Τελευταία νέα
ΑρχικήΕκθέσειςΠερισσότερες από 1.000 οι συμμετοχές επαγγελματιών στην φετινή PATA
PATA Travel Mart 2008

Περισσότερες από 1.000 οι συμμετοχές επαγγελματιών στην φετινή PATA

ΑΠΟΣΤΟΛΗ – PATA Travel Mart 2008 – Hyderabad: Περίπου 1.089 επαγγελματίες του τουρισμού, μεταξύ των οποίων 374 buyers από 324 οργανισμούς και 56 χώρες, 715 sellers από 301 οργανισμούς και 38 χώρες, καθώς και περισσότεροι από 200 εκπρόσωποι του διεθνούς Τύπου, συμμετέχουν στη φετινή έκθεση PATA Travel Mart 2008…

ΑΠΟΣΤΟΛΗ – PATA Travel Mart 2008 – Hyderabad: Περίπου 1.089 επαγγελματίες του τουρισμού, μεταξύ των οποίων 374 buyers από 324 οργανισμούς και 56 χώρες, 715 sellers από 301 οργανισμούς και 38 χώρες, καθώς και περισσότεροι από 200 εκπρόσωποι του διεθνούς Τύπου<...>, συμμετέχουν στη φετινή έκθεση PATA Travel Mart 2008, που αυτές τις μέρες πραγματοποιείται στην πόλη Hyderabad, Andhra Pradesh της Ινδίας σε εκθεσιακό χώρο έκτασης 3.766 τ.μ.

Περισσότεροι από 170 buyers συμμετέχουν στην έκθεση για πρώτη φορά, ενώ μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται αντιπροσωπείες από 12 νέες και αναδυόμενες αγορές, όπως αυτές της Ρουμανίας, της Σλοβενίας, της Βραζιλίας, του Περού, της Καμπότζης, των Μαλδίβων και έξι χωρών του Κόλπου.

Ως διοργανώτρια χώρα η Ινδία έχει την μεγαλύτερη αποστολή buyers στην έκθεση, ενώ μεγάλη αποστολή buyers υπάρχει και από την Κίνα η οποία θα είναι η διοργανώτρια χώρα το 2009 στην πόλη Hangzhou. Από γεωγραφικές περιοχές τα σκήπτρα στον αριθμό των buyers έχει η Ευρώπη, ακολουθούμενη από την Ασία, τις χώρες του Κόλπου, και τη Βόρειο Αμερική, ενώ οι buyers από τον Ειρηνικό και την Αφρική φτάνουν από κοινού το 10% του συνόλου.

Περίπου το 56% των buyers δραστηριοποιείται αποκλειστικά στον χώρο αναψυχής, το 5% ειδικεύεται στην αγορά των διεθνών συνεδρίων, ενώ το 39% δηλώνει πως ενδιαφέρεται τόσο για επαγγελματικά ταξιδιωτικά προϊόντα, όσο και αναψυχής.

Τη φετινή χρονιά, οι sellers εκπροσωπούν ένα μεγάλο εύρος των προσφερόμενων προϊόντων από την περιοχή της Ασίας – Ειρηνικού. Η πλειοψηφία τους είναι DMCs (29%), ξενοδοχειακές αλυσίδες (20%), εθνικοί οργανισμοί τουρισμού (20%), και ανεξάρτητα ξενοδοχεία – resorts (18%).

Κάθε ένας από τους 374 buyers και τους 715 sellers που συμμετέχουν έχουν τη δυνατότητα να κλείσουν 40 ραντεβού στο τριήμερο της έκθεσης.

Από ελληνικής πλευράς η αποστολή των buyers αποτελείται από εκπροσώπους των εταιριών (αλφαβητικά): DM Travel, Express Holidays, Interdynamic, Next Generation, και Travel Know How. Το γεγονός ότι στη φετινή έκθεση συμμετέχουν ως sellers πολλύ περισσότεροι DMCs από κάθε άλλη φορά δημιούργησε ιδιαίτερα θετικά σχόλια μεταξύ των buyers.

Η PATA επέλεξε την Ινδία ως διοργανώτρια χώρα γιατί η τουριστική της βιομηχανία είναι από τις ισχυρότερες και δυναμικότερες στον κόσμο και ακόμη έχει πολλά περιθώρια περαιτέρω ανάπτυξης.

Μεταξύ των ετών 1996 και 2006 ο εξερχόμενος τουρισμό ςαπό την Ινδία παρουσίασε ρυθμούς ανάπτυξης που άγγιξαν το 10% το χρόνο. Το 1996 οι Ινδοί πραγματοποίησαν περίπου 3,5 δισ. ταξίδια, και το 2006 ο αριθμός αυτός έφτασε τα 8,3 δισ. ταξίδια, σύμφωνα με το “Strategic Intelligent Centre.

“Η Hyderabad και η Andhra Pradesh αποδεικνύονται εξαιρετικοί οικοδεσπότες” ανέφερε ο πρόεδρος και CEO της PATA, κ. Peter de Jong.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024