποσοστό της τάξεως του 25% στη συνολική ευρωπαϊκή τουριστική αγορά και αποτιμήθηκε στα 59 δισ. ευρώ το 2007, ενώ σε διεθνείς έρευνες προβλέπεται ότι η αξία του θα “εκτοξευτεί” το 2010 στα 91 δισ. ευρώ, διαμορφώνοντας το 35% της συνολικής ευρωπαϊκής ταξιδιωτικής αγοράς.

Όπως ανέφερε ο κ. Andrew Pozniak, Head of Travel, EMEA “μια επιτυχημένη και επικερδής καμπάνια στο Google προϋποθέτει ενεργό παρουσία της ξενοδοχειακής επιχείρησης σε όλα τα στάδια της αναζήτησης: από τη στιγμή που ο χρήστης ξεκινά να διερευνά το ενδεχόμενο διακοπών στην Ελλάδα, μέχρι και τη στιγμή που είναι έτοιμος να κάνει την κράτηση και αναζητά συγκεκριμένο ξενοδοχείο”. Τόνισε επίσης ότι, παρά την κρίση, ο αριθμός αναζητήσεων, που αφορούν τα ξενοδοχεία τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2008, παρουσίασαν 64% αύξηση για τη Ρώσικη αγορά, 13% για τη Γερμανία και 9% για την Αγγλία.

Αναφερόμενος στο Google Content Network, ο κ. Steffen Ehrhardt, Sales Product Specialist EMEA είπε ότι “οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις μπορούν να στοχεύσουν το 74% των χρηστών διαδικτύου παγκοσμίως ανά μήνα, προβάλλοντας banners, video ads, gadget ads και διαφημίσεις κειμένου σε ιστοσελίδες σχετικές με τις υπηρεσίες που προσφέρουν σε χαμηλό κόστος”. Έμφαση δόθηκε επίσης στο εργαλείο Google Analytics, που επιτρέπει τον πλήρη έλεγχο των προωθητικών ενεργειών και της online παρουσίας των επιχειρήσεων.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
27/09/2022
26/09/2022
23/09/2022
22/09/2022
21/09/2022